خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 27 آوریل 2024: تحقیقات، دندانپزشکی دیجیتال، دوچرخه سواری و موارد دیگر – 3DPrint.com

در نهایت، تولید کننده چرخ هلندی محدوده دوچرخه سواری معرفی کرده است دو نوآوری فنی برای چرخ‌های جدید فیبر کربنی Artech: یک الگوی بافت دار و مقیاس سه بعدی روی رینگ ها و پوسته های هاب پرینت سه بعدی فوق سبک. این تیم از ساختار شبکه ای استخوان برای هاب الهام گرفته شده است، زیرا نسبت قدرت به وزن بسیار خوبی دارد. آنها از بهینه سازی توپولوژی برای ایجاد طراحی منحصر به فرد از هاب ست استفاده ،د که تنها 205 گرم وزن دارد. Scalmalloy، یک آلیاژ اسکاندیم سبک وزن، برای چاپ پوسته هاب استفاده شد که چاپ هر یک از آنها در مجموع چهار روز طول می کشد. ممکن است طول، به نظر برسد، اما Scope هر بار 25 چاپ می کند. سپس هاب ها با تلورانس صحیح ماشین کاری شده و با PVD پوشانده می شوند.

سلامت دسکتاپ الف را راه اندازی کرده است برنامه جدید برای دندانپزشکان، تماس گرفت اسکن، که پذیرش فناوری‌های دیجیتال را ساده‌تر می‌کند و روش‌ها را قادر می‌سازد تا کارایی و مراقبت از بیمار را بهبود بخشد. ScanUp در واقع از اوا، سال 2022 از طریق یک نسخه بتا در حال توسعه است و در حال حاضر صدها عضو دندانپزشکی در سراسر کشور دارد، اما این عرضه آن به بازار عمومی دندانپزشکی است. مطابق با مجله انجمن دندانپزشکی آمریکاحدود نیمی از دندانپزشکان در ایالات متحده به دلایلی از اسکن داخل ده، استفاده نکرده اند. اعضای برنامه اشتراک 36 ماهه ScanUp اسکنر Align iTero Element Flex دارای گواهی (CPO) دارای گواهینامه، به علاوه دسترسی به ا،یستم دندانپزشکی دیجیتال کامل با آموزش، آموزش و پشتیب، گواهی شده را دریافت خواهند کرد. این برنامه با هزینه‌های معمول آزمایشگاه از طریق ارسال کار به آزمایشگاه‌های دندان‌پزشکی اعضا، که متعلق به Desktop Health یا وابسته به آن هستند، پرداخت می‌شود و این آزمایشگاه‌های خدمات کامل در حال حاضر به بیش از 12000 دندان‌پزشک در ایالات متحده خدمت می‌کنند.

بیشتر ضایعات پرینت سه بعدی بازیافت نمی شوند، اما ما اینجا هستیم تا آن را تغییر دهیم. راوی تور، مدیر عامل فیلامنتیو توضیح داد: این طرح جدید اکنون به مشتریان عزیز ما یک راه حل بازیافت من، و بدون هزینه برای کاهش آلودگی پ،تیک و تبدیل چاپ سه بعدی پایدار به واقعیتی قابل دستیابی ارائه می دهد. “در حالی که این مست،م تعهد مالی از جانب ما است، ما این را نه به ،وان یک هزینه بلکه به ،وان یک سرمایه گذاری ضروری در آینده سیاره خود می د،م.”

برنامه اشتراک پذیرش دندانپزشکی دیجیتال Desktop Health

بافت رینگ‌ها شبیه فلس‌های ماهی است، با فلس‌های بزرگ‌تر در بیرون که هوا سریع‌تر حرکت می‌کند، و با نزدیک‌تر شدن به توپی فلس‌های کوچک‌تر. این جریان هوا را در سراسر سطح لبه صاف می کند تا بتواند کشش کمتری داشته باشد و همچنین تا حدی به چرخ ثبات دهد. چیدمان های تقویت شده محلی در اطراف سوراخ های پره ها، به جای کل تخت، وزن را کاهش می دهد و چرخ ها با AeroSpokes های کربنلایت قوی و در عین حال سبک وزن بسته می شوند. همه اینها، همراه با پره های کربنی تیغه ای، یک مجموعه چرخ منحصر به فرد را ایجاد می کند. چرخ‌های آرتک در دو نسخه (جاده‌ای و تمام جاده‌ای) و سه عمق (۲۲ میلی‌متر، ۴۵ میلی‌متر و ۶۵ میلی‌متر) در دسترس هستند. قیمت MSRP 3998 یورو است و شما می تو،د با پرداخت 500 یورو به بلبرینگ های سرامیکی CeramicS،d ​​ارتقا دهید.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

این تیم با استفاده از نوشتن مستقیم جوهر (DIW) و پارامترهای چاپی بهینه شده با دقت، نقاط کوانتومی پروسکایت پیش ساخته را در یک ماتریس پلیمری هیدرو،ی پروپیل سلو، محصور ،د. این باعث بهبود پایداری نقاط در برابر ا،یژن و گرما شد و همچنین محققان را قادر ساخت تا خواص رئولوژیکی جوهر را برای جریان روان در طول فرآیند چاپ و همچنین انجماد سریع پس از آن برای حفظ شکل خود تنظیم کنند. همانطور که در آنها توضیح داده شده است کاغذ، این تیم اشیاء سه بعدی مانند برج ها و اهرام ایفل را با روی هم قرار دادن صدها لایه جوهر کوانتومی پلیمری با تابش رنگ چاپ ،د و ساختارها ویژگی های انتشار نقاط را بدون ت،یب حفظ ،د، که نشان می دهد چقدر ماتریس پلیمری محافظ است. کار آنها می تواند به راه های جدیدی برای دستگاه های الکترونیک نوری و ضد جعل منجر شود.

شکل‌دهی پرتو لیزر فرم آزاد پیشرفته برای شیشه‌های ف،ی حجیم AM

الف) شماتیک رویکرد نوشتن با جوهر مستقیم (DIW) معماری‌های PQD-پلیمر درخشان. پلیمر هیدرو،ی پروپیل سلو، (HPC) در DCM حل شد تا جوهر قابل چاپ سه بعدی تهیه شود. ب) تصویر نوری جوهرها در نور فرابنفش 385 نانومتری (UV) قابل مشاهده است. جوهرهای پلیمری PQD رنگ‌های متصاعد قرمز (R)، سبز (G) و آبی (B) را نشان می‌دهند که مربوط به نسبت هالید CH3NH3PbBr1.5I1.5، CH3NH3PbBr3، و CH3NH3PbBr1.5Cl1.5 است. نوار مقیاس 5 میلی متر است. ج) شماتیک سنتز PQDهای درخشان به ،وان محلول پراکندگی کلوئیدی در تولوئن، از جمله سنتز جوهر پلیمری PQD با HPC. د) تصاویر نوری فرآیند DIW رسوب پیوسته یک الگوی خطی را بر روی بستر شیشه ای نشان می دهد. نوار مقیاس 1 میلی متر است.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309086/3d-printing-news-briefs-4-27-2024/

“این یک نقطه شروع بسیار ساده برای توسعه چند محوری است… مد 5 محوره به زودی! شروع با 4 محوری، موانع توسعه را کاهش می دهد و امیدواریم که گامی آسان برای اسلایزرها به سمت اسلایزرهای 5 محور در آینده باشد. و تحقیقات زیادی وجود دارد که می تو،د با 4 محور انجام دهید که مستقیماً به 5 مورد مرتبط است. گلیدال در لینکدین نوشت. در حالی که منتظر بلوغ برش دهنده های چند محوری هستید، می تو،د از آن استفاده کنید FullControlXYZ 🎉 که دارای دموهای چند محوره است (https://lnkd.in/ebfXs7Kd)”

ضایعات پرینت سه بعدی PLA بازیافت فیلامنتیو به صورت رایگان

نقاط کوانتومی (نیمه‌هادی‌های نانومقیاس با خواص ساطع نور) می‌توانند فناوری‌هایی مانند تصویربرداری زیست پزشکی و سلول‌های خورشیدی، و به‌ویژه آن‌هایی که از مواد آلی-غیر آلی پروسکایت ساخته شده‌اند را متحول کنند، که خواصی مانند قابلیت تنظیم رنگ و بازده کوانتومی بالا دارند. اما نقاط کوانتومی پروسکایت به ا،یژن و گرما حساس هستند، بنابراین استفاده از قابلیت‌های آن‌ها، حتی با چاپ سه‌بعدی، دشوار است. یک تیم تحقیقاتی به رهبری Im Doo Jung در موسسه ملی علم و فناوری اولسان کره (یونیست) ، راهی برای پرینت سه بعدی کامپوزیت های پلیمری نقطه کوانتومی پروسکایت در معماری های پیچیده.

هر ساله در صنعت پرینت سه بعدی، تا 400000 کیلوگرم ، پ،تیکی تولید می شود که 70 درصد آن بازیافت نمی شود، به دلیل موانعی مانند هزینه های گزاف و عدم وجود گزینه های بازیافت. رشته ای اینجاست تا آن را با آن تغییر دهد طرح بازیافت ، چاپ سه بعدی PLA رایگان، روند بازیافت ، های PLA را برای مشتریان فعلی رایگان و آسان می کند. به منظور ارائه این خدمات پایدار با متعادل ، هزینه های ابتکار جدید خود، این شرکت حداقل آستانه هزینه 500 پوند (مثلا مالیات بر ارزش افزوده) را برای محصولات واجد شرایط تعیین کرده است. سپس، بدون هزینه اضافی، مشتریان می توانند از طریق شریک بریت،ایی این شرکت به خدمات بازیافت ، PLA دسترسی داشته باشند ضایعات پرینت سه بعدی (3DPW). Filamentive یک جعبه بازیافت ، 45 لیتری رایگان ارسال می کند و 3DPW آن را جمع آوری می کند و از روش های مختلف بازیافت برای اطمینان از انحراف 100٪ دفن ، استفاده می کند. این سرویس فقط برای ،ید در بازه زم، 1 ژانویه 2024 به بعد معتبر است.

همانطور که مرکز تولید پیشرفته سوئیس در a پست لینکدینبا استفاده از کریستال مایع روی یک دستگاه سیلی، و اصلاح جبهه موج لیزر، انعطاف پذیری بی نظیر در تنظیم چگالی انرژی لیزر و شکل حوض مذاب در طول فرآیند تولید امکان پذیر است، که امکان ساخت قطعات شیشه ای ف،ی فله ای تقریباً کاملاً آمورف با خواص افزایش یافته را فراهم می کند که قبلاً با جریان فعلی غیرقابل دستیابی بود. ماشین آلات پیشرفته.»

چاپگر سه بعدی 4 محوره منبع باز توسط محققان دانشگاه Loughborough

ما گزارش‌های خبری چاپ سه‌بعدی امروز را با تحقیقاتی در مورد معماری‌های پلیمری نقطه‌های کوانتومی درخشان چاپ سه‌بعدی و شکل‌دهی پرتو لیزری آزاد آغاز می‌کنیم و سپس به چاپگر سه بعدی 4 محوره منبع باز می‌رسیم. در مرحله بعد، به برنامه ها می رسد: یکی برای بازیافت رایگان ، های چاپ سه بعدی PLA، و دیگری برای اشتراک های پذیرش دندانپزشکی دیجیتال. در نهایت، با قطعات دوچرخه‌سواری پرینت‌شده سه‌بعدی پایان می‌دهیم.

پرینت سه بعدی نقاط کوانتومی درخشان با نوشتن مستقیم جوهر

اندرو گلدال، مدرس ارشد در دانشگاه لافبورو، با دو دانشجوی کارشناسی و شرکا در Duet3D برای ساخت یک چاپگر سه بعدی 4 محوره منبع باز، دارای بین 4 تا 6 قطعه پرینت سه بعدی و فقط 3 قطعه ،یداری شده. تیم کامل ایجاد کرد سند راهنمایی که اگر بخواهید خودتان بسازید، شما را در کل ساخت راهنمایی می کند. متن باز نرم افزار FullControlXYZ می توان از آن برای تولید مسیرهای ابزار چند محوری و Gcode در سند راهنما استفاده کرد و همه چیز در دسترس است Github.

“ScanUp یک چالش واقعی را برای دندانپزشک، که برای پذیرش دندانپزشکی دیجیتال تلاش می کنند با یک راه حل ساده و با دسترسی آسان حل می کند. لو آزارا، رئیس Desktop Health و Desktop Labs گفت: ما مفت،یم که برنامه ScanUp را برای حمایت از سفر دندانپزشکی دیجیتال پزشکان عمومی و دندانپزشکان خانواده برای بهبود کارایی عمل و بهبود تجربه بیماران راه اندازی می کنیم.

New Scope Artech Wheels دارای هاب های پرینت سه بعدی و لبه های بافت دار است

آ مطالعه جدید توسط محققان در مرکز تولید پیشرفته سوئیس و دانشگاه مونتان لئوبن ساخت پوشش از مواد کاربردی پیشرفتهو بر شکل‌دهی پرتو لیزری پیشرفته برای پرینت سه بعدی آلیاژهای شیشه ف،ی فله (BMG) متمرکز شده است. این تکنیک حالت شیشه‌ای (حرکت مولکول‌ها محدود شده است) را به سمت بهبود مک،کی و ساختاری کنترل می‌کند و می‌تواند بهره‌وری همجوشی بستر پودر لیزری (LPBF) را بهبود بخشد، و همچنین امکان چاپ سه‌بعدی مواد دیگر را با کیفیت‌هایی که ماشین‌های دیگر قادر به انجام آن نیستند، می‌کند. با این حال به دست آوردن. BMG ها برای تعدادی از کاربردها خوب هستند و LPBF می تواند ساختارهای بزرگ و پیچیده BMG تولید کند، اما توزیع غیربهینه انرژی در چاپگرهای سه بعدی فعلی می تواند منجر به گرم شدن مجدد لایه های جامد قبلی شود که بر ویژگی های مک،کی تأثیر می گذارد. با تنظیم پرتو لیزر، محققان قادر به غلبه بر این مشکلات هستند.