برنامه کامل برای اجلاس بین المللی افزایشی ژوئیه 2024 اعلام شد – 3DPrint.com

کنفرانس امسال که در مرکز کنفرانس آلبرت هال ناتینگهام برگزار می شود، سخنران، از برخی از معتبرترین گروه ها و سازمان های تحقیقاتی جهان از جمله آزمایشگاه ملی اوک ریج، دانشگاه تگزاس، آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور، اتودسک، امپریال کالج لندن، موسسه فناوری هوافضا و مرکز فناوری ساخت.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309264/full-program-announced-for-julys-2024-additive-international-summit/

این اج، فرصتی منحصر به فرد برای شنیدن نظرات صنعت و محققان دانشگاهی در لبه برش فناوری تولید مواد افزودنی و یادگیری در مورد فناوری‌ها و روندهایی که آینده این بخش را شکل می‌دهند، فراهم می‌کند.

برنامه کامل برای اج، بین‌المللی افزودنی بریت،ا در سال 2024 – شیرجه عمیق سالانه به روندها و فناوری‌هایی که آینده بخش تولید جه، افزودنی‌ها را شکل می‌دهند – اکنون فعال است.

اج، بین المللی افزودنی 2024 که از 10 تا 11 ژوئیه در ناتینگهام بریت،ا برگزار می شود، ارائه هایی از برخی از محققان و توسعه دهندگان پیشرو در تولید مواد افزودنی در جهان است.

موضوعات تحت پوشش در سال جاری عبارتند از:

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

این رویداد امسال که توسط تیم پیشرو جهان از مرکز تولید افزودنی دانشگاه ناتینگهام برگزار می‌شود، دارای سخنران، از بخش‌ها و رشته‌های مختلف است و پیشرفت‌های افزودنی را در زمینه‌هایی مانند مواد چند منظوره و زیست‌کارکردی و همچنین کاربردهای پیشرفته AM در هوافضا به نمایش می‌گذارد. حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی.

برنامه کامل را مشاهده کنید و برای شرکت در اینجا ثبت نام کنید