چاپ بازی بهتر: چاپ سه بعدی و تکامل تجهیزات گلف – 3DPrint.com

این دستور از تولیدکنندگان می‌خواهد که از صفر شروع کنند و فرصتی بی‌نظیر برای بازسازی فرآیندهای ریشه‌دار خود ارائه می‌دهد. با گذشت پنج سال تا اجرای مقررات جدید اولیه، تولیدکنندگان می توانند مزایای بالقوه و امکان سنجی چاپ سه بعدی را در تج،ات گلف متحول کنند. این فناوری نوآورانه این قدرت را دارد که از انطباق برگشتی اطمینان حاصل کند و کل صنعت تج،ات ورزشی را کاملا متحول کند. اما به این سادگی که به نظر می رسد نیست.

یک جایگزین آماده بازگشت؟

USGA به شدت طراحی تج،ات گلف را تنظیم می کند و عملکرد آن را محدود می کند. این شبیه به روشی است که NASCAR ماشین ها را یکنواخت نگه می دارد. با کمک پرینت سه بعدی، می توان سرهای چوب گلف را سبک وزن کرد و وزن لحظه ای اینرسی (MOI) آنها را برای پرتاب بهینه توپ گلف از روی چماق بهبود بخشید.

یکی از موانع اصلی، هزینه های مربوط به پرینت سه بعدی است، به ویژه در مورد استفاده از مواد با کارایی بالا و اجرای طرح های پیچیده. هزینه دستیابی و استفاده از چنین فناوری‌های چاپ پیشرفته می‌تواند آنها را برای بسیاری از لیگ‌ها و خانواده‌های جوانان بسیار دشوار کند. این مانع مالی ممکن است دسترسی به تج،ات نوآورانه گلف را مختل کند و شکاف بالقوه ای را در دسترسی به بخش های مختلف جامعه گلف ایجاد کند.

نهادهای حاکم بر گلف حرفه ای – تحقیق و تحقیق و USGA – سرانجام اخباری را که به طور گسترده مورد انتظار بود منتشر ،د مبنی بر اینکه شرایط آزمایش برای ساختار توپ گلف تغییر خواهد کرد و تقریباً هر توپ گلف در گردش از ژانویه 2028 به بعد مطابقت ندارد. تغییر مشخصات توپ رسمی برگشتی برای سال‌ها در تلاش برای کاهش تأثیر افزایش فاصله ضربه‌ها بر پایداری طول،‌مدت گلف مطرح شده است.

پرینت سه بعدی یک پلتفرم نمونه سازی سریع برای آزمایش و توسعه توپ های گلف سازگار با عقبگرد ارائه می دهد. تولیدکنندگان می‌توانند طرح‌ها را به‌سرعت تکرار کنند، ال،ای گودی، مواد هسته‌ای و پروفیل‌های آیرودینامیک را برای بهینه‌سازی فاصله در چارچوب مقررات جدید بهینه کنند. اگر ابزار چاپ سه بعدی به درستی اعمال شود، می تواند خطر را کاهش دهد و زمان چرخه و همچنین کیفیت را بهبود بخشد. به ،وان مثال، توانایی شروع کار در عرض یک هفته به جای سه ماه انتظار برای تحقیق و توسعه، می تواند در مهلت پنج ساله تفاوت زیادی ایجاد کند.

فراتر از توپ

در حالی که گلف بازان آماتور به تج، باشگاه سفارشی و سفارشی سازی جزئی باشگاه دسترسی دارند، تعداد زیادی سفارشی سازی تج،ات وجود دارد که به دلیل هزینه و غیرعملی بودن آنها در سطح ،ده فروشی، فقط برای بازیکنان حرفه ای در دسترس است. با این حال، به لطف فناوری چاپ سه بعدی، ساخت بسیار قابل تنظیم و دقیق در مقیاس بزرگتر امکان پذیر است. این می تواند منجر به ایجاد چوب های گلف با طرح های منحصر به فرد شود که از ابتدا تا مسابقه تولید می شوند به

با این حال، بازیکن معمولی از تج،ات مشابهی استفاده می کند که حرفه ای های تور. برای لذت‌بخش‌تر ، گلف برای بازیکنان معمولی، صحبت از دوشاخه‌سازی شده است، به این م،ی که قو،ن تج،ات مورد استفاده توسط بازیکنان حرفه‌ای و معمولی متفاوت خواهد بود – فکر کنید چوب‌های چوبی برای بازیکنان لیگ برتر بیسبال در مقایسه با چوب‌های آلومینیومی برای بازیکنان کالج. لیگ های کودکان و بزرگسالان آ، هفته

با این حال، مخالفان استدلال می کنند که داشتن قو،ن متفاوت برای حرفه ای ها و آماتورها می تواند بازی را پیچیده کند و ناهماهنگی ایجاد کند که می تواند برای ورزش مضر باشد.

قبل از کار در EOS، Jon فعالیت فروش در غرب میانه را در GF Ma،ing Solutions مدیریت می کرد و با مشتریان برای افزایش کیفیت و کاهش زمان پردازش قطعات مشتری متمرکز بر صنعت قالب و قالب کار می کرد. او کار خود را با کار در شرکت مزک آغاز کرد و به ،وان فروشنده مستقیم کار کرد و به سمت مدیریت رشد کرد. جون در طول زمان خود با Mazak مهارتی را برای پروژه های مرتبط با اتوماسیون و برنامه های تولید سریال تقویت کرد.

برندها می توانند از فشار USGA و R&A استفاده کنند تا محدودیت های اعمال شده توسط روش های تولید سنتی را کنار بگذارند. این یک تعهد مهم است، زیرا بسیاری از توپ‌های گلف باید در مدت زمان کوتاهی تولید شوند و سازندگان به احتمال زیاد به ابزارهایی که به راحتی در دسترس هستند برای تولید نیاز دارند. اینجاست که فناوری چاپ سه بعدی می تواند بسیار مفید باشد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309066/printing-a-better-game-3d-printing-and-the-evolution-of-golf-equipment/

با توجه به تغییرات مقررات آتی، آینده گلف می تواند در خطوط کد نوشته شود و در لایه های پلیمری چاپ شود. پرینت سه بعدی فقط یک ابزار تولید نیست. این یک کاتالیزور برای نوآوری، شخصی سازی و فراگیری است. همانطور که این فناوری بالغ می شود، می تو،م انتظار داشته باشیم که یک چشم انداز ورزشی را ببینیم که در آن تج،ات با ورزشکاران سازگار می شود، نه برع،. بازگرداندن توپ های گلف ممکن است اولین حرکت باشد، اما چاپ سه بعدی آماده است تا بازی را برای همیشه تغییر دهد.

درباره نویسنده

با وجود پتانسیل پرینت سه بعدی، با موانعی مواجه است که ممکن است مانع از تولید انبوه سریع در چنین بازه زم، کوتاهی شود.

صرف نظر از تغییر قو،ن و در صورت ادامه فناوری در این مسیر، تولیدکنندگان می‌توانند با مواد، طرح‌ها و پیکربندی‌های جدید برای بهبود عملکرد آزمایش کنند. این به طور بالقوه می تواند منجر به مسافت های طول، تر و دقت بهبود یافته از طریق دسترسی دموکراتیک به تج،ات گلف بسیار سفارشی شود. چاپ سه بعدی در طراحی تج،ات امروزی جایگاهی دارد زیرا شرکت ها با استفاده از حالت های تولید سنتی تحت استانداردهای USGA به محدودیت های طراحی خود دست می زنند. اگر انشعاب در نهایت به یک هنجار تبدیل شود، امکان چاپ سه بعدی در طراحی باشگاه گلف نامحدود خواهد بود. مهم نیست که آینده کله‌های گلف به کدام سمت می‌رود، چاپ سه بعدی جایگاهی دارد. ما می‌تو،م برای به حدا،ر رساندن راندمان در قو،ن سخت‌گیرانه USGA استفاده کنیم یا درهایی را که امروز ممکن است در نظر بگیریم، در صورتی که تصفیه دوگانه برنده شود.

در خشن گیر کرده است

علاوه بر این، بهره برداری و نگهداری پرینترهای سه بعدی نیاز به سطح معینی از دانش فنی و تخصص دارد. این ا،ام برای لیگ‌ها و خانواده‌ها، به‌ویژه آنهایی که منابع محدود یا مهارت فنی دارند، چالش مهمی ایجاد می‌کند. نیاز به مهارت های تخصصی در مدیریت تج،ات پرینت سه بعدی می تواند به طور بالقوه بخش های خاصی از صنعت گلف را از بهره برداری از مزایای این فناوری پیشرفته محروم کند.

جون دارای مدرک لیسانس علوم (BS) از کالج المیرا در تجارت، مدیریت، بازاریابی و خدمات پشتیب، مرتبط است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

یکی از چالش‌های اصلی شرکت‌های توپ گلف این است که آیا می‌توانند توپی بسازند که تحت قو،ن جدید عملکرد خوبی داشته باشد و آن را به طور کارآمد و مؤثر تولید کند. توپ های گلف محصولات مصرفی هستند که در مقادیر زیاد توسط برندهایی مانند صاحب ،وان و بریجستون. آیا نیاز به تولید 3 میلیون توپ گلف مدل کاملاً جدید می تواند فرصتی باشد تا این توپ های جدید را کارآمدتر از همیشه و با کیفیت نهایی بالاتر تولید کنیم؟

آنها می توانند به ،وان یک راه حل موقت برای شروع فوری تولید استفاده شوند در حالی که ابزار سنتی در پاسخ به تغییرات نظارتی افزایش می یابد. از سوی دیگر، موثرترین استفاده از پرینت سه بعدی، طراحی ابزاری «با استفاده از خنک‌سازی منسجم» است که به قالب‌گیر اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری بر فرآیند قالب‌گیری داشته باشد. این افزایش کنترل باعث تولید قطعات با کیفیت بالاتر از قالب و زمان چرخه کوتاه‌تر برای فرآیند قالب‌گیری می‌شود.

صرفه جویی در زمان، اهمیت سرعت در بازار و آزادی تکرار را نمی توان دست کم گرفت. به ،وان مثال، اگر Callaway یا TaylorMade چندین خط توپ گلف تولید می کنند، هر خط نیاز به بازسازی کامل در طراحی و ابزار برای تولید آنها در مقیاس دارد. اگرچه به اندازه دستگاه‌های پرینت سه بعدی ف،ی یا چهره‌های راننده که با چاپ مستقیم چاپ می‌شوند، جذاب نیستند، ابزارهای چاپ سه بعدی سنتی می‌توانند تاثیر زیادی داشته باشند.

جان واکر، متخصص روابط ،تی و مدیر حساب های کلیدی در EOS شمال امریکا، به EOS کمک می کند تا فرصت بازار عالی بعدی را توسعه دهد و در عین حال سازمان های خارجی را در سفر خود به سمت پذیرش چاپ سه بعدی قادر می سازد. جان در طول زندگی حرفه ای خود با نزدیک به 50 شرکت Fortune 500 متخصص در تولید کار کرده است. از زمان پیوستن به EOS شمال امریکا، او تخصص خود را در سازمان های غیرتجاری، شرکت های کالاهای ورزشی و صنعت خودرو تثبیت کرده است. این پروژه ها شامل جنرال موتورز، دانشگاه ایالتی اوهایو، بائر هاکی، ویلسون اسپورت، فورد و جبیل است. این پروژه ها شامل توسعه برنامه های کاربردی جدید AM و فعال ، آنها در زنجیره تامین آنها است.

طرفداران انشعاب پیشنهاد می کنند که استانداردهای تج،ات متفاوتی را برای گلف بازان حرفه ای در مقایسه با جوز و جین معمولی اجرا کنند. این می تواند شامل حذف محدودیت های تج،ات USGA یا محدود ، تج،ات تنظیم شده به طور خاص به مسابقات حرفه ای باشد. این باعث افزایش لذت از بازی برای بازیکنان معمولی می شود و یکپارچگی بازی را در سطح حرفه ای حفظ می کند.

پرینت سه بعدی به ورزشکاران و تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا کنترل تج،ات خود را در دست بگیرند و از محدودیت‌های تج،ات تولید انبوه فراتر روند. اتصالات سفارشی امروزه نقش مهمی در تج،ات گلف ایفا می کند، اما بیشتر یک فرآیند خیاطی سفارشی است تا سفارشی. در آینده، گلف بازان ممکن است بتوانند از چوب هایی که برای بیومک،ک فردی آنها «واقعاً سفارشی» هستند، فاصله تاب و انتقال قدرت خود را بهینه کنند.

سازندگان می‌توانند از زمان بین اکنون و تاریخ قطعی تعیین‌شده برای توسعه انواع مختلف ابزارآلات استفاده کنند و ارزیابی کنند که آیا ابزار چاپ سه‌بعدی ف،ی می‌تواند نتایج برتر از نظر عملکرد، طراحی و کیفیت کلی ایجاد کند یا خیر.