جلسات ASTM/ISO متخصصان پرینت سه بعدی را در زمینه فناوری‌های Quintus و تورهای تسهیلات OSU به ارمغان می‌آورند – 3DPrint.com

همچنین، تمام تج،ات اغلب به روز، ارتقا و جایگزین می شوند تا همه دانشجویان مقطع کارشناسی این شانس را داشته باشند که با پیشرفته ترین سیستم های تولیدی کار کنند.

MIB 120

تصویر: مرکز تعالی طراحی و تولید (CDME)

آ،ین ایستگاه گروه من این بود گروه مدیریت برنامه هاکه بیش از 70 پروژه به ارزش بیش از 30 میلیون دلار را مدیریت کرده است. این ت،یم دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – کارکنان و کارکنان دانش آموز بار اداری تعریف و اجرای پروژه های تحقیقاتی را بر عهده می گیرند. آن‌ها به همه چیز در مدیریت قرارداد کمک می‌کنند، از پیش‌برنامه‌ریزی و توافق‌های پروژه، مدیریت هزینه، زمان‌بندی، و پیگیری انطباق گرفته تا مدیریت پرسنل، تحویل، بسته‌بندی، و بازخورد و گزارش پس از پروژه.

مدیر برنامه مایکل جنتیل به ما گفت که بخش قصد دارد این برنامه مدیریت کامل را به همه دانشگاه‌های اوهایو ارائه دهد، ابتکاری که من قطعاً از نزدیک دنبال خواهم کرد.

CDME قو،ن پایه پروژه را تعریف می کند، برنامه های مدیریت داده را ایجاد می کند، هزینه ها را ردیابی می کند و یک برنامه برنامه را اجرا می کند تا پروژه ها را در برنامه و بودجه نگه دارد.

بچه ها خوب هستند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در دومین روز از جلسات ASTM/ISO، همه این فرصت را داشتند که از مرکز عالی طراحی و ساخت دانشکده مهندسی بازدید کنند، یا CDMEکه ماموریت «پیشبرد رقابت‌پذیری تولید ایالات متحده» و «بهبود امنیت ملی با توسعه، نمایش و استقرار فن‌آوری‌های تولیدی پیشرفته» را دارد. کارکنان دانشجو و اعضای کادر فنی، که به دانشجویان مشاوره و راهنمایی می‌کنند، با محققان و شرکت‌ها همکاری می‌کنند و از فناوری‌های مدرن برای ایجاد و تولید محصولات آماده بازار استفاده می‌کنند. این به دانش آموزان تجربه عملی واقعی می دهد، در حالی که به مشتریان مزیت نیروی کار رقابتی ارائه می دهد.

فضای آزمایشگاهی با مساحت 1500 فوت مربع، پنج بازوی بزرگ ربات یاسکاوا را در خود جای داده است و بسیاری از ابزارها و قابلیت های آزمایشگاه در آن منتشر شده است. صفحه Github، به نام تولید متن باز. در طول توقف، کمی درباره چندین ابتکار عمل که آزمایشگاه AIMS روی آنها کار کرده است، یاد گرفتیم، از جمله نقاشی روباتیک، پروژه انتخاب و مکان، و پروژه آهنگری رباتیک مستقل برای نیروی هوایی ایالات متحده.

گروه مدیریت برنامه

بدیهی است که این آزمایشگاه در بخش AM یکی از مهمترین نقاط مورد توجه در تور بود. ما متوجه شدیم که این آزمایشگاه شش مهندس AM تمام وقت و تعدادی دانشجوی کارشناسی را استخدام می کند که از همه چیز در آزمایشگاه مراقبت می کنند، به جز تعویض فیلترها و در واقع فشار دادن “شروع” روی چاپ ها.

من به شدت تحت تاثیر جو CDME و کاری که در حال انجام است قرار گرفتم. بر اساس مطالعه اخیر Deloitte، ایالات متحده تا سال 2033 به 3.8 میلیون کارگر تولیدی نیاز دارد و بدون “تغییرات قابل توجه” در تلاش های توسعه نیروی کار ما، بیش از نیمی از این مشاغل ممکن است خالی شوند. اگر همه کالج‌ها و دانشگاه‌ها یک صفحه از کتاب CDME را برداشتند، فکر نمی‌کنم این موضوع مشکلی ایجاد کند.

در آزمایشگاه تست مواد، همچنین بخشی از بخش M&P، کارکنان دانشجو و محققان تمام وقت تست کشش، خستگی و سختی را انجام می دهند. ما در مورد پروژه ای یاد گرفتیم که در آن آنها عملکرد موجبرها را با استفاده از آلیاژ مس نیکل بهبود بخشیدند، و پروژه دیگری که تیم نانولوله های کربنی را برای افزایش استحکام به آلیاژهای آلومینیوم و این،ل اضافه کرد.

بخش مدیریت برنامه این وب سایت توضیح می دهد که پس از تامین مالی یک پروژه، دانش آموزان به طور فعال درگیر مدیریت پروژه هستند و اصول PMP آموزش داده می شود.

من اخیراً در جلسات دوسالانه ASTM F42/ISO TC 261 شرکت کردم دانشگاه ایالتی اوهایو در نزدیکی کلمبوس، اوهایو. این یکی از سازمان‌یافته‌ترین رویدادهای صنعتی بود که من تا به حال در آن شرکت کرده‌ام، و با یک بازدید از امکانات شروع شد. فن آوری های کوینتوسکه در سوئد مستقر است اما یک مرکز کاربردی در منطقه کلمبوس دارد.

گشت و گذار در مرکز کاربردی فناوری های کوینتوس

سیستم پرس ایزواستاتیک داغ (HIP).

مطالعه و توسعه سیستم‌های تولیدی که با انواع مختلف هوش مصنوعی (AI) کار می‌کنند و توسط آن کنترل می‌شوند، در CDME انجام می‌شود. آزمایشگاه سیستم‌های تولید هوشمند (AIMS). کارکنان، کارکنان دانش‌آموز، شرکای صنعت و محققان از سیستم‌های رباتیک داخلی، شبیه‌سازی‌های مبتنی بر مدل، پردازش مح،اتی و قابلیت‌های بینایی ماشین برای پشتیب، از تولید نسل بعدی استفاده می‌کنند. ،، که در آزمایشگاه AIMS کار می کنند همچنین از مونتاژ الکتریکی، جوشکاری، ریخته گری، قالب گیری تزریقی، واترجت و برش لیزری و بسیاری از روش های AM استفاده می کنند و قابلیت های مشخصه مانند طیف سنجی انتشار نوری و تجزیه و تحلیل خوردگی را ارائه می دهند.

بعد منطقه ای برای تج،ات پس از پردازش، از جمله دو دستگاه EDM و یک سیستم پودرزدایی Solukon SFM-AT800-S. یک سیستم تولید افزودنی اولتراسونیک (UAM) نیز در این فضا تعبیه شده بود و ما از کارمند دانشجو آموختیم که به لطف کمک مالی، CDME توانست با فابریسونیک تا از یکی از پرینترهای SonicLayer UAM برای ساخت قطعات نمایشی استفاده کند.

آزمایشگاه بخش M4 که بر نوآوری های تحقیقاتی در چاپ سه بعدی بالینی، مهندسی زیستی و توسعه دستگاه های پزشکی متمرکز است، در واقع یک مایل دورتر، در مرکز تحقیقات پلوتونیا، اما آنها جلسه پوستر خود را در مرکز اصلی CDME تنظیم ،د تا میزان سفرهای اتوبوسی را که همه ما مجبور بودیم در محوطه دانشگاه طی کنیم، کاهش دهند. این آزمایشگاه 17 دانشجو و 6 کارمند دارد و در سه سال گذشته به بیش از 200 مورد کمک کرده است.

از نظر تج،ات، بخش M4 دارای یک چاپگر زیستی Allevi 3، یک اسکنر سه بعدی Artec، یک سیستم قالب گیری سیلی، و چندین چاپگر سه بعدی از جمله Formlabs Form 3B، Stratasys J5 MediJet، UltiMaker S5 و غیره است.

آزمایشگاه AIMS

اولین ایستگاه در تور گروه من ریخته گری ف،ات بود، که ما آموختیم که کارهای زیادی با صنعت هوافضا انجام می دهد. علاوه بر استفاده از ریخته گری و ذوب خلاء، ریخته گری- بخشی از بخش مواد و فرآیند CDME (M&P).-همچنین تحقیقات فرآیند افزودنی را توسعه می دهد و ابزارهای افزودنی مانند قالب ها و ال،ای پرینت سه بعدی ایجاد می کند. همانطور که کارمند دانشجو به ما گفت، به لطف AM “دیگر لازم نیست نگران زوایای پیش نویس” باشند، و این فناوری همچنین آنها را قادر می سازد تا ابتدا همه چیز را با نرم افزار شبیه سازی کنند. چند قالب شنی پرینت سه بعدی بزرگ به نمایش گذاشته شده بود که برای کاربردهای ریخته گری استفاده می شود. همان کارمند دانشجو گفت که AM طراحی قالب را انعطاف‌پذیرتر می‌کند.

اولتراسونیک AM و پس از پردازش

من ماشین هایی را دیدم از:

آزمایشگاه M4 ایجاد می کند مدل های آناتومیک پرینت سه بعدی، که در طی جراحی های غیر معمول یا پیچیده در مرکز پزشکی و،نر دانشگاه ایالتی اوهایو. این مدل ها را می توان برای آموزش بیمار، برنامه ریزی جراحی و حتی آموزش پزشکی استفاده کرد. این تیم همچنین شبیه سازهای خاصی را برای اه، آموزشی پزشکی توسعه می دهد، از جمله یک قالب گوش چاپ شده سه بعدی که ما دیدیم که به دانش آموزان می آموزد که چگونه یک هماتوم را تخلیه کنند، و همچنین پروتز و ارتز مخصوص بیمار.

LR: جان میدندورف، مدیر تولید مواد افزودنی. مایکل لندر، مهندس تحقیقات افزودنی؛ بن دیمارکو، مهندس اصلی افزودنی، با Solukon SFM-AT800-S.

آزمایشگاه تست مواد

در طول بازدید از تاسیسات، همه به طور موثر به چهار گروه ت،یم شدند و به ،مت‌های مختلف کف کارخانه رفتند. علاوه بر سیستم HIP، گروه ها نیز شاهد این سیستم بودند MIB 120، ردپای کوچک شرکت پرس باتری ایزواستاتیک مو،لاک توسعه یافته برای محیط های آزمایشگاهی و تحقیقاتی؛ راهنمای تور ما توضیح داد که این دستگاه همچنین می تواند “تا هر چیزی بزرگتر” باشد. همانطور که این شرکت در وب سایت خود توضیح می دهد، پرس ایزواستاتیک می تواند تماس بین اجزای سلول های باتری حالت جامد را افزایش دهد، که منجر به چگالی توان بالاتر و کاهش مقاومت می شود. این فناوری همچنین برای تولید اجزای فردی مورد نیاز برای توسعه فناوری‌های باتری آینده استفاده می‌شود.

بیش از 520 پروژه مهندسی کاربردی توسط CDME در تأسیسات مطابق با ITAR 45000 فوت مربعی خود در محوطه دانشگاه، که خانه بیش از 20 میلیون دلار تج،ات در مقیاس صنعتی است، با موفقیت تکمیل شده است، که ما فرصتی برای مشاهده بیشتر آنها در تور داشتیم. .

ما همچنین باید شرکت را ببینیم سیستم HPPو فناوری پرس آن یک فرآیند ضد میکروبی با قابلیت‌های عالی برای غیرفعال ، بسیاری از عوامل بیماری‌زای غذایی است. این دستگاه به جای مواد نگهدارنده و دماهای بالا، از آب سرد برای افزایش ماندگاری مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی مانند هوموس، غذای کودک، گواکامول، اسموتی‌ها و گوشت‌های بسته‌بندی شده، اغذیه‌فروشی و خشک استفاده می‌کند. محصولات بسته بندی شده به یک ظرف سیمی می روند که سپس با آب خالص پر می شود. سپس آب و محتویات با استفاده از پمپ‌های تقویت‌کننده مخصوص طراحی شده تحت فشار قرار می‌گیرند که به 87000 psi می‌رسد. از آنجایی که این فرآیند هیچ تأثیری بر پیوندهای کووالانسی ندارد، بر اجزای تغذیه ای تأثیر نمی گذارد.

دانشجویان CDME که AddUp FormUp 350 را اجرا می کنند.

مواد و تولید مدل سازی پزشکی (M4)

این آزمایشگاه همچنین در سال 2023 بر روی پروژه ساخت و ساز بتن BOD2 کار کرد. در حالی که آن چاپگر خاص از آن زمان از OSU حذف شده و در یک کالج محلی در کنتاکی برای پروژه ای مشابه نصب شده است، ما از کارمند دانشجو فهمیدیم که CDME به زودی دریافت خواهد کرد. یک نسخه کوچکتر از BOD2 عظیم برای ادامه این تحقیق.

گشت و گذار در مرکز تعالی طراحی و ساخت

دکتر کایل ون کوورینگ، رهبر آزمایشگاه M4، یک مدل آناتومیک سه بعدی از لگن راست یک بیمار مبتلا به تومور لگن را در اختیار دارد. ساختار لگن استخو، شفاف، تومور زرد، شریان فمورال قرمز و ورید فمورال آبی است.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308807/astm-iso-meetings-quintus-cdme-tours/

Quintus یک ارائه دهنده فناوری فشار بالا است که متخصص در شکل دهی ورق ف،، پردازش فشار بالا (HPP) برای صنایع غذایی و نوشیدنی و متراکم سازی مواد پیشرفته برای افزایش عملکرد و خواص مک،کی؛ این آ،ی شامل فناوری پرس ایزواستاتیک داغ (HIP) است. HIP برای از بین بردن تخلخل داخلی در ریخته گری و آهنگری ف،ی و در حال حاضر ف، AM نیز استفاده می شود. منافذ و حفره ها اغلب می توانند در قطعات ف،ی پرینت سه بعدی ایجاد شوند که خواص مک،کی آنها را کاهش داده و آنها را برای کاربرد در زمینه های پزشکی و هوافضا نامن، می کند. اما همانطور که در کوئینتوس یاد گرفتم، HIP به بهبود خواص مک،کی کلی قطعات ریخته گری، آهنگری یا چاپی کمک می کند تا میزان تخلخل بیشتری را در شرایط چاپ شده ایجاد کند. به علاوه، ظاهراً می تواند سرعت چاپ را نیز بهبود بخشد.

همه به گروه هایی ت،یم شدند که هر کدام توسط یک کارمند دانشجو رهبری می شد. آنها ما را در یک ج، زم، فشرده اما ضروری نگه داشتند، اطمینان حاصل ،د که هیچ ، پشت سرمان نمی ماند و به طور مؤثر ما را در ساختمان راهنمایی می ،د. در هر ایستگاه، یک یا دو کارمند دانشجو پوستری درباره کار آزمایشگاه یا بخش ارائه می‌،د، اطراف را به ما نشان می‌دادند و به سؤالات پاسخ می‌دادند. به دلیل ماهیت برخی از پروژه های در حال انجام CDME، ما اجازه نداشتیم از داخل ع، بگیریم. به این ترتیب، تصاویر زیر، مگر اینکه غیر از این ذکر شده باشد، از وب سایت CDME هستند.

ریخته گری ف،

تج،ات AM به ارزش بیش از 8 میلیون دلار در آزمایشگاه نگهداری می شوند که قادر به پردازش سرامیک، پلیمرها، ف،ات، کامپوزیت ها و حتی مواد زیستی هستند. این تیم از راه حل های Addiguru و AMSENSE استفاده می کند نظارت بر فرآیند AM.

CDME چهار هدف استراتژیک دارد:

  • استاندارد سایر دانشگاه ها در توسعه و استقرار تولید پیشرفته باشید
  • ارائه یک خط لوله استعداد پایدار که در آن دانش آموزان مجموعه هایی از تجربیات کاری مرتبط، اعتماد به نفس برای تصمیم گیری های حیاتی و دسترسی به فرصت های شغلی داشته باشند.
  • روابط شرکتی نزدیک و تعبیه شده را با مشتریان صنعتی و ،تی حفظ کنید
  • عمق فنی صلاحیت های پیشرفته ساخت مرکز را دو برابر کنید

در حالی که سیستم HPP برای صنعت غذا و نوشیدنی هیچ ربطی به AM ندارد، این یک ایستگاه مورد علاقه در تور بود زیرا آنها نمونه‌هایی از اسموتی‌هایی را که از طریق مطبوعات منتشر شده بود به دست دادند!

تصویر: سارا ساندرز برای 3DPrint.com

آزمایشگاه تولید مواد افزودنی