وبینار و گردآوری رویداد چاپ سه بعدی: 28 آوریل 2024 – 3DPrint.com

می تو،د در این رویداد ثبت نام کنید اینجا. با هم قرار دارد DeviceTalks بوستون برای متخصصان فناوری پزشکی

1 تا 2 مه: Stratasys به آموزش پیشرفته ادامه می دهد

ثبت نام اینجا برای پیدا ، اینکه آیا MLC می تواند از 0.2٪ دقت اندازه گیری بحر، در ،مت اول فراتر رود!

3 مه: Stratasys مستقیم قطعات درخواستی با GrabCAD

“آستمین با افتخار ارائه می کند سری وبینارهای نوآوری S،light، بستری را برای اعضای Austmine فراهم می کند تا راه حل ها، تکنیک ها و فناوری های پیشگامانه خود را برای مخاطبان هدفمندی از متخصصان صنعت به نمایش بگذارند که مشتاق دیدن فاز بعدی ماینینگ هستند.

در وبینار و گردآوری رویدادهای چاپ سه بعدی این هفته، نمایشگاه سرامیک در میشیگان برگزار می شود، Stratasys دوره های آموزشی پیشرفته خود را ادامه می دهد و SPE کارگاه خصوصی سازی پلیمر را برگزار می کند. ما همچنین وبینارهایی درباره شناسایی و تولید قطعات AM، نرم افزار و پیشرفت AM، قطعات درخواستی، و موارد دیگر داریم. خوانده شده در برای تمام جزئیات!

اخبار چاپ سه بعدی بدون پوسته

ما تا فردا به یک قطعه نمونه اولیه محفظه گیرب، با سوراخ رولپلاک متن، با فشار، فاصله محور گیرب، با تحمل محکم و سوراخ‌های ساختاری با رزوه ریز نیاز داریم. باید قوی، سفت و سخت باشد و ما نیاز به تأیید صحت هندسی داریم.»

شما می تو،د بلیط پرواز Fly-In را ،یداری کنید اینجا.

“این وبینار پتانسیل تحول آفرین GrabCAD Parts On-Demand را بررسی می کند، اولین همسویی بین GrabCAD، Stratasys و Stratasys Direct. با ساده ، گردش کار پرینت سه بعدی به یک تجربه یکپارچه و یکپارچه، مشتریان اکنون می توانند طرح های خود را با کارایی و دقت بی سابقه ای زنده کنند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام ایمیل بزنید [email protected]. این دوره در ماه های ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر نیز ارائه می شود.

1 می: Elementum 3D on Software & AM Advancement

“برای نمایشگاه و کنفرانس سرامیک فنی پیشرو در آمریکای شمالی به ما بپیوندید تا کشف کنید که چگونه خواص منحصر به فرد مواد سرامیکی پیشرفته باعث افزایش صنایع تولیدی با تکنولوژی بالا می شود.”

GrabCAD Parts On-Demand توسط Stratasys Direct به مشتریان قدرت می دهد تا نوآوری را سرعت بخشند و نتایج عالی به دست آورند، و در چشم انداز ،ب و کار رقابتی امروز، این بسیار مهم است. در یک وبینار در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرق در روز جمعه، 3 می در مورد “قطعات درخواستی توسط Stratasys Direct در GrabCADشرکت کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه این سرویس موانع AM را از بین می برد و به آنها امکان دسترسی به طیف گسترده ای از قابلیت ها را می دهد. از طریق بازرسی های دقیق کیفیت 6 نقطه ای از برتری عملکردی اطمینان حاصل کنید. با دور زدن سرمایه‌گذاری‌های بزرگ تج،ات، بازدهی را به دست آورید. از بین بیش از 50 ماده مهندسی شده انتخاب کنید. و بیشتر.

Stratasys خود را ادامه می دهد دوره های آموزشی پیشرفته این هفته در مقر تابعه خود در آمریکای شمالی در مینه سوتا. از 1 تا 2 می، دوره خود را در مورد “عملیات پیشرفته SAF” برای مشتریان پرینترهای Stratasys H350. شرکت کنندگان در مورد کل گردش کار SAF (همجوشی جذبی انتخابی) یاد خواهند گرفت.

یک جامعه رهبری متنوع (ناسا، صنعت، و، دفاع، سایر سازمان‌های ،تی) متشکل از کارشناسان موضوعی ایجاد کنید که توسعه ساختارهای TPS/Hot را برای استفاده توسط صنعت فضای تجاری و مافوق صوت اطلاع‌رس، و راهنمایی می‌کنند.

“در این وبینار مقدماتی، از کارشناسان HP در مورد نحوه عملکرد فناوری Metal Jet ما بشنوید و یک مرور کلی از موضوعاتی که در این مجموعه آموزنده پوشش داده خواهد شد، دریافت کنید.”

رویداد پیشرو در جهان برای توسعه دهندگان رباتیک تجاری، اج، و نمایشگاه روباتیک، از 1 تا 2 می در بوستون، ماساچوست برگزار می شود. شرکت کنندگان و ارائه دهندگان تجربیات و تخصص خود را در توسعه رباتیک تجاری در طول جلسات عمومی، نکات کلیدی و پانل ها در چهار آهنگ به اشتراک خواهند گذاشت: فناوری ها، ابزارها و پلتفرم ها. طراحی و توسعه؛ قابلیت ساخت، تولید و توزیع؛ و آهنگ پاداش. چندین شرکت صنعت AM نیز نمایشگاه خواهند داشت، از جمله Renishaw, Inc., Endeavor 3D و Hawk Ridge Systems.

می تو،د در وبینار ثبت نام کنید اینجا.

8 تا 10 مه: دومین پرواز سالانه DC ائتلاف AM

«آنها بینش‌های ارزشمند دنیای واقعی را در مورد قابلیت‌های روزافزون نرم‌افزار و اینکه چگونه صنعت تولید مواد افزودنی را متحول می‌کند، افشا خواهند کرد. یک جلسه پرسش و پاسخ تعاملی پس از ارائه ارائه خواهد شد.

Elementum 3D در آ،ین وبینار Bridging the Gap این چهارشنبه، 1 مه، ساعت 11 صبح به وقت شرقی، بحث خواهد کرد.نرم افزار + AM Advancement” برای تولید موفق چاپ های با کیفیت بالا، AM بر همگام سازی طراحی، سخت افزار، نرم افزار و مواد متکی است. شرکت‌کنندگان در طی ارائه‌هایی از کارشناسان نرم‌افزار AM در آدی‌گورو، نحوه تأثیر نرم‌افزار بر پیشرفت کیفیت AM و نقشی که در بهینه‌سازی ساخت، مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده، نوآوری طراحی، کنترل کیفیت، نظارت بر تولید در زمان واقعی، قابلیت‌های مواد و موارد دیگر ایفا می‌کند، خواهند آموخت. ، Phase3D و Dyndrite.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309109/3d-printing-webinar-events-4-28-24/

HP یک سری وبینار پرینت سه بعدی ف،ی جدید به نام Beyond the Forge ارائه می دهد و اولین جلسه، “جت ف،ی چگونه کار می کند“، این سه شنبه، 30 آوریل، ساعت 11 صبح به وقت شرقی در زوم برگزار می شود. سخنرانان Devin Mourey، رئیس جه، برنامه‌ها و مهندسی فرآیند HP، و Zachary Lovato، HP 3D Print، Americas Marketing خواهند بود. شرکت کنندگان می توانند در این جلسه کوتاه زوم از آنها سؤالات خاصی در مورد فناوری متال جت HP بپرسند.

می تو،د در وبینار ثبت نام کنید اینجا.

1 مه: پرینت سه بعدی با تلورانس های تنگ با Markforged & MLC

“روباتیک Summit & Expo یک کنفرانس آموزشی و نمایشگاه چندوجهی است که به مسائل مربوط به طراحی، توسعه، ساخت و تحویل محصولات و خدمات رباتیک تجاری و اطلاعاتی اختصاص دارد.”

از 30 آوریل تا 2 مه در موسسه ملی تحقیقات هوانوردی دانشگاه ایالتی ویچیتا (WSU/NIARکارگاه آموزشی ساخت افزودنی سیستم های حفاظت حرارتی 3.0 اتفاق خواهد افتاد. این رویداد ITAR محدود است و دسترسی به شهروندان ایالات متحده محدود است. کارگاه آموزشی AM TPS 3.0 دو هدف دارد:

  1. همچنین در 30th، ساعت 12 بعد از ظهر EST، 3YOURMIND یک وبینار آموزشی دیگر را برگزار می کند.شناسایی و تولید قطعات افزودنیبا تولیدکننده جه، مواد آرکما. کارشناسان Rita Escudeiro، مهندس پژوهش از Arkema، و Ryan Hayford، Hayford Consulting، در مورد الگوریتم‌های نرم‌افزار پیشرفته، چالش‌های کاربر نهایی و پلتفرم Easy3D Arkema که شبکه تامین‌کننده آن را در سراسر جهان متصل می‌کند، بحث خواهند کرد. تمرکز بر این است که چگونه Arkema از نرم افزار 3YOURMIND برای خودکارسازی سریع فرآیندها و بهینه سازی روش های تولید AM استفاده می کند.

    می تو،د در جلسه ثبت نام کنید اینجا.

    30 آوریل: AM ،مت شناسایی و تولید

    می تو،د در وبینار ثبت نام کنید اینجا.

    30 آوریل – 1 مه: نمایشگاه سرامیک

    در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرق در روز اول، MLC یک وبینار در مورد “پرینت سه بعدی با تحمل محدود – دقت ،مت اول در Markforged” Industrial AM وعده تولید قطعات با مقاومت بالا را بر اساس تقاضا می دهد. شرکت کنندگان در حالی که مفهوم دقت و تلورانس در چاپ سه بعدی را بررسی می کنند، شاهد یک چالش واقعی و جاه طلبانه خواهند بود. آن‌ها در مورد تنظیمات صادرات STL، ویژگی‌های کوچک تست واحد، سوراخ‌های رزوه ظریف کاربردی، شبیه‌سازی برای استحکام و سفتی و موارد دیگر یاد خواهند گرفت.

    برای ثبت نام در کارگاه می تو،د درخواست خود را ارسال کنید اینجا. برای اطلاعات بیشتر، به amtps-works،[email protected] ایمیل بزنید.

    30 آوریل: Beyond the Forge با HP

    این نرم افزار که توسط 3YOURMIND طراحی شده است، تج،ات و پارامترهای مواد بی شماری را جمع آوری می کند تا به طور خلاصه و دقیق عوامل فنی و اقتصادی را در فرآیند تصمیم گیری مقایسه کند. Arkema این ابزار را به شبکه توزیع جه، خود متصل می کند تا شرکا و مشتریان بتوانند قطعات را بر اساس تقاضا در هر نقطه از جهان تولید کنند.

    شما می تو،د برای Ceramics Expo USA ثبت نام کنید اینجا.

    30 آوریل – 2 می: کارگاه آموزشی سیستم های حفاظت حرارتی AM

    “موضوعات شامل آماده سازی ساخت با GrabCAD، اجرای کارهای چاپ، تعمیر و نگهداری چاپگر، پودرزدایی و ملاحظات پس از پردازش است.”

    تنها در دو هفته، از 8-10 می، دومین سالانه ائتلاف تولید افزودنی DC Fly-In با حمایت ریکو برگزار خواهد شد. این رویداد فرصتی عالی برای حمایت از AM در کاپیتول هیل است. این سه روز فرصتی برای شما خواهد بود که به سایر حامیان AM بپیوندید و با مقامات آژانس و کنگره ملاقات کنید تا در مورد تولید مواد افزودنی و نیازهای اقتصادی و امنیت ملی که می تواند به آنها کمک کند آموزش دهید.

    به ما بپیوندید تا یک فرصت بسیار ویژه برای آمدن به دی سی و ملاقات با رهبران سیاست عمومی در کنگره و آژانس های فدرال برای بحث در مورد تولید مواد افزودنی و اهمیت سیاست های عمومی قوی برای پیشبرد استفاده از AM برای اقتصاد ملی و دفاع ملی ما. “

    Austmine، انجمن پیشرو در صنعت غیرانتفاعی برای بخش تج،ات، فناوری و خدمات معدن استرالیا (METS)، یک وبینار نوآوری S،light در مورد “برگزار می کند.نوآوری زنجیره تامیناین دوشنبه، 29 آوریل، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی (ساعت 12 صبح به وقت شرقی). ارائه دهندگان Austmine از جمله بن هاکلی، رئیس فروش استرالیا در SPEE3D هستند که آ،ین نوآوری‌ها را که به بهبود زنجیره تامین است،اج معدن کمک می‌کند، از جمله اتوماسیون، بهینه‌سازی مبتنی بر داده، سیستم‌های ردیابی بلادرنگ، و اسپری سرد AM به نمایش خواهند گذاشت.

    یک استراتژی هماهنگ برای حفظ وضعیت فعلی (SoA) سیستم‌های حفاظت حرارتی (TPS) و سازه‌های داغ و توسعه سازه‌های جدید ارزان‌تر و آماده تولید TPS/Hot با همکاری و، دفاع و صنعت فضای تجاری ایجاد کنید.

  2. از 29 تا 30 آوریل این هفته، انجمن علمی جه، خود را دارد هفتمین وبینار جه، پرینت سه بعدی و ساخت افزودنی. این رویداد آنلاین زنده با موضوع «بینش و نوآوری در چاپ سه بعدی و تولید افزودنی: پیشرفت به سوی آینده» است، بنابراین تمرکز بر آ،ین تحقیقات، روندها و پیشرفت‌های صنعت، علاوه بر کاوش در برنامه‌های بالقوه آینده خواهد بود. برای فناوری شرکت‌کنندگان می‌توانند با سایر شرکت‌کنندگان و سخنرانان ارتباط برقرار کنند تا دانش و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند، سؤال بپرسند و با یکدیگر برای پیشبرد وضعیت هنر در صنعت کار کنند. به علاوه، تمامی سخنرانان و شرکت کنندگان ثبت نام شده گواهینامه و کتابی از تمام چکیده های پذیرفته شده دریافت خواهند کرد.

    انتظار می‌رود این کنفرانس طیف گسترده‌ای از موضوعات مرتبط با پرینت سه بعدی و تولید مواد افزودنی را پوشش دهد که شامل آ،ین فناوری‌ها، مواد، کاربردها در صنایع مختلف، ملاحظات طراحی، جنبه‌های پایداری، مسائل حقوقی و مطالعات موردی در دنیای واقعی است.

    اگر تا به حال می‌خواهید درباره سرامیک‌های پیزوالکتریک، نوآوری‌های پیشرفته سرامیکی در هوافضا و الکترونیک، باتری‌های حالت جامد، سرامیک‌های پرینت سه‌بعدی و موارد دیگر اطلاعات بیشتری ،ب کنید، این مقاله را از دست ندهید. نمایشگاه سرامیک آمریکا، از 30 آوریل تا 1 مه به Novi، میشیگان می آیند. شما با صدها شریک زنجیره تامین بالقوه ملاقات خواهید کرد، ارائه های فنی را از بیش از 40 سخنران خبره خواهید شنید، از بیش از 20 ساعت فرصت شبکه ای لذت خواهید برد و موارد استفاده هیجان انگیز برای مواد سرامیکی و مواد سرامیکی را کشف خواهید کرد. اجزاء. چندین شرکت آشنا به صنعت AM، از جمله Exentis Group – آمریکای شمالی، هنکل، Indo-MIM، JEOL USA، LIFT، Lit،z America و غیره در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. بعلاوه، بلیط رایگان شما به شما امکان دسترسی به مکان مش، را می دهد نمایشگاه مدیریت حرارتی.

    می تو،د در وبینار ثبت نام کنید اینجا.

    29 آوریل: نوآوری زنجیره تامین با اعضای Austmine

    آیا در مورد وبینارهای آینده یا رویدادهای مجازی و زنده خبری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ لطفا اجازه دهید تا ما بد،م!

    مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

    سردبیر اجرایی ما، جوریس پی،، که همچنین معاون مشاور در تحقیقات تولید افزودنی (AMR) است، یک تا دو بار در هفته یک جریان زنده خبری به نام اخبار چاپ سه بعدی بدون لایه برداری در ساعت 9:30 صبح به وقت شرقی ارائه می دهد. برای هر ،مت، پی، در LinkedIn Live می‌رود و در عرض 20 دقیقه یا کمتر به ما می‌گوید که چه خبرهایی از صنعت چاپ سه‌بعدی در آن هفته به حساب می‌آید و چرا آنها مهم هستند. برخی از داستان‌های گردآوری او، مواردی هستند که در 3DPrint.com پوشش داده‌ایم، و برخی نه، اما همه آنها به یک اندازه جالب و تأثیرگذار هستند!

    29 تا 30 آوریل: وبینار جه، در زمینه چاپ سه بعدی و AM

    می تو،د در وبینار ثبت نام کنید اینجا.

    1 تا 2 می: اج، و نمایشگاه روباتیک