لیست قیمت تابلو روان

از سوی دیگر در یک مرکز کنترل، سیگنالهای تصویری مختلفی وجود دارند که کنترلر ویدئو وال میتواند آنها را به نمایش بگذارد. در حال حاضر مجموعه پارسا تابلو افتخار همکاری با حداقل 3000 شرکت اعم از شرکت های خصوصی و دولتی در سراسر کشور را دارد که از شاخص ترین آنها می توان به نیروی هوایی سپاه، وزارت نیرو، نیروی زمینی ارتش، بانک ملت، بیمارستان شریعت، شرکت آبسال، شرکت اخگر، گروه بهمن، صنایع غذایی بهروز، شرکت ویتانا، شرکت فرآورده های لبنی وارنا، فرآورده های طبیعی کامجد، قالی سلیمان، رستوران اجاق باشی، هتل پارمیدا، تالار پذیرایی خاطره، پاساژ گراند هتل، فروشگاه سونی، مجتمع تجاری پلاتین و صدها برند معتبر دیگر اشاره کرد. این نمایشگرها دارای قابلیت پخش انواع فیلم، عکس، تیزر تبلیغاتی، پخش زنده تصاویر و غیره هستند به همین دلیل در سازمان ها، فدراسیون ها، کانون های تبلیغاتی و مجریان تبلیغاتی محیطی ورزشگاه ها جهت تبلیغات محیطی، اجرای پخش زنده، معرفی کالا و نمایش نتایج مسابقات در قالب اسکوربورد ورزشی استفاده می شوند.

سفارش تابلو تبليغاتي بهترين نحوه خريد انواع تابلوهاي تبليغاتي سايتهاي معتبر است كه خيلي راحت ميتوانيد خريد خود را به صورت غير حضوري و انلاين ثبت كنيد. با استفاده از این تابلوها می توان در ولتاژهای پایین نیز کار کرد و کاربری بسیار راحت و بدون دردسری دارند. بدون وجود منبع تغذیه امکان کار کردن تابلو وجود نداشته و توسط این قطعه است که برق به ماژول ها رسیده و ال ای دی ها شروع به روشن شدن می نمایند. متحرک بودن این تابلو ها باعث جذابیت بیشتر و جلب توجهی مشتری به تابلو روان می شوند. ماژول های تابلو های روان از پیکسل هایی تشکیل شده اند. تابلو های روان از مجموعه ای از دیود های نورانی که در کنار هم قرار گرفته اند تشکیل می شوند. فروش کلیه قطعات تابلو روان .

به همین دلیل تصمیم گرفته شد که سروری مجزا جهت دسترسی آسان و طبقه بندی شده اطلاعات، با سرعتی مناسب در اختیار شما کاربران گرامی در شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک تهیه و راهاندازی گردد. تکرار این عملیات به همراه نوسانات برق می تواند باعث به وجود آمدن مشکل در منبع تغذیه شود و خرابی منبع تغذیه باعث ایجاد اختلال در فعالیت تابلو روان گردد. تابلوی روان هیچ محدودیتی در نمایش رنگ ندارد و می تواند تا 16 میلیون رنگ مختلف را به طور همزمان نمایش دهد. برای اتصال منبع تغذیه به ماژول حتماً باید از سیم با سطح مقطع 1.5 یا 2، استفاده کنیم تا سیم ها بیش از اندازه گرم نشوند. ماژولها باید به صورت مرتب و طبق طرح مورد نظر بر روی صفحه قرار گیرند و باعث روشنایی نمایشگر گردند. این تابلو ها به عنوان کاملترین و جدیدترین تابلو ها به شمار می روند. از آنجا که این ویدیو والها میتوانند تصاویر زنده را در کنار تصاویر ضبط شده پخش نمایند، در شمار پرفروش ترین و بهترین ویدئووالها قرار میگیرند.

تابلو فول کالر فضای باز و فول کالر فضای بسته.

تابلوهای روان به این دلیل که فول کالر هستند کیفیت بسیار بالایی دارند و همین مساله موجب می شود که تابش نور آن ها نیز به میزان قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و برای مشتری ایجاد جذابیت کند. بعد از نصب پاور باید از آن به سمت ماژول سیم کشی کنید. نوردهی ماژول های بیرونی در روز و شب قابل تنظیم است و نور خوبی را در روز دارد ولی باید بدانید که قیمت این نوع ماژول از دیگر ماژول ها گرانتر است.

گاهی این تابلوها به صورت شبانه روزی روشن می باشند و باز هم مصرف برق چندانی نسبت به بسیاری از تابلوهای دیگر ندارند و این یک مزیت بزرگ برای تابلوهای روان محسوب می گردد. در بین تمام رنگهایی که برای تابلوهای تک رنگ وجود دارد، رنگ قرمز و سبز از همه پرطرفدارتر میباشند که احتمالاً شما هم این رنگها را بیشتر در خیابان مشاهده کردهاید. در جواب این تفکر باید عرض کنم که حداقل در این مورد یعنی در تعمیر تابلو روان و تابلو ال ای دی بسیار اشتباه میکنند چراکه در تابلو های روان و تابلو های ال ای دی کابل های ارتباطی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و در واقع قسمت اعظم کار تابلو روان کابل های ارتباطی می باشد که در صورت خرابی هریک از آنها قسمتی از مدار قطع خواهد شد. واردات بی رویه ماژول ها و تابلو چینی بی کیفیت و ارزان که دارای هیچ گارانتی و ضمانتی نمی باشند و پس از مدتی نور آنها کم رنگ شده و رنگشان تیره می گردد.

فروشگاه اینترنتی گرسوز با بهره گیری از تجربه ارزشمند سال های متمادی در زمینه عرضه تابلوهای تبلیغاتی در قالب فروشگاه جهان نما و نمایشگاه دائمی پارساتابلو در قلب بازار لوازم الکتریکی تهران (لاله زار) و دارا بودن کارگاه های تخصصی و مجهز جهت ساخت تابلو روان، اقدام به معرفی انواع محصولات شامل انواع ماژول LED، انواع بردهای کنترلی، پاور و قاب های مورد نیاز و سایر لوازم جانبی نموده است. برد کنترل یا همان مادر بورد وظیفه ارسال نوع اطلاعات در بازههای زمانی مشخص را دارا میباشد. مورد آخری که باید در دسته قطعات و اجزای تابلو روان عنوان نمود، قاب یا همان فریم تابلو روان است. همان طوری که گفته شد، انواع نمایشگر های روان و ثابت را می توان در دو نوع کلی مناسب برای فضای بیرونی یا خارجی و فضای داخلی تقسیم بندی کرد.

پنل های روان در اندازه های ۳۲ سانتی طول و ۱۶ سانتی عرضی عرضه میشوند. نقطه مقابل تابلو روان رنگی، تابلو روان تک رنگ است که همانطور که از نامش پیداست تنها توانایی نمایش یک رنگ را بسته به رنگی که برای ال ای دیهای موجود بر روی ماژول آن انتخاب کردهاید دارد. هر کنترلر بسته به نوع طراحی خود می تواند از تعداد خاصی از ماژول ها پشتیبانی کند و خروجی (یعنی قابلیت پخش تصاویر) متفاوتی خواهد داشت. تلویزیون های شهر که امروزه در جوامع مختلف به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در سطح شهرها به چشم می خورد از نوع تابلوهای روان فول کالر یا رنگی بوده که تمامی رنگ ها در آن به کار برده شده و امکان پخش انواع تصاویر و فیلم های مختلف با قابلیت پخش صدا در آن وجود دارد که از سه رنگ قرمز و سبز و آبی RGB جهت تولید رنگ استفاده می کند .

در این بین تابلوهای روان، بهترین نوع تابلوها هستند که جوانتر از تابلوهای سنتی میباشند اما بازدهی بسیار بالاتری دارند. علاوه بر این، سادگی رابط کاربری این تابلو باعث شده است که هر مصرف کننده ای بدون داشتن اطلاعات تخصصی در ارتباط با دنیای برق؛ بتواند از تمامی امکانات این تابلو، استفاده کند. امروزه تلویزیون های غول پیکر شهری (تابلو روان ال ای دی رنگی یا فول کالر ) در تمامی جوامع پیشرفته و در حال پیشرفت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر مورد استفاده قرار میگیرد. اما نباید فراموش کرد که این تجهیزات به صورت 24 ساعته و در تمامی طول هفته فعال هستند و به طور مداوم تصاویر و محتواهای مورد نظر شما را نشان میدهند. دانلود نرم افزار از طریق کاربران ایرانی با اختلال و کندی رو به رو میشود. از کاربردهای تابلو روان فقط به تبلیغات و کسب و کار اشاره نمیکینیم چرا که برای انواع اطلاع رسانی ها از جمله اطلاع رسانی درباره وضعیت راهها از این تابلو ها استفاده میشود.

تابلو روان به اسامی مختلفی شناخته می شوند. تابلو روان با ال ای دی ثابت، کم خطر هستند و شکنندگی کمتری نیز دارند. دیگر انواع ماژول تابلو روان شامل ماژول های هفت رنگ است که دارای ال ای دی هایی به رنگهای قرمز ، سبز وآبی اند ودر قاب پلاستیکی قرار می گیرند و کاملاً ضد آب هستند . در کنار این ها ماژول هایی هم وجود دارند که فول کالر یا هفت رنگ هستند و رنگ های سبز، قرمز و آبی را باهم ترکیب می کنند و نور هفت رنگ زیبایی به وجود می آورند. نمونه ای از این ماژول فول کالر با دات پیچ ۱۰ در فروشگاه سایت عرضه شده است . در واقع نوشته هایی که پشت ویترین یک مغازه به صورت روان و در حال حرکت می بینید؛ نمونه هایی از تابلو روان هستند که با استفاده از لامپ های ال ای دی نمایش داده می شوند.

این تابلوها به صورت تک رنگ، سه رنگ و هفت رنگ با هر ابعادی قابل ساخت بوده و جذابیت بسیار فراوانی دارند. اهمیت این موضوع باعث شده است تا روش های تبلیغاتی هر روز پیشرفته تر شود. همین موضوع باعث شده تا انواع مختلفی از این محصول به تولید برسد که همگی آنها با اهداف مشترک اما در برخی جزئیات متفاوت هستند. مشخصه ی بارز دیگری که می توانیم برای تابلو روان با ال ای دی ثابت بیان کنیم، ضدآب بودن آنها می باشد. برای اینکه بدانید بهترین رنگ برای تابلو روان چیست می توانید نیاز خودتان را در نظر بگیرید. راه اندازی نمائید، به دلیل بزرگی پروژه و تعداد دوربین های بالا بهتر است برای نظارت هر چه بهتر، مکانی مجزا را با عنوان اتاق مانیتورینگ در نظر اس اس آی لایت بگیرید.

عمر مفید بالاتر، امکان کار کردن در ولتاژهای پایین، عدم به وجود آوردن گرما در محل نصب، قابلیت برنامه ریزی توسط نرم افزار و قابلیت انتخاب طرح و رنگ مورد نظر از مزایایی هستند که برای این تابلوها وجود دارد. عمر مفید تابلو روان ها بسیار زیاد است و برای تابلو های نصبی بر سر در مغازه ها مناسب می باشند. لیست قیمت زیر آپدیت نیست و لازم است برای اطلاع از قیمت تابلو روان که با توجه به قیمت متریال و ابعاد مورد نظرتان مشخص می شود، با تابلو سازی ستاره تماس حاصل نمایید. استفاده از تابلوهای تک رنگ می تواند برای مشاغلی که نیاز به تابلوهای ساده تر دارند مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که همه انواع نمایشگر برای هر یک از کاربردهای فوق مناسب نیستند. و طول عمر بالای برد کنترل U62 ، استفاده از این مین برد تکرنگ می تواند بسیار به صرفه باشد.

تلویزیون شهری

هر منبع تغذیه ای اگر کیفیت لازم را داشته باشد، تقریباً برای 10 ماژول، به خوبی جواب می دهد. منبع تغذیه در تابلوهای روان وظیفه تبدیل ولتاژ برق شهر ۲۲۰ ولت به ولتاژ مورد نیاز ماژولها البته بهتر است جهت افزایش و دوام عمر تابلو روان از ولتاژ ۴٫۵ ولت استفاده شود. زیرا ماژول ها برق شهری را در ولتاژ پایین دریافت می کنند. برق مورد نیاز برای کارکرد مادربورد و یا راه انداز یک تابلو روان برق مستقیم 12 ولت می باشد که در صورتی که به هر نحوی این ولتاژ دچار مشکل گردد مسلما ولتاژ مورد نیاز مادربورد تعمین نخواهد شد و کل سیستم خاموش خواهد شد. تابلوهایی که نوشته های اولیه به رنگ قرمز، نوشته های دوم به رنگ آبی، نوشته های سوم و چهارم و… در مرحله بعدی این کار را با سطر های دوم و دهم ماژول انجام می دهیم و سپس سایر سطر ها را تا پایان نیز به همین ترتیب ، دو تا دو تا درایو می کنیم تابلو روان .

برای این کار نمایشگرها را با رعایت جهت مورد نظر در کنار یکدیگر قرار دهید و آن ها را به تابلو روان همدیگر وصل کنید. تبلیغات نیز با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی جنبه های تازه تر و گسترده تری پیدا کرده است . پنل های تابلو led روان نسل تازه تابلو در کشور است که توانایی پخش هرگونه تیزر را داراست. یعنی توانایی حرکت دادن به متون و جملات را ندارد.اما تابلو روان LED ،متحرک است.یعنی متون و جملات میتوانند در آن حرکت کنند.در این نوع میتوان از انواع افکت ها و جلوه های متن و انیمیشن برای جذابیت بیشتر و جلب توجه استفاده کرد. از جمله مزایای این تابلو ها می توانیم به متحرک بودن این تابلو ها اشاره نماییم. از جمله بهترین برند های کارت کنترل موجود در بازار ایران، می توان به کارت کنترل های هویدو، Novastar و Linsn اشاره کرد.

قطعات تابلو روان

از دیگر مزایای تابلو LED به نئون متحرک بودن و مهیج بودن فونتها و افکتها در تابلو ال ای دی میباشد . ۲تابلو روان ال ای دی به مدلهای ویژه ای از نمایشگرهای گفته می شود که توانایی پخش عکس و فیلم را دارندکه در مقابل آب وضربه به طور محافظت شده ودر مقابل نور خورشید آفتاب دید باشند. و در آینده به راحتی توسط خود فرد قابل برنامه ریزی است. نوع OUTDOOR کاملاً ضد آب بوده و به راحتی در محیط خارجی قابل نصب میباشند و به راحتی در مقابل نور خورشید و باران مقاومت دارند. تا در محیط های باز تیزرهای تبلیغاتی به راحتی نمایش داده شوند. هر مادربوردی جهت کارکرد نیاز به قسمتهای مختلفی از ورودی برق و دیتا و … در این تجهیزات، هر بلوک آسیب دیده را میتوان به طور مجزا تعمیر یا تعویض کرد، در صورتیکه برای تلویزیونهای LED قدیمی امکان این کار وجود ندارد.

چیست می توانید نیاز خودتان را در نظر بگیرید.

این محصول کاربردی یکی از مهمترین عناصر در تبلیغات مغازهها و سایر مکانهای تجاری به شمار میروند که امروزه طرفداران بسیاری داشته و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. برای خرید و یا ساختن تابلو روان معمولی و یا تابلو روان حرفه ای می توان از تابلو روان های آماده و یا تابلو روان خام استفاده نمود که میتوان به مرکز فروش ماژول و تابلو روان مراجعه کرد و یا نیاز به یکسری قطعات است که این قطعات در بزرگ و یا کوچک بودن و کیفیت تابلو روان نقش مهمی دارد. واشر آب بندی: در آشنایی با قطعات تابلو روان واشرآب بندی نیز اهمیت دارد، در تابلوهای روان ضدآب از واشرهای آب بندی استفاده میشود و از نفوذ آب به داخل تابلو جلوگیری میشود. اصولا از تابلوهای فول کالر به عنوان تلویزیون های شهری استفاده می کنند. تابلو فول کالر فضای باز و فول کالر فضای بسته. از این رو به آن ها تابلوی فول کالر نیز گفته می شوند.

و در آینده به راحتی توسط خود فرد قابل برنامه ریزی است.