نوآوری فراتر از دید: دستگاه چاپ سه بعدی Touch2See برای طرفداران ورزش کم بینا – 3DPrint.com

بنیانگذار Touch2See، آرتور شزل، در جام ملت‌های آفریقا CAF TotalEnergies 2023 در ساحل عاج.

در دنیایی که هر هیجان بازی جلوی چشمان ما می رود، استارت آپ تولوز Touch2See به ،وان یک پیشگام در نوآوری، یک راه حل لمسی برای افراد کم بینا ارائه می دهد. تبلت تعاملی پیشگامانه آنها به آنها امکان می دهد بازی ها را از طریق لمس و صدا تجربه کنند و هیجان ورزش را در ابعادی کاملاً جدید زنده کنند. در هسته اصلی این دستگاه، این تیم از چاپ سه بعدی برای اطمینان از مهندسی دقیق و سفارشی سازی برای تجربه کاربری منحصر به فرد استفاده می کند.

به گفته این استارت آپ فرانسوی، یکی از چالش های اصلی در روزهای ابتدایی آن، یافتن مشتری بود.

همکاری با TotalEnergies و کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) Touch2See را به صحنه جه، سوق داده است و به طرفداران کم بینا در سراسر آفریقا اجازه می دهد تا رویدادهای ورزشی بزرگ را تجربه کنند. استقرار تبلت های پرینت سه بعدی در جام ملت های آفریقا 2023 نقطه عطف مهمی برای این استارت آپ بود که برای اولین بار طرفداران خارج از فرانسه را جذب کرد. این راه حل بازی های کلیدی، از جمله مصر در مقابل غنا و آفریقای ج،ی در مقابل DR کنگو را پوشش می داد و تجربه ای همه جانبه را برای طرفداران کم بینای آفریقایی ارائه می کرد. مشارکت Touch2See دست در دست TotalEnergies، به لطف ادغام فناوری آن در استادیوم ها، دسترسی و گنجاندن در فوتبال را افزایش داده است.

پرینت سه بعدی نقش کلیدی در توسعه و افزایش مقیاس راه حل های ما در Touch2See ایفا کرده است. این فناوری به ما این امکان را داده است که از همان ابتدا تبلت های خود را با هزینه ای معقول طراحی و تولید کنیم و نیازی به بودجه خارجی نداشته باشیم. به لطف انعطاف پذیری ارائه شده توسط پرینت سه بعدی، ما توانسته ایم به سرعت نوآوری کنیم و محصولات خود را با نیازهای خاص مشتریان خود تطبیق دهیم، و این امکان را فراهم می کند که راه حل های سفارشی سازی شده ای ایجاد کنیم که از نظر مالی با استفاده از روش های دیگر تولید غیرقابل استطاعت باشد. 3DPrint.com.

علاوه بر این، انتخاب مواد برای چاپ سه بعدی به دقت در Touch2See در نظر گرفته شده است. این شرکت از نسخه پیشرفته PLA (Polylactic Acid Plus) به نام PLA+ برای پرینت های FDM به دلیل قابلیت دسترسی و مقاومت خوب در برابر ضربه استفاده می کند و دوام و قابلیت اطمینان را در محصولات نهایی تضمین می کند. برای ،اصر خارجی که نیاز به پرداخت خوب و حس دلپذیر دارند، Touch2See از مواد کامپوزیت PU از نوع ABS استفاده می کند که دوام و مقاومت حرارتی ABS را با انعطاف پذیری و نرمی PU ،یب می کند و در نتیجه محصولی نه تنها زیبا به نظر می رسد، بلکه در لمس نیز احساس راحتی می کند.

استقرار خود در این محیط پیچیده بود. با این حال، تایید و حمایت انجمن های کم بینایان و نابینایان و همچنین جوایزی که به دست آوردیم، به سرعت شهرت پروژه ما را بالا برد. این شناخت منجر به افزایش علاقه به راه حل ما شد. این شتاب به ما این امکان را داد که به تدریج خود را در بخش ورزش تثبیت کنیم. و بنابراین، به لطف رویکرد منحصر به فرد و تعهد ما به دسترسی، ما بر این موانع غلبه کرده ایم و شرکت خود را به ،وان یک بازیگر اصلی در این بخش معرفی کرده ایم.

همانطور که استارتاپ Chazelle برای صنعتی شدن آماده می شود، تمرکز آن بر کیفیت، نوآوری و دسترسی گسترده تر باقی می ماند. با گسترش خط تولید خود و ادغام فناوری‌های جدید، قصد دارد تأثیر خود را گسترش دهد و ورزش را واقعاً برای همه بدون در نظر گرفتن معلولیت در دسترس قرار دهد.

نمونه اولیه دستگاه Touch2See یک سال پیش در استادیوم فرانس آزمایش شد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309215/innovation-beyond-sight-touch2sees-3d-printed-device-for-visually-impaired-sports-fans/

چاپ سه بعدی نقشی اساسی در توانایی Touch2See برای نوآوری سریع دارد. Touch2See با استفاده از چاپگرهای FDM برای قطعات کم‌تر در مرحله نمونه‌سازی اولیه و چاپگر استریولیتوگرافی زم، که نیاز به پرداخت اساسی‌تر است یا زم، که قطعه در حال استفاده قابل مشاهده است، فرآیندهای تولید خود را بهینه می‌کند. این رویکرد استراتژیک شرکت را قادر می‌سازد تا طرح‌ها را به سرعت تکرار کند و از انطباق مستمر با نیازهای در حال تکامل مشتریان خود اطمینان حاصل کند.

با این حال، تعهد Touch2See به دسترسی فراتر از نوآوری و چاپ سه بعدی است. این در مورد ایجاد یک تجربه یکپارچه برای علاقه مندان به ورزش های کم بینا است. راه حل خارج از جعبه آنها برای نصب و استفاده آسان طراحی شده است و امکان استفاده مستقل را در سرتاسر استادیوم ها فراهم می کند، با قابلیت plug-and-play برای اتصال خودکار به داده های ورزشی.

Touch2See که توسط Arthur Chazelle تأسیس شد، از اشتیاق به پر ، شکاف در پوشش ورزشی برای افراد کم بینا پدید آمد. شزل از یک ویدیوی ویروسی الهام گرفته شده است که سزار دازا، مترجم کلمبیایی را نشان می‌دهد که برای افراد کم‌بینا در ایالات متحده تفسیر ورزشی ارائه می‌دهد و یک مسابقه فوتبال در استادیوم بوگوتا را با استفاده از یک مدل مینیاتوری برای یک تماشاگر نابینا توصیف می‌کند. شازل، دانشجوی سال اول علوم کامپیوتر در آن زمان، راه حلی تکنولوژیک برای دسترسی به پوشش ورزشی برای افراد کم بینا و نابینا پیش بینی کرد. این بینش او را به ایجاد یک نمونه اولیه که به افراد کم بینا اجازه می دهد مسابقات ورزشی را از طریق لمس دنبال کنند، ایجاد کرد.

دسترسی در ورزش همچنان یک چالش بزرگ است، به ویژه برای طرفداران دارای معلولیت. 2023 نظرسنجی سالانه هواداران سطح زمین بازی نشان می دهد که 30 درصد از هواداران معلول به دلیل مشکلات دسترسی نمی توانند در برخی رویدادهای ورزشی شرکت کنند. دلایل کلیدی عبارتند از احساس اضطراب، عدم اعتماد به نفس و برخورد با مشکلات لجستیکی. این نظرسنجی به مشکلاتی مانند ،ید بلیط، میزان فراگیر بودن استادیوم ها و چالش های حمل و نقل اشاره می کند. محقق آنلاین نارنجی می گوید 87 درصد از افراد کم بینا هنوز برای دسترسی آسان به رویدادهای ورزشی تلاش می کنند. امیدواریم Touch2See به تغییر این وضعیت موجود کمک کند.

شازل پس از دریافت تقدیر و جوایز برای نمونه اولیه خود، Touch2See را در 25 می 2022 به طور رسمی تأسیس کرد و زمان خود را به طور کامل به این پروژه اختصاص داد. این سفر آغاز ماموریت Touch2See برای مدرن ، نحوه تجربه ورزش افراد کم بینا، ،یب فناوری حساس به لمس و توضیحات صوتی برای ایجاد یک تجربه ورزشی همهجانبه بود.

همه تصاویر توسط Touch2See ارائه شده است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

Touch2See توضیح داد که این تیم از یک فرآیند CAD دقیق برای ایجاد تبلت‌های لمسی خود استفاده می‌کند. این فرآیند با تحقیق جامع و شناسایی نیازهای خاص کاربران آغاز می‌شود تا اطمینان حاصل شود که عملکرد تبلت برای بهبود دسترسی کاملاً سازگار است. سپس تیم از نرم افزار CAD برای مدل سازی اجزای تبلت به صورت سه بعدی استفاده می کند که امکان تجسم مجازی و آزمایش کامل ارگونومی و عملکرد را فراهم می کند. پس از نهایی شدن طراحی، فایل‌های CAD به‌طور یکپارچه از طریق پرینت سه‌بعدی به بخش‌های فیزیکی ترجمه می‌شوند و انعطاف‌پذیری زیادی در تکرار طراحی و بهبود مستمر بر اساس بازخورد مشتری فراهم می‌کنند.

Touch2See بنیانگذار Arthur Chazelle را با دستگاه خود مشاهده کنید.

تبلت Touch2See با ادغام تجزیه و تحلیل فوق سریع داده های ورزشی، هوش مصنوعی (AI) و فناوری 5G، بازخورد لمسی و شنیداری را در زمان واقعی ارائه می دهد. تبلت در قالب یک زمین ورزشی مینیاتوری، حرکات توپ و بازیکنان را در زمان واقعی با استفاده از بازخورد لمسی و ارتعاشات بازتولید می کند: مکان نما مغناطیسی موقعیت توپ را در زمان واقعی بازتولید می کند، ارتعاش شدت توپ را منع، می کند. بازی و توضیحات صوتی اطلاعات دقیقی در مورد بازی ارائه می دهد. کاربران می توانند حرکات توپ را با یک مکان نما مغناطیسی ردیابی کنند، شدت بازی را از طریق بازخورد لمسی احساس کنند، و توضیحات صوتی تعاملی را دریافت کنند، که غوطه ور شدن و درک کامل رویدادهای ورزشی را تسهیل می کند.

یک مرد کم بینا در حال آزمایش این تبلت در جام جه، راگبی 2023 است.

Touch2See تبلت های خود را برای افراد کم بینا برای همه مسابقات فوتبال مردان و ،ن فرانسه در سال 2024 ارائه کرد.

محور موفقیت Touch2See استفاده استراتژیک آن از چاپ سه بعدی است. Touch2See با چهار پرینتر سه بعدی در دفاتر خود، از جمله پرینترهای FDM و استریولیتوگرافی، از انعطاف پذیری پرینت سه بعدی برای ایجاد قطعات سفارشی متن، با نیازهای کاربران بهره می برد. این نه تنها سازگاری را تضمین می کند، بلکه امکان تولید داخلی و مقیاس پذیری مقرون به صرفه را نیز فراهم می کند.

علاوه بر این، تبلت را می توان با رنگ های باشگاهی شخصی سازی کرد، غوطه وری کامل را برای طرفداران ارائه می دهد و کاربران را قادر می سازد تا با محیط خود تعامل داشته باشند و جو استادیوم را به طور کامل تجربه کنند. تمرکز بر این است که به همه کمک کنیم از بازی بهتر لذت ببرند، بنابراین Touch2See قصد دارد ورزش‌ها را در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، راگبی، بسکتبال و ورزش‌های آینده مانند تنیس، هندبال، هاکی و فوتبال آمریکایی در دسترس قرار دهد.