مطالعه Deloitte: ایالات متحده تا سال 2033 به 3.8 میلیون کارگر تولیدی نیاز دارد و نیمی از این مشاغل ممکن است تکمیل نشده باقی بمانند – 3DPrint.com

طبق این مطالعه، «صنعت تولید ایالات متحده می‌تواند بین سال‌های 2024 تا 2033 نیاز خالص به 3.8 میلیون شغل داشته باشد، زیرا سرمایه‌گذاری قابل توجهی باعث رشد می‌شود». علاوه بر این، این مطالعه می‌گوید: «بدون تغییرات قابل‌توجه، اگر تا سال 2033 به چالش‌های نیروی کار رسیدگی نشود، بیش از 5 در 10 یا 1.9 میلیون از این شغل‌ها ممکن است خالی بماند.»

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308675/deloitte-study-us-needs-3-8-million-manufacturing-workers-by-2033-and-half-t،se-jobs-could-remain-unfilled/

به خودی خود، ممکن است به نظر برسد که این امر نشان می‌دهد که تولیدکنندگان آمریکایی نیاز فوری به کارگر، را می‌بینند که بتوانند نقش‌هایی را که وظایف آنها دور از کارخانه انجام می‌شود، ایفا کنند. همانطور که نویسندگان این مطالعه خاطرنشان می کنند، با این حال، «…برای اینکه کارمندان با موفقیت درخواست کنند [di،al s،s and soft s،s such as critical thinking]، داشتن یک پایه قوی در مب، تولید بسیار مهم است.” این ملاحظات “در بخش های بسیار تخصصی مانند تولید محصولات ف،ی ساخته شده، و هوافضا و دفاع” بسیار مهم است: به ،وان مثال، “برای یادگیری نحوه کارکرد موثر ربات های جوشکاری، می تواند برای یک کارگر مفید باشد – و اغلب ضروری است”. تجربه جوشکاری در یک محیط تولیدی.

همانطور که همیشه در مورد AM به نظر می رسد، این مضامین به همان اندازه چالش ها و فرصت ها را نشان می دهند. از منظر بدبینانه، صنعت AM در ایالات متحده باید دقیقاً آن دسته از کارگر، را جذب کند که توسط سایر شرکت‌های تولیدی آمریکایی بیشتر به دنبال آن هستند، در یک محیط تجاری که جذب کارگران تولیدی به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود.

مطالعه اخیر توسط غول مشاوره Deloitte و موسسه تولیدی انجمن ملی تولیدکنندگان (NAM). (TMI)،مسئولیت پذیری: تولیدکنندگان با استراتژی های فعال نیروی کار از رشد حمایت می کنند“، تعدادی اعداد سخت را به ج، می آورد:

در تسریع تکامل اقتصاد ایالات متحده، تمرکز Bidenomics بر پایه صنعتی داخلی، هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت تولید ایالات متحده را آشکار کرده است. هر ،ی که تولید پیشرفته را در دهه 2020 دنبال کرده باشد (بدون ذکر دهه های قبل) می داند که یکی از بزرگترین ضعف های ایالات متحده در این زمینه، توسعه نیروی کار است.

است، کار تولیدی آمریکا: اعداد

با این حال، از جنبه مثبت، این احتمال وجود دارد که AM در حال حاضر دارای بالاترین نسبت این نوع کارگران در هر صنعت آمریکایی باشد، که باید این صنعت را برای شرکت‌های تولیدی قدیمی جذاب‌تر و جذاب‌تر کند، زیرا این شرکت‌ها به دنبال همه راه‌های ممکن برای حفظ هستند. با یک چشم انداز صنعتی که به سرعت در حال تغییر است. به عبارت دیگر، شرکت های AM نه تنها در موقعیت رشک برانگیزی برای رقابت در محیط ،ب و کار تولیدی در حال ظهور هستند، بلکه در واقع در موقعیتی هستند که به شرکت های بسیار بزرگتر در حوزه های عمودی هدف نیز کمک می کنند تا رقابت کنند.

هوشمندتر تولید کنید، نه سخت تر

در این زمینه، صنعت AM نیز به نظر می رسد که در میان پیشگامان نوآوری باشد، و یک حرکت کلی حتی شدیدتر در این جهت است. اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. البته، هوش مصنوعی مولد هنوز آنقدر جدید است که ما واقعا نمی د،م که ،یب AM با هوش مصنوعی چه تاثیری در دراز مدت خواهد داشت. اما به همین ترتیب، پتانسیل استفاده نشده تقریبا بی نهایتی برای افزایش بهره وری کارگران تولیدی با هوش مصنوعی وجود دارد.

نیروی کاری را که می خواهید در جهان ببینید ایجاد کنید

کم و بیش هر شرکت تثبیت شده AM شامل یک برنامه توسعه نیروی کار قوی به ،وان بخش کلیدی عملیات خود می شود، با شرکت هایی مانند EOS که از تخصص خود در چنین مواردی به ،وان جنبه اصلی جریان درآمد خود استفاده می کنند. نیروی دریایی ایالات متحده و سازمان‌هایی مانند BlueForge Alliance در سال‌های اخیر با سرعت فزاینده‌ای برای پر ، شکاف‌های اشتغال موجود و پیش‌بینی‌شده در پایگاه صنعتی زیردریایی همکاری می‌کنند.

با این حال، افزایش تعداد کارگران تولیدی موجود، به تنهایی، چنین شکاف بزرگی را پر نخواهد کرد. این تلاش کلی باید با یک حرکت موازی در سمت فرآیند چیزها ،یب شود، که حول محور به حدا،ر رساندن بهره وری با اتوماسیون و دیده شدن داده ها، ی،ی تولید هوشمند، متمرکز است.

در کنار مطالعه Deloitte و TMI، گزارش دیگری که اخیرا منتشر شده است، Rockwell Automation است نهمین سالانه “مطالعه وضعیت تولید هوشمند”، به خوبی آن مضامین را در بر می گیرد. شاید حیاتی ترین یافته در نشریه راکول این باشد که در میان فرآیندهای تولید هوشمند، هوش مصنوعی مولد یا هوش مصنوعی علی، دومین محرک بزرگ بازگشت سرمایه (ROI) در سال 2023 بودند. (Cloud/SaaS بزرگترین محرک های تولید هوشمند ROI بودند. .)

من در مقاله‌ای که حدود یک سال پیش با ،وان «سرمایه‌گذاران می‌توانند عامل X در توسعه نیروی کار چاپ سه‌بعدی باشند» به همین موضوعات پرداختم. از جمله، استیفل آتلانتیک شمالی، پایان نامه مندرج در ،وان آن مقاله را با پیشروی با ASTRO آمریکا، در صندوق سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری ،ب و کار کوچک AM فوروارد (SBIC) تقویت کرده است.

به همان اندازه که کاهش نیروی کار تولیدی ایالات متحده در حال حاضر مشکل ساز است، مسیر آینده ترسناک ترین چالش را ارائه می دهد. پیروزی‌های ،ت بایدن تا کنون در عرصه تولید نقش کوچکی در جلب توجه به این مشکل دارد. در حالی که تلاش‌های تقویت‌کننده ایالات متحده همچنان در حال شتاب گرفتن است، حیاتی‌ترین بخش‌های آمریکا وقتی می‌خواهند برنامه‌های آینده‌نگر خود را از نظر وضعیت مورد انتظار نیروی کار ایالات متحده در دهه آینده م،ادار کنند، با دیوار برخورد کرده‌اند.

این مطالعه که بیشتر مربوط به صنعت تولید افزودنی (AM) است، نشان می‌دهد که مشاغل تولیدی که به مهارت‌های دیجیتالی نیاز دارند «احتمالاً بین سال‌های 2022 تا 2032 با سریع‌ترین سرعت رشد خواهند کرد». این روند موجودی را که Deloitte و TMI کشف ،د ادامه می دهد، به موجب آن “… افزایش 75 درصدی در تقاضا برای شبیه سازی و مهارت های نرم افزار شبیه سازی وجود دارد.”

برای صنعت AM، امیدوارکننده‌ترین نتیجه از مطالعه Deloitte/TMI شامل این است که شرکت‌های تولیدی با در دست گرفتن چالش توسعه نیروی کار در حال موفقیت هستند. همانطور که نویسندگان این مطالعه بیان می‌کنند، «به نظر می‌رسد تولیدکنندگان بر سرمایه‌گذاری در مشارکت‌ها – و خط لوله کارگران و محیط کار – برای کمک به ایجاد نیروی کار مورد نیاز با مجموعه مهارت‌های لازم و بهبود حفظ کارکنان تمرکز دارند.»

تصاویر توسط Deloitte

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

بنابراین، پر ، 3.8 میلیون شغل واقعاً یک کار مهم است، اما بسیاری از قطعات مورد نیاز برای موفقیت در آن کار در حال حاضر در حال ظهور هستند. صنعت AM می‌تواند خود را در روند کنار هم قرار دادن آن قطعات کمک کند.

دورنمای 1.9 میلیون شغل تولیدی که تا سال 2033 تکمیل نشده باشد، امکان دشواری برای کار ، است. واضح است که تلاش‌های بخش‌های ،تی و خصوصی – و بالاتر از همه، کنسرسیوم‌های متشکل از هر دو – باید بسیار فراتر از آنچه در چند سال گذشته دیده‌ایم افزایش یابد.

به‌علاوه، در نظرسنجی Deloitte و TMI از شرکت‌های تولیدی ایالات متحده، 65 درصد از ،، که پاسخ دادند به «جذب و حفظ استعداد» به‌،وان سخت‌ترین وظیفه خود اشاره ،د، و تأکید ،د که این مشکل «آینده» در حال حاضر بسیار اینجاست.

مهارت های دیجیتال ممکن است بیشترین تقاضا را داشته باشند