خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 4 مه 2024: مواد جوهرافشان، Mac Clone چاپ شده سه بعدی و موارد دیگر – 3DPrint.com

طبقه فروشگاه Incodema3D

مک کلون شده سازنده (سمت چپ) در کنار نسخه اصلی (راست).

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

دکتر Joni Sytsma، مدیر ارشد فناوری iLAuNCH Trailblazer، گفت: «این قابلیت اولین در نوع خود به ،وان یک ماشین تولیدی در استرالیا، در واقع در نیمکره ج،ی است، و iLAuNCH خوشحال است که فرصت‌های تولید جدیدی را برای محصولات داخلی ایجاد می‌کند.

کوین نوکی، علاقه‌مند به مکینتاش و کل،یونر آلم،، نتوانست یک کامپیوتر مک پ، 1986 پیدا کند، بنابراین تصمیم گرفت تا نسخه‌ای سه بعدی از طراحی سوم اپل مکینتاش را برای خود پرینت کند! او توانست یک eBay اصلی با یک درایو فلاپی دیسک از دست رفته و منبع تغذیه ،اب پیدا کند، اما به جای اینکه فقط Raspberry Pi اضافه کند، Noki از کامپیوتر به ،وان یک الگو برای ساخت یک کلون واقعی استفاده کرد. او بیش از 40 تعطیلات آ، هفته را صرف اندازه‌گیری و مدل‌سازی حداقل 40 ،مت جداگانه مک پ، در Autodesk Fusion 360 کرد و این کپی‌ها را به صورت سه بعدی یک به یک چاپ کرد که حدود 48 ساعت طول کشید. نوکی همچنین از یک موتور کنترل شده با آردوینو استفاده کرد که خودش آن را کدگذاری کرد تا یک درایو خوان فلاپی USB را تقویت کند و آن را روی ماکت نصب کرد، سپس بلند،ای خارجی را لحیم و سیم کشی کرد. او همچنین کپی‌هایی از تمام بر،ب‌ها، بر،ب‌ها و کلیشه‌های متن برجسته ایجاد کرد و قطعات پرینت سه‌بعدی را برای مطابقت با رنگ‌بندی کیس مک پ، رنگ کرد. این پروژه که نیاز به مهارت های بزرگ و متنوعی داشت، یک کار عشقی مطلق بود!

گلین فلچر، رئیس EOS آمریکای شمالی، اظهار داشت: «تیم Incodema3D نمونه‌ای عالی از آن چیزی است که وقتی افراد با استعداد فوق‌العاده با هم برای رسیدن به یک هدف آرم، کار می‌کنند، به دست می‌آید. ما همچنان از آنچه Incodema3D با سیستم های EOS انجام می دهد شگفت زده می شویم. آن‌ها نمونه‌ای شگفت‌انگیز از موفقیت AM هستند و ما از اینکه بخشی از داستان موفقیت آن‌ها هستیم سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر کمک به آنها در نوشتن فصل بعدی هستیم.»

Brewintosh Plus: 3D Printed Working Mac Plus Clone

کاهش ساختارهای پشتیب، برای قطعات با زوایای کم آویز باعث صرفه جویی در هزینه های مواد، به حداقل رساندن آسیب احتمالی قطعه، و کاهش زمان چاپ و پس از پردازش می شود. این فناوری از نرم‌افزار برش اختصاصی Farsoon و استراتژی‌های اسکن هوشمند تطبیقی ​​برای کنترل دقیق دمای ،مت محلی و ورودی انرژی استفاده می‌کند که تراکم قطعه بالا و توانایی بهبود یافته برای تشکیل ساختارهای با زاویه کم را ممکن می‌سازد. اما بیش از صرفه جویی در هزینه و زمان، فناوری SRS آزادی طراحی بیشتری را تضمین می کند. Farsoon با موفقیت از فناوری حداقل پشتیب، خود با انواع برنامه های کاربردی در دنیای واقعی – از جمله بدنه سوپاپ ها، نازل ها و پروانه های بسته – و موادی مانند آلیاژهای با دمای بالا، فولاد ضد زنگ و آلیاژهای تیت،وم و آلومینیوم استفاده کرده است.

Nikon SLM 280 در CSIRO برای iLAuNCH Initiative راه اندازی شد

باشد که چهارمین روز با شما همراهان طرفداران جنگ ستارگان باشد! در این نسخه از اخبار چاپ سه بعدی، Quantica و جوهر مکعبی ALTANA با هم کار می کنند تا مواد جوهر افشان آینده را گسترش دهند و Farsoon Technologies سیستم کاهش پشتیب، را برای PBF ف،ی خود معرفی کرد. در مورد پرینت سه بعدی ف،ی، پروژه iLAuNCH Trailblazer اولین چاپگر سه بعدی چند ف،ی خود را در CSIRO نصب کرد، و Incodema3D چهار چاپگر EOS دیگر را ،یداری کرد که مجموع آنها را به نزدیک به 30 می رساند! در نهایت، یکی از عاشقان مکینتاش از پرینت سه بعدی برای ایجاد یک ماکت کاری از مک پ، استفاده کرد.

Quantica، ALTANA با جوهر مکعبی شریک ایجاد نوآوری در مواد جوهر افشان است

شرکت‌های استرالیایی که ماهواره‌ها و موشک‌ها را تولید می‌کنند، اکنون از یک مزیت واقعی برای بهینه‌سازی طرح‌های خود و بهبود عملکرد برخوردارند، که همگی با زمان کمتری در اینجا در ملبورن ساخته شده‌اند.

شکل 1، برنامه های کاربردی فناوری SRS، تصویر با حسن نیت از Farsoon

با ،ید چهار نفر دیگر EOS M 300-4 چاپگرهای سه بعدی انجماد لیزری مستقیم ف،ات (DMLS)، سازنده چاپ سه بعدی صنعتی Incodema3D دارد تعداد کل پرینترهای سه بعدی ف،ی EOS را به 28 دستگاه رساند، و پروژه هایی را که حتی قبل از پایان سال می توان اضافه کرد. این باعث می شود که این شرکت با تأسیسات 60000 فوت مربعی خود در فری ویل، نیویورک، یکی از بزرگترین بازیکنان AM در آمریکای شمالی باشد. Incodema3D اولین سیستم EOS خود را در سال 2012 ،یداری کرد و به رشد خود ادامه داد و کل تجارت خود را در اطراف EOS metal AM ادغام کرد و روی تج،ات لازم برای قبل و بعد از تولید نیز سرمایه گذاری کرد. از آنجایی که تمرکز آن بر تولید برای هوافضا، دفاع و سایر کاربردهای صنعتی است، EOS M 300-4 با مساحت ساخت 300 x 300 x 400 میلی‌متر، چهار لیزر فیبر دقیق 400 وات، پوشش‌های مجدد مواد دوگانه و یک انتخاب خوب است. افزایش تعداد مواد موجود، از جمله فولاد ضد زنگ 316L، تیت،وم Ti64، آلیاژهای نیکل IN625 و IN718 و موارد دیگر.

در پاییز 2023، استرالیا iLAuNCH ابتکار (پرتاب نوآورانه، اتوماسیون، مواد جدید، ارتباطات و مافوق صوت) برای متحول ، فناوری فضایی با استفاده از تولید افزودنی، پروژه افتتاحیه Trailblazer خود را آغاز کرد. اکنون، یک چاپگر سه بعدی چند ف،ی جدید، نی، SLM 280، بوده است راه اندازی و نصب شده است در تاسیسات CSIRO's Lab22. هدف iLAuNCH این است که ماموریت‌های فضایی را با پرینت سه بعدی سبک‌تر، سریع‌تر و قوی‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و کارآمدتر کند، و این سیستم ذوب لیزری انتخابی (SLM) قطعاً باید کمک کند. هزینه‌های تولید معمولی برای هندسه‌های پیچیده، مانند آنچه در موتورهای موشک می‌بینید، اغلب بسیار زیاد است، اما این چاپگر چند ف،ی این امکان را فراهم می‌کند که لایه‌ی مقاوم در برابر ا،یداتیو به‌طور پیوسته در کنار ف، ساختاری چاپ شود. تنها در یک حرکت – در نهایت کاهش هزینه ها و افزایش سرعت تولید.

در TCT آسیا در سال گذشته، Farsoon Technologies، تامین‌کننده پیشرو تکنولوژی AM پلیمری صنعتی و لیزری تف جوشی ف،ات در چین، فناوری SRS خود را به نمایش گذاشت. سیستم کاهش پشتیب، آن (SRS) که از پشتیب، بسیار کمتری نسبت به فرآیندهای معمولی PBF ف،ی استفاده می کند، اکنون موجود در بازار جه، و برای تمامی پلتفرم های PBF ف،ی Farsoon قابل اجرا می باشد. این سیستم بدیهی است که به منظور کمک به رفع یکی از سخت ترین جنبه های فناوری – استرس داخلی و تغییر شکل در هنگام خنک ،، که می تواند منجر به ،ابی قطعه شود، به خصوص در مورد سازه های آویزان شده است. فناوری SRS Farsoon چاپ ساختارهای م،وطی مع، با زاویه 20 درجه تا 25 درجه و همچنین سوراخ‌های دایره‌ای افقی بدون پشتیب، تا قطر 50 میلی‌متر، همانطور که در بالا نشان داده شد را امکان‌پذیر می‌سازد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309291/3d-printing-news-briefs-5-4-2024/

ما پیش‌بینی می‌کنیم که قابلیت‌های اضافی این فناوری همچنین می‌تواند آلیاژهای فوق‌العاده جدیدی را ایجاد کند که قادر به حفظ استحکام فوق‌العاده بالا در دماهای فوق‌العاده‌ای که خودروهای مافوق صوت برای زنده ماندن به آن نیاز دارند، باشد.

Incodema3D چهار پرینتر سه بعدی ف،ی EOS دیگر را ،یداری می کند

ما از همکاری با شریکی مانند ALTANA و نام تجاری Cubic Ink® آن، با ،یب تخصص مواد و قابلیت‌های تکنولوژیکی خود هیجان‌زده هستیم، ما این را به ،وان یک اتحاد مکمل می‌بینیم. گریس چانگ، رئیس بخش مدیریت محصول و مشارکت Quantica، گفت: آنها فرصت‌ها و موانع ذاتی در تولید مواد افزودنی جوهرافشان و چند ماده را درک می‌کنند و هیجان‌زده هستند که برای ارائه مواد جدید به این صنعت متحد شوند.

Farsoon سیستم کاهش پشتیب، را برای PBF ف،ی معرفی کرد

شرکت پیشرفته AM مستقر در آلمان کوانتومی با یک شرکت آلم، همکاری می کند جوهر مکعبی ،انا، پیشرو در مواد شیمیایی تخصصی، به گسترش و بهبود نوآوری مواد جدید در چاپ جوهر افشان دو بعدی و سه بعدی. همکاری آن‌ها باعث می‌شود که برند Cubic Ink Materials High Performance Materials ALTANA موادی را برای افرادی که با چاپگر سه بعدی Quantica NovoJet OPEN کار می‌کنند، ارائه می‌کند، که در سال 2023 به نمایش گذاشته شد و می‌تواند طیف وسیع‌تری از مواد با ویسکوزیته بالا را چاپ کند. کیت استارتر ALTANA یک ماده پایه را به کاربر، که فاقد آن هستند ارائه می دهد و به دنبال جایی برای شروع هستند.

ما درباره جعبه‌ای با اندازه، رنگ و بافت من، صحبت می‌کنیم که برق دیوار را می‌گیرد، دیسک‌های 3.5 اینچی را می‌بلعد، هم با سیم تلفن و هم با صفحه‌کلیدهای اپل و موش‌های ADB کار می‌کند، یک صفحه نمایش کم نور دارد، و صدای راه‌اندازی (بوق) را می‌دهد. ، نه آکورد) Ars Technica گفت درباره Brewintosh Plus چشمگیر.