بررسی Protolabs چالش های توسعه محصول را روشن می کند – 3DPrint.com

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309206/d-protolabs-survey-sheds-light-on-،uct-development-challenges/

سینرژی درایو نوآوری

این نظرسنجی نشان می‌دهد که اگرچه مشکلاتی مانند اختلالات زنجیره تامین و کمبود مواد ناشی از همه‌گیری هنوز وجود دارد، اما امید زیادی در میان پاسخ‌دهندگان وجود دارد که این مسائل در طول زمان کاهش یابد. کمتر از 45 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی انتظار دارند این چالش های مرتبط با بیماری همه گیر در پنج سال آینده ادامه یابد. با این حال، آنها بر این باورند که مسائل اقتصادی و نیاز به کارگران ماهر به چالش‌های بزرگ‌تری تبدیل خواهد شد، به طوری که 65 درصد از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی می‌کنند که این حوزه‌ها به طور قابل‌توجهی بر توسعه محصول تأثیر خواهد گذاشت. شرکت کنندگان در نظرسنجی نسبت به غلبه بر “چالش های مرتبط با بیماری همه گیر” خوش بین هستند، اما آنها در حال آماده شدن برای این موانع جدید هستند که می تواند بر توسعه محصول تأثیر بگذارد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که «میزان زمان (یا به‌طور دقیق‌تر، کمبود زمان) و نیاز فوری مرتبط با آن به سرعت، بزرگترین موانع توسعه محصول برای موفقیت هستند، زیرا محصولات به سمت تولید حرکت می‌کنند، مانعی حیاتی برای شرکت‌ها برای غلبه بر آن.»

نتایج حاصل از Protolabs افزایش عمده ای را در سرعت توسعه محصول نشان می دهد. بیش از نیمی از افراد مورد بررسی می گویند که محصولاتشان را سریعتر از قبل تولید می کنند و 82 درصد خواهان افزایش سرعت نوآوری هستند. این تمرکز بر توسعه سریعتر عمدتاً به دلیل تقاضاهای رو به رشد مصرف کنندگان است که 78٪ از شرکت کنندگان آن را بزرگترین تأثیر بر برنامه های توسعه خود می دانند.

Protolabs به ،وان یک تولید کننده دیجیتال در خط مقدم است و از فناوری های پیشرفته مانند چاپ سه بعدی برای تغییر توسعه محصول استفاده می کند. این شرکت از توسعه‌دهندگان از نمونه‌سازی اولیه تا عرضه نهایی به بازار و فراتر از آن، با تمرکز بر به‌روزرس،‌های سریع و افزایش تولید برای رفع نیازهای بازار، از توسعه‌دهندگان پشتیب، می‌کند. چاپ سه بعدی، به ویژه، نقش مهمی در این ایجاد سریع، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه قطعات سفارشی ایفا می کند. در واقع، این قابلیت کاملاً با آنچه پاسخ دهندگان در نظرسنجی Protolabs گفتند، مطابقت دارد، به موجب آن سرعت در مراحل اولیه نمونه سازی در اولویت قرار دارد، اما با پیشرفت پروژه، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده نیز به ملاحظات مهم تبدیل می شود. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که سریعتر از همیشه در حال توسعه محصولات هستند – 82٪ فعالانه به دنبال راه هایی برای تسریع توسعه هستند و 65٪ نیاز به سرعت بخشیدن به رقابت را تشخیص می دهند. این نظرسنجی همچنین روند رو به رشد ons،ring را برجسته می‌کند، با توسعه‌دهندگان اشاره می‌کند که تامین‌کنندگان تامین‌کننده نزدیک‌تر به استفاده نهایی از محصولات، سرعت و چابکی را ارائه می‌دهند و با انتظارات بازار در حال تحول همسو هستند.

“ما در صنعت تج،ات پزشکی هستیم، بنابراین تا زم، که به مراحل اولیه نمونه سازی می رسیم، باید مراقب (در مورد) گواهینامه های کیفیت تامین کنندگان خود باشیم. پیدا ، تامین کنندگ، که بتوانند به سرعت حرکت کنند و در عین حال با استانداردهای کیفیت کلیدی مطابقت داشته باشند، می تواند چالش برانگیز باشد.

با افزایش نیاز به سرعت و سازگاری در توسعه محصول، نظرسنجی Protolabs اهمیت انتخاب شرکای تولیدی من، در هر مرحله از فرآیند را برجسته می‌کند. در طول نمونه سازی اولیه، سرعت برای همگام شدن با نوآوری سریع ضروری است. با این حال، با نزدیک‌تر شدن محصولات به عرضه در بازار، تمرکز بر کیفیت و قابل اعتماد بودن تغییر می‌کند. این بینش توسط داده‌های نظرسنجی پشتیب، می‌شود، که نشان می‌دهد زم، که توسعه به سمت نمونه‌سازی بعدی پیش می‌رود، کیفیت به اولویت اصلی تبدیل می‌شود، و از قابلیت اطمینان پیشی می‌گیرد. کیفیت در طول تولید مداوم و کوتاه مدت حرف اول را می زند، به طوری که 86٪ و 85٪ از پاسخ دهندگان آن را مهم ترین عامل در این مراحل می دانند.

نظرسنجی Protolabs بینشی در مورد توسعه محصول فعلی و روندهای آینده می دهد. همچنین نشان می دهد که برآوردن ضرب الاجل های دقیق و نیازهای پیچیده بازار مست،م مشارکت با شرکت هایی مانند Protolabs و بررسی پتانسیل فناوری های پیشرفته مانند چاپ سه بعدی است. با 25 سال تجربه و گسترش اخیر در تولید دیجیتالی پایان به انتها از طریق شبکه Protolabs (3D Hubs سابق)، رویکرد این شرکت با ارائه یک راه حل کامل برای مشتریان در تمام مراحل توسعه محصول هماهنگ است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

با نگاهی به آینده، این نظرسنجی موارد پیش بینی شده را روشن می کند تاثیر هوش مصنوعی (AI) و پایداری در توسعه محصول. جالب توجه است، در حالی که هوش مصنوعی در بسیاری از بخش‌ها موضوع داغ است، 66 درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند که تأثیر کمی بر توسعه محصول در پنج سال آینده خواهد داشت، عمدتاً به این دلیل که «به اندازه کافی بالغ نیست». به طور مشابه، علیرغم صحبت های فزاینده در مورد پایداری زیست محیطی، 63 درصد از افراد مورد بررسی پیش بینی نمی کنند که به زودی بر فرآیندهای توسعه آنها تأثیر قابل توجهی بگذارد.

چشم انداز صنعت

نظرسنجی اخیر توسط Protolabs (NYSE: PRLB) تصویری فوری از چالش‌ها و انتظارات پیش روی توسعه‌دهندگان محصول در صنایعی مانند هوافضا و خودرو ارائه می‌کند. جمع آوری بازخورد از بیش از 700 مهندس و طراح،روند توسعه محصول در سال 2024” نشان دهنده فشار قابل توجهی به سمت نوآوری سریع تر علیرغم چالش های اقتصادی و تورمی است. یافته‌های کلیدی نشان می‌دهد که در حالی که توسعه‌دهندگان مشتاق به سرعت بخشیدن به نوآوری هستند، آنها همچنین موانع مداوم مرتبط با اقتصاد و تقاضای مصرف‌کننده را در پنج سال آینده پیش‌بینی می‌کنند.

با این حال، در حالی که توسعه دهندگان مشتاق هستند تا مرزها را کنار بگذارند، آنها انتظار دارند تغییرات اقتصادی مداوم و تورم ثابتی که به شدت بر توانایی آنها برای ساده ، توسعه محصول تأثیر بگذارد. افزایش هزینه های مواد و اجزا می تواند بودجه و برنامه های مالی را به چالش بکشد. تورم همچنین ممکن است هزینه های عملیاتی را افزایش دهد و شرکت ها را وادار کند تا تعادلی بین اولویت بندی هزینه ها و بدون به خطر انداختن نوآوری پیدا کنند. با این وجود، این سند نتیجه می‌گیرد که عدم اطمینان اقتصادی می‌تواند سرمایه‌گذاری‌های فناوری جدید را کند کرده و عرضه محصول را به تاخیر بیاندازد. این چالش‌ها ممکن است توسعه‌دهندگان را به بررسی گزینه‌های تولید انعطاف‌پذیرتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر (مانند چاپ سه‌بعدی) برای ماندن در رقابت در شرایط سخت اقتصادی سوق دهد.