اخبار چاپ سه بعدی بدون پوسته: ورود آساهی کاسی به چاپ سه بعدی – 3DPrint.com

این دانشگاه فلوریدا شمالی در حال کار با آزمایشگاه مدلسازی آناتومیک سه بعدی کلینیک مایو برای ایجاد یک دوره کارشناسی در آناتومی سه بعدی. هدف ساده‌سازی دانش‌آموزان است تا بتوانند در آزمایشگاه‌های چاپ سه‌بعدی در بیمارستان‌ها کار کنند. این یک ابتکار فوق‌العاده است که افراد زیادی را در یک صنعت در حال گسترش مشاغل عالی به دست می‌آورد. دانش آموزان در گرفتن اسکن سی تی و ام آر آی و تبدیل آنها به مدل های پرینت سه بعدی کار خواهند کرد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309111/3d-printing-news-un،led-asahi-kasei-enters-3d-printing/

آساهی کاسی پ،تیک آمریکای شمالی (آپنا) است برای راه اندازی فیلامنت های جدید و ورود به بازار چاپ سه بعدی. رشته های جدید شامل Xyron است که یک اتر پلی فنیلن به نام m-PPE است. این ماده دارای مقاومت حرارتی و مقاومت ضربه ای خوبی است و شرکت آن را جایگزینی برای Ultem و ABS می بیند. این شرکت همچنین یک پلی پروپیلن ترمیلن (PP) را با سفتی و استحکام بالا با تاب خوردگی کم عرضه می کند. البته چیزی که همه ما می خواهیم این است که ASA برای چاپگرهای سه بعدی ا،تروژن مواد پاک باشد!

فیزیک الف را منتشر کرده است زین دوچرخه بالشتکی نواحی با وزن سبک تر ساخته شده با کربن، پهن تر است و 300 یا 260 دلار قیمت دارد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید