مرکز ملی امنیت سایبری در تولید، استارت‌آپ امنیت سایبری را برای رهبری پروژه زنجیره تامین تولید انتخاب کرد – 3DPrint.com

Hyperledger Fabric، یک پروژه بنیاد لینو،، یک پلتفرم منبع باز است که فناوری‌های بلاک چین در سطح سازم، را ارائه می‌کند. به گفته کورشا، هدف نهایی این پروژه ایجاد برنامه‌ای است که حرکت داده‌ها را در سیستم‌های فناوری عملیاتی (OT) و فناوری اطلاعات (IT) که برای مدیریت زنجیره تامین استفاده می‌شوند، خودکار کند. به ویژه، هدف این است که به شرکت ها بینشی در مورد اینکه چگونه می توانند ارزش را در جریان کاری خود با به کارگیری چنین فناوری های دفتر کل توزیع شده به حدا،ر برسانند، ارائه می دهد.

از سوی دیگر، پلتفرمی مانند Corsha's، که شعار آن Zero Trust for Ma،es است، می‌تواند به تولیدکنندگان این امکان را بدهد که هم امنیت سایبری و هم دید داده‌ها را به یکباره افزایش دهند و تقویت مضاعفی را برای ،ب‌وکار برای تولید توزیع‌شده فراهم کند: امنیت سایبری شرکت‌ها را در درب، و افزایش دید داده‌ها به محض ورود به آنها، انگیزه پذیرش بیشتر را فراهم می‌کند. از این نظر، پذیرش کامل اصول تولید هوشمند ممکن است راهی ایده‌آل برای OEM‌های AM برای جذب پذیرندگان جدید باشد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

تولید هوشمند و ساخت افزودنی (AM) بدیهی است که حوزه‌های جداگانه‌ای هستند، اما جالب‌ترین حوزه‌ها برای هر دو فضا در آینده ممکن است مناطقی باشد که در آن تلاقی می‌کنند. مهمتر از همه، به این دلیل است که برنامه های کاربردی که از تولید توزیع شده استفاده می کنند، فوری ترین موارد استفاده از AM را در محیط ژئوپلیتیک جه، کنونی در بر می گیرند.

موسسه نوآوری تولید (MII) MxD (Manufacturing x Di،al)، که توسط و، دفاع (DoD) به ،وان مرکز ملی امنیت سایبری در تولید تعیین شده است، انتخاب شده است. کورشا، یک استارت آپ امنیت سایبری مستقر در واشنگتن دی سی است تا پیشرو باشد پروژه طراحی «کتاب بازی» برای انتقال ایمن داده های تولید در شبکه های دیجیتال. کورشا با مرکز تعالی طراحی و ساخت دانشگاه ایالتی اوهایو (OSU) همکاری خواهد کرد.CDME) توسعه یابد پارچه هایپرلجرنرم افزار مبتنی بر انواع محیط های تولیدی مختلف، در حالی که به طیف وسیعی از فناوری های تولیدی می پردازد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308846/national-center-for-cybersecurity-in-manufacturing-selects-cybersecurity-s،up-to-lead-manufacturing-supply-chain-project/

قابل توجه، در اتوماسیون راکولدر نهمین سالانه «گزارش وضعیت تولید هوشمند» که اخیراً منتشر شد، مسائل امنیت سایبری برای اولین بار به ،وان یکی از پنج مانع بزرگ برای رشد ،ب‌وکارهایی که تولید هوشمند را به کار می‌گیرند، در رتبه سوم قرار گرفت. از آنجایی که زاویه ژئوپلیتیک ایجاد یک خط برای تولید پراکنده و پراکنده عمدتاً به احیای سریع قدرت بزرگ رقابت، غیرقابل تصور است که هر شرکتی بدون اولویت دادن به امنیت سایبری، فعالیت های خود را در آن جبهه افزایش دهد.

در یک بی،ه مطبوعاتی در مورد این پروژه، مدیر عامل و بنیانگذار Corsha Anusha Iyer گفت: “پلتفرم Corsha به ،وان تامین کننده هویت برای ماشین ها این پتانسیل را دارد که زنجیره تامین تولید را با افزایش شفافیت، امنیت سایبری و کارایی متحول کند. یکی از ماموریت های اصلی ما حفاظت از داده های اختصاصی در سراسر زنجیره های تامین تولید است. ما هیجان‌زده هستیم که با OSU در توانمندسازی صنعت با ابزارها و کتاب‌های راهنما برای شناسایی ماهرانه موارد استفاده، کاهش خطرات و اتخاذ فناوری‌های متن، با نیازهای عملیاتی منحصربه‌فرد آن‌ها همکاری کنیم.

ما رویکرد خود را بر اساس یک سیستم نقطه ساده استوار خواهیم کرد که نیاز به ارزیابی موارد استفاده خاص از زنجیره تامین را اولویت بندی می کند و می تواند از طرح های پیاده سازی بصری در محیط های OT پشتیب، کند. تیم Corsha و OSU دارای پیشینه عمیق و عملکرد گذشته در فناوری‌ها، تحقیقات و فرآیندها برای ارائه در این فراخوان پروژه MxD هستند.