تغییر چشم‌انداز: آدام فریدمن، یکی از بنیان‌گذاران 1Print در رویکرد منحصربه‌فرد خود به ساخت‌وساز چاپ سه‌بعدی – 3DPrint.com

در این زمینه، ما بسیار بسیار خوش شانس هستیم که شرکای خود را داریم. شبکه افرادی که ما را احاطه کرده اند بسیار ارزشمند است. چه افرادی در سیاست های ،تی باشند، چه در ارتش، چه در دانشگاه یا شرکای بخش خصوصی، ما از بینش و حمایت همه افرادی که با آنها کار می کنیم بسیار سود برده ایم.”

فریدمن گفت: «هر،ی که در ساخت و ساز املاک و مستغلات کار کرده باشد، می‌داند که قطعات متحرک زیادی وجود دارد، و بسیاری از چیزها اشتباه می‌کنند. سپس یک ،صر با تکنولوژی بالا را به آن اضافه می‌کنید که برای شرکت‌های درگیر بسیار غریبه است، و فردی که از اینکه نمی‌خواهد این فناوری را بیاموزد می‌ترسد می‌تواند بین انجام یا عدم انجام پروژه تفاوت ایجاد کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما به دنبال افراد بیشتری مانند خودمان هستیم که بتوانند مدل 1Print را به ویژه برای حمایت از مشتریان ،تی خود امتیاز دهند. ما می‌خواهیم به افرادی در سراسر کشور و سراسر جهان که مدل ،ب‌وکار VAR را جذاب می‌دانند، دعوت کنیم، و سپس می‌تو،م در مورد ماشین‌ها، قراردادها، و آموزش و هر چیز دیگری که برای موفقیت در چاپ ساختم، نیاز دارید کمک کنیم. “

“در آ،ین فصل، در آ،ین صفحه، چیزی شبیه به “…و روزی، ما قادر خواهیم بود خانه‌ها را از بتون چاپ سه بعدی کنیم.” من در 12 سالگی کار ساخت و ساز را شروع کردم، بنابراین ساخت و ساز با چاپ سه بعدی هر دو علایق من را به خوبی ،یب می کند. پس از آن، من تمام فعالیت‌هایی را که در ساخت‌وساز پرینت سه‌بعدی اتفاق می‌افتد را از نزدیک پیگیری کردم. اما من منتظر بودم تا فناوری به نقطه خاصی برسد.

ساخت و ساز افزودنی (AC) بسیار تطبیق‌پذیرتر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسد: همان‌قدر که تمرکز بر چشم‌انداز هیجان‌انگیز ساخت خانه خودکار طبیعی است، چاپ بتن می‌تواند بسیار بیشتر از مسکن انجام دهد. با این حال، بازار کوچک اما شلوغ AC شروع به درک این واقعیت کرده است، با این حال، با شرکت‌هایی که در این فضا به طور فزاینده‌ای در پروژه‌های زیرساختی به موازات استقبال تدریجی جامعه از خانه‌های چاپی در حال بررسی هستند.

“علاقه من به توسعه ماشین ها نبود – می دانستم افرادی مانند COBOD ها و ICON ها وجود دارند که روی آن کار می کنند. من می‌خواستم ،ب‌وکاری داشته باشم و آن را اداره کنم که به دیگران کمک می‌کرد از ماشین‌ها استفاده کنند.»

در ابتدا، 1Print منحصراً بر روی چاپ خانه ها متمرکز بود. با این حال، فریدمن گفت که “معرفی این شرکت به دانشگاه ها” باعث شد 1Print فرصت “سازه هایی غیر از خانه ها و ساختمان ها” را درک کند. از سوی دیگر، این شرکت همچنان خانه‌های چاپ می‌کند و فریدمن خاطرنشان کرد که 1Print انتظار دارد در سال 2024 روی سه پروژه املاک و مستغلات کار کند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308944/changing-the-landscape-1print-co-founder-adam-friedman-on-his-unique-approach-to-3d-printed-construction/

اما، حداقل در کوتاه‌مدت، زیرساخت‌ها ممکن است منطقه‌ای باشد که 1Print بیشترین امکان را برای رشد پیدا می‌کند و نیاز به افزایش انعطاف‌پذیری ساحلی در جوامع کنار اقیانوس دلیل اصلی آن است. دلیل دیگر این است که در زمینه فروش صنعت ساخت و ساز قدیمی روی این ایده که ،یداران خانه آماده هستند عاشق خانه های چاپ سه بعدی شوند، کار بسیار کمتری باید انجام شود:

کار با ،ت نیز برای همه نیست – بسیار پیچیده است، و دوباره، مجموعه کاملاً متفاوتی از قطعات متحرک است، اما قطعات متحرک زیادی نیز در آنجا وجود دارد. با وجود سابقه دفاعی ام، این یک پیشرفت طبیعی برای من بوده است. ما با مشتری، مانند و، دفاع، و، حمل و نقل، و، نیرو و شهرداری های مربوطه برای هر پروژه کار می کنیم.

در نهایت، وقتی فریدمن شبکه‌ای شد و افراد دیگری را پیدا کرد که دیدگاه او را برای AC به اشتراک گذاشتند، او با فردریک و،وس (حدود سال 2019)، یکی دیگر از بنیان‌گذاران 1Print، که فریدمن را برای کار در شرکتی که در آن زمان اداره می‌کرد، استخدام کرد، راه افتاد. تنها پس از چند سال، آن دو تصمیم گرفتند با هم 1Print را تأسیس کنند.

در همین راستا، عضویت 1Print در مرکز فناوری ClimateReady فلوریدا ج،یکه در اکتبر 2023 توسط اداره توسعه اقتصادی و، بازرگ، (EDA) به ،وان یک مرکز فناوری تعیین شد، باید برای آینده این شرکت محوری باشد. بسته به اینکه ،ت چقدر مایل است به کاوش موارد استفاده جدید برای پروژه های زیرساختی AC محور ادامه دهد، 1Print و مرکز فناوری ClimateReady نیز می توانند برای آینده چاپ بتن محوری باشند.

فریدمن گفت: «ما یک ارائه دهنده خدمات هستیم، مانند یک تولید کننده قراردادی در فضای صنعتی، اما برای چاپ سه بعدی ساخت و ساز. ما هر چاپگر ساختم، و هر ماده ای را می گیریم و هر آنچه مشتری نیاز داشته باشد، آن را انجام می دهیم. بنابراین، ما هم اپراتور ماشین ها هستیم و هم توسعه دهندگان محصول. علاوه بر این، ما به ،وان یک فروشنده ارزش افزوده امضا می کنیم [VAR] از چند ماشین مختلف از OEM ها در سراسر جهان که کاربردها و فناوری های متفاوتی را ارائه می دهند.

اولین پروژه 1Print که به صورت عمومی اعلام شد، این شرکت را در موقعیت عالی برای پیگیری این اه، قرار داده است. از طریق مشارکت با دانشگاه میامی (UM)، 1Print حق فروش سیستم های SEAHIVE® را در سرتاسر جهان دارد.

فراتر از آن، حمایت داخلی ،ت از پروژه‌های زیربنایی به این م،ی است که صرفاً مجموعه‌ای از مشوق‌ها وجود دارد که فعالیت را هدایت می‌کنند:

UM در سال 2018 شروع به توسعه SEAHIVEs، لوله های بتنی سوراخ دار نصب شده در نزدیکی خطوط ساحلی برای تسهیل انعطاف پذیری ساحلی کرد – بخشی از ابتکاری به نام آزمایشگاه دانشگاه برای دانش یکپارچه پروژه (U-LINK). در ابتدا، هر SEAHIVE یک به یک به صورت مرطوب ریخته‌گری می‌شد، اما حدود یک سال پیش، UM با 1Print همکاری کرد، که چاپ ساختارها را به صورت خوشه‌ای توصیه کرد. علاوه بر ارزان‌تر بودن و ساخت سریع‌تر از نسخه‌های ریخته‌گری مرطوب، هندسه‌های منحصربه‌فرد فعال‌شده توسط AC به طور بالقوه می‌تواند سازه‌ها را در برابر امواج انعطاف‌پذیرتر کند.

1چاپ، مستقر در Pompano Beach، فلوریدا، یکی از این شرکت‌ها است و مدل ،ب‌وکاری که این شرکت به آن دست یافته است ممکن است در نهایت تسریع استقرار AC را برای پروژه‌های زیرساختی امکان‌پذیر کند. یکی از بنیانگذاران شرکت، آدام فریدمن، این موضوع را اخیراً کمی پس از ،وج 1Print از حالت مخفی کاری برای من توضیح داد:

اگرچه 1Print یک شرکت نسبتاً جدید است، اما فریدمن مدت‌ها به استفاده از پرینت سه بعدی برای ساخت و ساز می‌اندیشید که منجر به تأسیس شرکت در سال 2022 شد. آزمایشگاه‌های ساخت افزودنی (AM) در یکی از شرکت‌های تولید قراردادی که او در آن کار می‌کرد. حتی قبل از اینکه وارد نیروی کار AM شود، حدود یک دهه پیش، فریدمن گفت که یک پاراگراف از کتاب در مورد AM “تغییر شده است. [his] زندگی”:

تصاویر از 1Print

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید