فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط ویژه و تحویل فوری 1401 | kamapress

فروش اقساطی دنا
ایران خودرو حدود 10 سال پیش دنا را با شعار ایمنی ، رفاه و کارکرد معرفی و عرضه کرد و بسیاری از مردم هم از دنا استقبال کردند .طراحی ظاهری دنا جذاب است و از زیباترین خودرو های تولید شده توسط ایران خودرو است. خودروی دنا که توسط دیزلیران به شما تحویل داده می شود از نظر قیمت کاملا واقعی بوده و بالاتر از قیمت بازار نیست، دیزلیران با فروش اقساطی دنا شما رو صاحب ماشین خواهد کرد. شما با شرکت در طرح فروش ایران خودرو که توسط مجموعه‌های معتبر و خوشنامی مانند سایا خودرو ارائه می‌شود، می‌توانید بدون قرعه‌کشی و با امتیاز تحویل فوری، صاحب خودرو دلخواهتان شوید.

ایمنا مگقیمت خودرو ایرانی امروز + ماشین سایپا و ایران خودرو نرخ دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

این شرکت تلاش کرد تا با همکاری با شرکت‌های خودروسازی بزرگ جهان، خودروهای متنوع و با کیفیت را برای بازار داخلی تولید کند. طی سال‌های گذشته، ایران خودرو به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خودرو در منطقه خاورمیانه شناخته شده است. این شرکت به تولید خودروهای مسافربری، خودروهای سبک و سنگین می‌پردازد. جدیدترین محصولات ایران خودرو   نظیر دنا و تارا نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان ایرانی همراه شد. تاریخچه ایران خودرو نشان‌گر رشد و پیشرفت پیوسته آن در صنعت خودروسازی ایران است.

بر طبق روال گذشته شرکت مبین خودرو محصولات شرکت ایران خودرو را در فهرستی از 24 وسیله نقلیه تحت گزینه فروش اقساطی خودرو منتشر نموده و تسهیلاتی برای خریداران در نظر فروش اقساطی ایران خودرو 1422 گرفته است. در این پروسه برای آن خریداران وام خودرو در نظر گرفته نشده است، بلکه برای هر خودرو مبلغی به عنوان پیش پرداخت و مابقی آن در اقساط چند ماهه از افراد دریافت خواهد شد. ایران خودرو اولین شرکت خودروسازی ایرانی است که تاریخچه تاسیس آن به سال 1341 خورشیدی باز می­ گردد. ایران خودرو در طی سال­ها فعالیت خود تا مرز ورشکستگی کامل پیش رفته اما همکاری این کارخانه با شرکت خودروسازی فرانسوی پژو، نقطه عطفی برای شروع دوباره بوده­ است.

  • بر اساس افزایش تقاضا برای خرید اقساطی ایران خودرو، عمدتاً مراکز ارائه دهندۀ چنین خدماتی تلاش می کنند شرایط آسان تری را به مشتریان پیشنهاد دهند.
  • دومین فراخوان ایران خودرو ویژه برندگان مرحله اول سامانه فروش یکپارچه، روز یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه 1402 اعلام شد.
  • به استناد بند ۷ ماده ۴ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت، سند فروش خودرو در ازاء مبلغ 50 هزارتومان، به مدت یکسال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود.

همچنین ممکن است در صورت تاخیر در پرداخت اقساط، فروشنده خودرو را توقیف نماید. اما بعضی شرکت ­ها در ازای دریافت پیش پرداخت، خودرو را به نام مالک می ­زنند که این کار آن­ ها برای مشتریان بسیار محبوب است. مهم‌ترین ایرادات وارد به طرح‌های قرعه‌کشی خودروسازان، واجد شرایط نبودن افرادی است که صاحب خودرو هستند و پرداخت هزینه تمام شده خودرو به نرخ روز است. برای خرید ایران خودرو بدون قرعه‌کشی، به‌صورت نقد یا اقساط از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

فراخوان متقاضیان خودرو وارداتی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط ویژه و تحویل فوری 1401 | kamapress

در طرح فروش اقساطی ایران خودرو شما میتوانید با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت خودروی خود را از محصولات ایران خودرو انتخاب نمایید. شرکت تهران خودرو  با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ی ارائه ی تسهیلات خرید اقساطی ایران خودرو همواره در کنار شماست تا با روشی امن خرید اقساطی خودرو ی خود را انجام دهید. فروش اقساطی ایران خودرو با چک صیادی و ترهین سند خودرو تا پایان اقساط در مجموعه ی تهران خودرو با اقساط یک تا سه سال قابل انجام میباشد. با همراهی تهران خودرو میتوانید از فروش اقساطی خودرو کارکرده دیوار و فروش نقدی ایران خودرو تحویل فوری و فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی استفاده کنید. ما فروش اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۲ تحویل فوری را برای شما محیا کرده ایم.شما میتوانید لیست قیمت ایران خودرو اقساطی را مشاهده نماییدو  ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو را انجام دهید. اگرچه شرکت ایران خودرو هنوز فکری به حال راحتی مشتریان خود و راه‌اندازی سیستم اقساطی برای خرید اتومبیل‌ها ارائه نداده است، اما فروشندگان معتبری وجود دارند که این خلا را پر کرده‌اند.