باز کردن استعدادها: پیمایش روندها و چالش ها در تولید افزودنی – 3DPrint.com

کارفرمایان در صنعت AM باید یک نسخه از جدیدترین گزارش بررسی حقوق و دستمزد AM را دانلود کنند تا درک بهتری از پویایی بازار استعداد در صنعت تولید افزودنی امروزی داشته باشند.

یک نسخه رایگان را می توان از سایت دانلود کرد وب سایت ال،اندر د،، گلوبال

با این حال، عواملی مانند تعادل کار و زندگی و فرهنگ شرکت نیز تأثیر قابل توجهی دارند (زم، که حقوق در نظر گرفته نمی شود). آ نظرسنجی انجام شده در لینکدین در سال 2023 فرهنگ شرکت را به ،وان یک عامل محوری، به ویژه در کاهش محیط های سمی محل کار برجسته کرد و بر اهمیت پرورش محیط های مثبت در محل کار برای حفظ استعدادها تأکید کرد.

در ارتباط با این، بخش قابل توجهی – 30.1٪ – از AM Talent هنوز احساس می کنند به اندازه کافی جبران نشده اند. به طور دلگرم کننده، کاهش 50 درصدی در این احساس در دو سال گذشته وجود داشته است که نشان دهنده روند مثبت درک عادلانه در جبران خسارت، به ویژه در مقایسه با سایر صنایع مشابه است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

پیشرفت شغلی به ،وان دومین محرک مهم برای تغییرات شغلی در سال 2024 ظاهر می‌شود و بر جاه‌طلبی متخصصان AM برای پیشرفت در حرفه‌شان تاکید می‌کند. بیش از 83.5٪ آن را مهم یا بسیار مهم می دانند که نشان دهنده یک انگیزه جمعی برای تحرک رو به بالا است.

برخلاف سال های گذشته، سال 2023 شاهد تغییر قابل توجهی در اولویت های شغلی حرفه ای ها بود. افزایش جزئی در افرادی که احتمال تغییر شغل خود را در 12 ماه آینده ابراز می‌،د، به طور بالقوه تحت تأثیر ا،اج‌های سراسر صنعت که باعث احتیاط بازار کار می‌شد، وجود داشت.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309283/unlocking-talent-navigating-trends-and-challenges-in-additive-manufacturing/

عمیق‌تر شدن در این تغییرات، بینش‌های جالبی را نشان می‌دهد. تمایل به تغییر شغل 16 درصد در میان افرادی که تمایل داشتند افزایش یافت، در حالی که کاهش 22.3 درصدی در افرادی که تمایلی به انتقال نداشتند مشاهده شد. چنین پویایی سوالات مرتبطی را در مورد اینکه چگونه کارفرمایان AM می توانند استعدادهای برتر را در این عرصه رقابتی جذب و حفظ کنند، ایجاد می کند.

تغییر دینامیک در اولویت های شغلی

جالب اینجاست که افزایش 16 درصدی در متخصصان با توجه به تغییر شغل در حالی که کاهش 22.3 درصدی در افرادی که به شدت با چنین حرکتی مخالف بودند، مشاهده شد. این احساسات در حال تحول بر سیال بودن بازار استعدادها تأکید می کند و یک سؤال مهم را برمی انگیزد: چگونه کارفرمایان AM می توانند استعدادهای برتر را در میان چنین پویایی جذب و حفظ کنند؟

پرداختن به انگیزه ها: فراتر از حقوق

صنعت تولید مواد افزودنی (AM) در طول سال‌ها شاهد رشد قابل‌توجهی بوده است که با افزایش قابل توجه افراد حرفه‌ای که به صفوف آن ملحق شده‌اند، مشهود است. در سراسر آمریکای شمالی، EMEA و APAC، تقریباً بیش از 86000 متخصص جدید در سال 2024 وارد این حوزه شدند که افزایش قابل توجه بیش از 12000+ را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد (گزارش بررسی حقوق و دستمزد تولید افزودنی 2024).

پیمایش پیشرفت شغلی: یک اولویت کلیدی

با این حال، در میان این رشد چشم انداز ظریفی نهفته است. در سال 2023، یک تغییر اتفاق افتاد، با افزایش جزئی در متخصصان که تمایل شدیدی برای تغییر شغل در 12 ماه آینده نشان دادند. این تغییر، همراه با کاهش افرادی که احتمال تغییر نقش‌ها وجود ندارد، تأثیر ا،اج‌های صنعتی را منع، می‌کند و افراد را وادار می‌کند تا زم، که بازار کار تعادل را دوباره به دست آورد، به دنبال ثبات باشند.

حقوق همچنان محرک اصلی برای استعداد است، به طوری که 80.8٪ از پاسخ دهندگان به بررسی حقوق و دستمزد AM آن را به ،وان عامل اصلی ایجاد تغییرات شغلی در سال 2024 ذکر ،د – افزایش قابل توجه 8٪ نسبت به سال قبل. با این حال، ملاحظات فراتر از غرامت مالی است.

همانطور که صنعت AM به تکامل خود ادامه می دهد، پرورش استعدادها در درجه اول اهمیت قرار دارد. درک انگیزه های تغییر و پرداختن به زمینه های بهبود در جذب و حفظ متخصصان برتر ضروری است. با اولویت دادن به پاداش رقابتی، پرورش فرهنگ های مثبت در محیط کار، و تسهیل مسیرهای رشد و توسعه شغلی، کارفرمایان می توانند در چشم انداز در حال تحول حرکت کنند و به ،وان رهبران مدیریت استعداد در حوزه تولید افزودنی ظاهر شوند.

گزارش بررسی حقوق و دستمزد 2024 AM

شناسایی زمینه های بهبود در تسهیل پیشرفت شغلی بسیار مهم است. تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان نیاز به تقویت هوش تجاری را با درک اهمیت درک پویایی بازار و تولید درآمد ابراز می کنند. به طور مشابه، مهارت در مدیریت افراد و موارد و برنامه‌های ،ب و کار AM به ،وان حوزه‌های حیاتی برای ارتقاء مهارت شناسایی می‌شود، که نشان‌دهنده گرایش گسترده‌تر به سمت مجموعه‌های مهارتی ،ب‌وکار محور در میان تاکید روزافزون بر نقش‌های فروش در صنعت، و برجسته ، فرصتی برای کارفرمایان برای حفظ رتبه‌های برتر است. استعداد از طریق ارائه فرصت هایی برای ارتقاء مهارت در داخل.

نتیجه گیری: پرورش استعدادها در چشم انداز پویا