افزودنی جنرال الکتریک در حرکت نام تجاری جدید به افزودنی کولیبریوم تبدیل می شود – 3DPrint.com

کارخانه M Line's Colibrium Additive. (اعتبار تصویر: Wilm Visuals for Colibrium Additive.)

همه اینها در حالی اتفاق می‌افتد که جنرال الکتریک از یک شرکت به سه ،ب‌وکار مجزا تبدیل می‌شود: GE Aero،e، GE HealthCare، و GE Vernova، که همگی دارای لو،ای جدید با رنگ‌های تغییر یافته هستند و مهم‌تر از آن، به‌،وان شرکت‌های مستقل به صورت عمومی معامله می‌شوند. . مانند کولیبریوم، نام Vernova نیز ،یبی از دو کلمه مختلف است: “verde” برای “سبز” و “nova” برای جدید.

یکی از بزرگ‌ترین و متقاعدکننده‌ترین شرکت‌ها در صنعت چاپ سه‌بعدی، GE Additive، تغییر نام داد. در حال حاضر، شناخته شده به ،وان افزودنی کولیبریوم، این شرکت و نام جدید آن منع، کننده تغییرات گسترده تری است که نه تنها در جنرال الکتریک بلکه در صنعت تولید مواد افزودنی (AM) رخ می دهد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309095/ge-additive-transforms-into-colibrium-additive-in-new-،nd-move/

این عملیات، که زیمنس نیز تحت آن قرار گرفت، می تواند یک “مع،” تلقی شود ،تسو” در مخالفت با مدل keiretsu ژاپنی، که در آن شرکت‌های متعدد و متمایز بر سر منافع تجاری مش، برای تشکیل یک نهاد بزرگ‌تر با یکدیگر همکاری می‌کنند، جنرال الکتریک خود را به نهادهای جداگانه با منافع همپوش، ت،یم کرده است.

ما برای تغییر آماده بودیم. Shaun Wootton، رئیس ارتباطات در Colibrium Additive گفت که جنرال الکتریک تبدیل شدن به سه شرکت مستقل فرصتی ایده آل برای بررسی هویت شرکتی ما فراهم کرد. نام جدید و هویت برند ما مدرن و پویا هستند. هر دو طراحی شده‌اند تا تمرکز و ارزش‌های شرکت، سرعت تغییر در صنعت افزودنی‌ها را منع، کنند، در حالی که به هویت کلی برند GE Aero،e تعلق می‌گیرد.»

اکنون، این بخش با نام و نام تجاری جدید در حال نوسازی است. با Colibrium به ،وان بخشی از کلمات “همکاری” و “تعادل”، نام های تجاری قدیمی “Concept Laser” و “Arcam EBM” بازنشسته خواهند شد. در همین حال، AP&C، ،ب و کار پودر کولیبریوم افزودنی در مونترال، کانادا، نام خود را حفظ خواهد کرد اما دارای یک پالت رنگی جدید، آرم اصلاح شده و خط انتساب جدید است: “یک ،ب و کار افزودنی کولیبریوم”.

همانطور که جنرال الکتریک در حال تغییر است، بخش چاپ سه بعدی نیز به طور کلی تغییر می کند. همانطور که از مکالمات متعدد با کارشناسان صنعت آموخته ایم، بازیکنان مشتاق AM کمتر و کمتر بر ماهیت افزودنی فرآیندهای تولید خود تمرکز می کنند و بیشتر بر روی چاپ سه بعدی به ،وان یک ابزار تولید دیگر تمرکز می کنند. به جای منحرف ، مشتریان از ماهیت جدید و بالقوه پیچیده فناوری AM، ارائه دهندگان خدمات و سازندگان ماشین بر نتیجه نهایی ارائه قطعات و راه حل ها به مشتریان تمرکز می کنند. به این ترتیب، Colibrium نماینده این تغییر است.

در عین حال، یک تغییر حتی بزرگتر در جامعه صنعتی به طور کلی رخ می دهد. تلاش‌ها برای بازیابی، نزدیکی و دوستی تا حد امکان در حال انجام است که شاهد تحولی بی‌سابقه در شیوه‌های تولید و تجارت کالاها توسط کشورها خواهد بود. این تغییر دریا تا حد زیادی با فناوری‌های Industry 4.0 از جمله چاپ سه بعدی انجام خواهد شد.

GE Aero،e بخش Propulsion & Additive Technologies (PAT)، GE Additive در سال 2016 در نتیجه ،ید شرکت‌های Concept Laser و Arcam توسط کنگلومرا تأسیس شد. در حالی که این دو فناوری همچنان از تولید قطعات موتور جنرال الکتریک Aero،e پشتیب، می کنند، این بخش از آن زمان فرآیند جت بایندر ف،ی خود را توسعه داده است که در حال حاضر با تعدادی از مشتریان بزرگ از جمله Wabtec و Cummins و سایرین به کار گرفته شده است.

از اول ماه مه 2024، کولیبریوم کمپین بازاریابی “آینده ای جدید” خود را که در طول سال اجرا خواهد شد، اجرا خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در مورد برند را می توان از آن یاد گرفت وب سایت جدیدو همچنین از طریق نمایشگاه های تجاری مانند نمایشگاه های آینده RAPID + TCT.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

“در حالی که نام خود را تغییر می دهیم، تمرکز تز،ل ناپذیر خود را بر مشتریان، کیفیت و قابلیت اطمینان خود حفظ می کنیم. ال،اندر اشمیتز، مدیرعامل Colibrium Additive گفت: ما به رهبری صنعت تولید مواد افزودنی از جلو ادامه خواهیم داد و بطور مثبت آن را مختل خواهیم کرد.