غول صنعتی Ingersoll Rand پیشتاز چاپ سه بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی Inkbit 19 میلیون دلاری است – 3DPrint.com

بنابراین، Ingersoll می تواند از Vista برای توسعه محصولات خود استفاده کند، اما این مشارکت ممکن است بسیار مثمر ثمر باشد، به خصوص در ابتدا، از نظر تولید قطعات و تعمیر تج،ات روباتیکی که این شرکت در خطوط تولید خود استفاده می کند. . از این نظر، Inkbit ممکن است یکی از همه کاره ترین ا،یستم های AM را در بازار پرورش دهد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309388/industrial-giant-ingersoll-rand-leads-19m-round-backing-inkbits-ai-driven-3d-printing/

هنری فورد سوم گفت: «یک قرن پیش، پدربزرگ من خط مونتاژ متحرک را توسعه داد – یک روش تولید که انقلابی در صنعت خودرو و تولید به طور کلی ایجاد کرد. من خوشحالم که به Inkbit ملحق می شوم و در اختراع مجدد خط مونتاژ برای کارخانه های آینده مشارکت می کنم.

بیت جوهر، سازنده تج،ات اصلی (OEM) مستقر در ماساچوست چاپگرهای سه بعدی چند ماده ای و یکپارچه با هوش مصنوعی، یک بسته است. 19 میلیون دلار دور تامین مالی اینگرسول رند، یک غول آمریکایی در بخش تج،ات صنعتی، در کنار طیف وسیعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌ها، این دور را رهبری کرد.

Inkbit به لطف سرمایه گذاری دو عضو هیئت مدیره جدید اضافه کرده است: جیسون وبر، معاون مهندسی، سیستم های کمپرسور و خدمات در Ingersoll، و هنری فورد III، مدیر در شرکت فورد موتور و یکی از متولیان بنیاد فورد. فناوری جت کنترل‌شده با چشم‌انداز Inkbit (VCJ) که برای قادر ساختن تولیدکنندگان به حرکت از نمونه‌سازی اولیه به تولید با استفاده از یک ا،یستم واحد طراحی شده است، به نظر می‌رسد برای شرکتی مانند Ingersoll من، باشد، که به تعداد زیادی از صنایع مختلف خدمات می‌دهد. هر دسته از تج،ات و قطعات قابل تصوری که معمولاً در کف کارخانه ها یافت می شوند.

از نظر استراتژیک، من فکر می‌کنم که پتانسیل ا،یستم VCJ برای تقویت قابلیت‌های روباتیک سازمان چیزی است که مشارکت بین Ingersoll و Inkbit را به چنین حرکت منطقی تبدیل می‌کند. همانطور که مارینی، مدیر عامل شرکت، در مصاحبه ای که نوامبر گذشته منتشر شد، به من توضیح داد، توضیح سه جانبه ای برای سازگاری چاپگر Vista این شرکت و برنامه های کاربردی برای صنعت رباتیک وجود دارد.

تصاویر از Inkbit

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

اول از همه، مجموعه مواد Inkbit، ویستا را برای تولید قطعات ضروری برای صنعت رباتیک، مانند گریپر، بهینه می کند. علاوه بر این، مارینی به من گفت که چاپ سه بعدی به طور کلی برای رباتیک من، است زیرا سطح توان پرینترهای سه بعدی در حال حاضر قادر است به خوبی با سطوح ،وجی معمول برای تج،ات روباتیک هماهنگ شود. در نهایت، با توجه به اینکه سیستم Vista تا چه حد پیشرفته است، در یکپارچگی مستقیم و تکیه بر یادگیری ماشینی، کمک می‌کند تا بتوان با متخصصان در زمینه‌های نوآورانه مشابه، مانند رباتیک، شریک شد.

دیوید مارینی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Inkbit، در یک بی،ه مطبوعاتی درباره دور مالی 19 میلیون دلاری Inkbit به رهبری اینگرسول رند، گفت: «این همکاری جدید با Ingersoll Rand نقطه عطفی در تاریخ شرکت ما است. ما در حال تبدیل شدن از یک تامین کننده تج،ات به مشارکت با تولیدکنندگان جدید برای توسعه مواد و فرآیندهای جدید هستیم تا امکان تسریع و ساده سازی نوآوری محصول را فراهم کنیم. برای من شخصا و برای تیم ما در Inkbit، آموختن و الهام گرفتن از برخی از نمادین‌ترین نام‌ها در تاریخ تولید آمریکا، فرصتی است که یک بار در زندگی می‌آید.»