مصاحبه: بازاندیشی چاپ سه بعدی برای تولید با حجم بالا با Exentis – 3DPrint.com

برت درباره اقدامات بعدی خود گفت: «ما به دنبال ایجاد یک مرکز آزمایشی و ایجاد یک تیم محلی برای ایجاد یک مرکز پشتیب، فروش و مهندسی برنامه‌های کاربردی در ایالات متحده هستیم. ترجیح می دهند از تج،ات Exentis خود برای تولید استفاده کنند، دیگران احتمالاً قطعات را به ،وان سرویس انتخاب می کنند. خدمات تولید قراردادی ما در اروپا به طور قابل توجهی این را نشان داده است. تا پایان سال، هدف ما این است که این مدل را در ایالات متحده تکرار کنیم، که معتقدیم یک لحظه مهم برای رشد ما در اینجا خواهد بود.

Exentis آماده عرضه اولیه است

از آنجایی که فناوری Extentis به خمیر متکی است، این شرکت می تواند مواد اولیه را بر اساس تقریباً هر ماده ای که به صورت پودر در دسترس است، فرموله کند. این مجموعه مواد چقدر می تواند متنوع باشد؟ مشتریان Extentis نه تنها ف،ات و سرامیک ها را پرینت سه بعدی می کنند، بلکه داروها نیز هستند.

از آنجایی که بازار پرینت سه بعدی به پایین ترین حد خود رسیده است و شرکت های ادغام شده با SPAC به پول نقد دست می یابند، ممکن است به زودی شاهد موج جدیدی از IPO های تولید افزودنی (AM) باشیم که سایر شرکت ها می توانند اشتباهات موج آ، را اصلاح کنند. به نظر می رسد که این مورد است موجود AG، یک شرکت سوئیسی که بی سر و صدا در حال توسعه روشی است که ممکن است عملی ترین روش برای تولید انبوه با چاپ سه بعدی تا کنون باشد.

Exentis توسط یک تیم رهبری و هیئت مدیره قدرتمند هدایت می شود، از جمله سابقه تصدی گذشته در نهادهای برجسته مانند Daimler، SLM Solutions، Deloitte، OC Oerlikon و Saint-Gobain.

پیش از موج عرضه اولیه سهام SPAC در سال 2021، ف، AM به ،وان بخش پرینت سه بعدی که بیشتر برای تولید انبوه آماده است، معرفی شد. با ورود HP و GE به فضا در کنار Desktop Metal و Markforged، این امر می تواند بسیار خوب باشد. با این حال، تولید انبوه با پرینت سه بعدی ممکن است به شکل رویکردهای سنتی تر بایندر جت نباشد. در عوض، تکنیکی که بیشتر برای تولید انبوه آماده می شود، می تواند پلت فرم فناوری چاپ صفحه افزودنی Extentis باشد.

این فناوری برای تولید پنل‌های خورشیدی با حجم بالا اختراع شد – می‌د،د، 24/7، 365، در تاریکی، چیزهایی با نوع پنج سیگما. این به تنهایی Exentis را متمایز می کند زیرا یک فناوری تولید است. برت، که دو دهه از نوسانات صنعت AM را در Objet، Stratasys و Arcam، پیش از پذیرش فناوری چاپ روی صفحه نمایش نوآورانه در Exentis، بررسی کرد، گفت: نیروی اصلی سیستم‌های تولید ما ماشین‌های مک،کی با دقت بالا هستند. .

با فناوری Exentis، مدل‌های جامد به لایه‌های جداگانه ت،یم می‌شوند تا ابزارهای صفحه نمایش معمولی ایجاد کنند. سپس خمیر در سراسر صفحه پخش می شود و لایه به لایه روی یک حامل قطعه کار قرار می گیرد. هر لایه خشک می شود و دقیقاً برای لایه های بعدی تراز می شود و قطعه را به روشی کنترل شده می سازد. این فرآیند چاپ سرد به صورت خودکار و بدون مراقبت اجرا می شود. بدنه‌های سبز سرامیکی و ف،ی متعاقباً از طریق تف جوشی به روشی مشابه سایر اشکال چاپ سه‌بعدی ف،ی ،بانده شده، مانند جت بایندر، متراکم می‌شوند.

هسته اصلی نوآوری Exentis یک تکنیک چاپ روی صفحه است که در ابتدا نیازهای بالای تولید پنل های خورشیدی را برآورده می کند که از یک روش تولید پایدار برای چاپ خمیرهای رسانا بر روی بسترهای سرامیکی استفاده می کند، فرآیندی که به طور مداوم با دقت و قابلیت اطمینان بالا اجرا می شود – ویژگی هایی که برای تولید انبوه ضروری هستند.

Exentis در حال حاضر بیش از 130 کارمند را برای یک IPO احتمالی آماده می کند. در حالی که قبلاً نرخ اجرای 26 میلیون فرانک فرانک را در سال 2022 اعلام کرده بود، این شرکت انتظار دارد حدود 50 میلیون فرانک فرانک در سال جاری درآمد داشته باشد.

مجموعه Exentis شامل سیستم‌های آزمایشگاهی برای تحقیق و توسعه و سیستم‌های کاملاً صنعتی با قابلیت تولید میلیون‌ها قطعه در سال است. سیستم‌های آزمایشگاهی که برای تولید سری‌های کوچک‌تر طراحی شده‌اند، همان سطح دقت و ابزارسازی را با سیستم‌های پیشرفته‌تر ارائه می‌کنند، اما با قابلیت پردازش تک پانل کار می‌کنند. این در مقایسه با ماشین‌های صنعتی، که خطوط تولید با سرعت بالا هستند، با یک مسیر نوار نقاله از حامل‌های قطعه کار در زیر صفحه نمایش‌های دقیق قرار می‌گیرد، مقایسه می‌شود.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308860/interview-rethinking-3d-printing-for-high-volume-،uction-with-exentis/

با پشتیب، بیش از 4500 ادعای ثبت اختراع، پلت فرم فناوری چاپ صفحه افزودنی سه بعدی Exentis با ،یب انعطاف پذیری طراحی چاپ سه بعدی با قابلیت تولید در مقیاس بزرگ، ف، AM را به طور قابل توجهی پیشرفت می دهد. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد این فناوری بالقوه قدرتمند، با رئیس این شرکت در قاره آمریکا، اریک برت صحبت کردیم.

ساخته شده برای تولید

یک صفحه دوقطبی سه بعدی با استفاده از فناوری چاپ صفحه افزودنی Exentis.

«مدل ،ب‌وکار ما بر فروش یک بسته همه‌جانبه متمرکز است: سیستم‌های تولید، ارائه خدمات پشتیب، و تأمین مواد. برت گفت: ما همچنین مجوزهای فناوری را ارائه می دهیم و به مشتریان خود انحصار بازار و مزیت رقابتی را با اتخاذ پلت فرم خود برای محصولات آنها اعطا می کنیم. هدف ما ایجاد درآمد مکرر از طریق خدمات، مواد و مجوزها است که می‌تواند به ،وان ال،ای حق امتیاز یا مجوزهای اولیه ساختاردهی شود. ما برای خدمت رس،، عرضه و حفظ جریان های درآمدی مجهز هستیم.»

رویکرد Exentis در تضاد با روش‌های مرسوم AM است که اغلب با محدودیت‌های سرعت، هزینه و مواد دست و پنجه نرم می‌کنند. به ،ه خود، این فناوری قادر است سالانه تا 5 میلیون قطعه صنعتی در هر سیستم تولیدی با تحمل قطعه تا +/- 30 میکرون و ضخامت دیواره کمتر از 100 میکرون تولید کند. نیازی به پس پردازش مانند پودرزدایی یا ماشین کاری نیست.

مجموعه مواد گسترده برای کاربردهای گسترده

یک سیستم Exentis صنعتی

این شرکت در ابتدا برای عرضه اولیه سهام در بورس فرانکفورت در سال 2022 آماده می شد اما به دلیل ترس از رکود اقتصادی متوقف شد. با توجه به عملکرد شرکت های سهامی عام در سال گذشته، این تاخیر نمی توانست من، تر باشد. اگر Exentis بتواند چشم‌اندازی را که شرکت‌های SPAC برای سرمایه‌گذاران در سال 2021 ترسیم کرده‌اند را ارائه دهد، می‌تواند به طور بالقوه بازارهای عمومی AM را تقویت کند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

از زمان تأسیس در سال 2016، این شرکت رشد قابل توجهی داشته است و ظرفیت های تولید و مجوزهای چاپ سه بعدی را در ایالات متحده، استرالیا، ژاپن و فراتر از آن تضمین می کند. این شامل ساخت قراردادی با ظرفیت سالانه 15 میلیون قطعه است.

با استفاده از نسخه اتاق تمیز تطبیق‌شده با دارو از فناوری Exentis، شرکت‌های داروسازی می‌توانند قرص‌هایی را با پروفایل‌های انتشار قابل تنظیم و چندین ماده فعال پرینت کنند. شاید تاثیرگذارتر برای بخش AM این باشد که یک سیستم تولید می تواند سالانه تا 200 میلیون تبلت تولید کند.

این فناوری حتی برای کاربردهای پیشرفته‌تر در فضای پزشکی، از جمله ،ب‌های بیهوشی قابل تنظیم برای درمان هدفمند، و همچنین ادغام کدهای QR مستقیماً روی تبلت‌ها، افزایش ایمنی دارو، مبارزه با جعل و بهبود قابلیت ردیابی، به کار گرفته شده است.

یک تجارت به سرعت در حال رشد

روتور استاتور به صورت سه بعدی با استفاده از فناوری چاپ صفحه افزودنی Exentis.

این شرکت سوئیسی به سرعت در حال به دست آوردن درک درستی از جایی است که فناوری آن جا می افتد. در تولید موتورهای الکتریکی، تکنیک چاپ صفحه سه بعدی امکان تولید ورق های استاتور و روتور را فراهم می کند که به طور قابل توجهی نازک تر هستند، موتورهایی جمع و جورتر و کارآمدتر تولید می کنند، در نتیجه باعث افزایش عملکرد و کاهش هزینه های تولید می شود. برای انرژی پاک، از این فناوری برای پیشبرد عملکرد پیل‌های سوختی با امکان ساخت میدان‌های جریان پیچیده در صفحات دوقطبی استفاده می‌شود که بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهد. ایمنی در کاربردهای خودرو از طریق تولید فیلترهای میکرو هیدرولیک با دقت بی‌نظیر افزایش می‌یابد که به طور موثر از ،ابی ترمز جلوگیری می‌کند.