هدف خدمات جدید AddUp تسریع پذیرش چاپ سه بعدی فلزی – 3DPrint.com

علاوه بر خدمات استاندارد به مشتریان، این بخش خدمات آموزشی، مشاوره و طراحی ارائه خواهد داد. هدف LevelUp هدایت مشتریان از ایده به صنعتی شدن، از جمله کمک در زمینه صلاحیت، پارامترها و موارد دیگر است. این سرویس شامل دستگاه های لیزر و DED آنها می شود. علاوه بر این، آنها سه برنامه ویژه را ارائه می دهند: Aditive Journey Kicks،، Industrial Launch Support، و Business Growth Partner،p.

من معتقدم که AddUp با کمک به مشتریان با برنامه‌های à la carte که آنها را قادر می‌سازد تا تولید افزودنی را سریع‌تر درک، استقرار و صنعتی‌سازی کنند، حرکت هوشمندانه‌ای انجام می‌دهد. این رویکرد احتمالاً باعث رشد در بازار و گسترش کل صنعت ما خواهد شد. من به همه تولیدکنندگان صنعتی توصیه می‌کنم برنامه‌های مشابهی را برای مشتریان خود توسعه دهند تا پذیرش پرینت سه بعدی را تسریع کنند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

ما هیجان‌زده‌ایم که بخش خدمات جدید خود، LevelUp را معرفی می‌کنیم، که برای ارتقای تجربه تولید مواد افزودنی برای مشتریان ارزشمندمان طراحی شده است. ما بر این باوریم که مشارکت ما در تعالی، همراه با میراث دو دهه توسعه برنامه‌های کاربردی، پشتیب، لازم را برای پیشرفت در دنیای پرینت سه بعدی ف،ی که به سرعت در حال تکامل است، به ،ب‌وکارها ارائه می‌کند. وقتی AddUp را انتخاب می کنید، فقط یک ارائه دهنده خدمات را انتخاب نمی کنید. شما در حال انتخاب یک شریک استراتژیک هستید که از شما در هر مرحله از سفر افزایشی شما پشتیب، می کند. در دستان قابل اعتماد بخش خدمات ما، مشتریان ما سطح جدیدی از کیفیت خدمات را تجربه خواهند کرد، و این امر AddUp را به ،وان یک شریک قابل اعتماد برای ،، که به دنبال به حدا،ر رساندن پتانسیل تولید مواد افزودنی برای مشاغل خود هستند، مستحکم می کند. ژان ریووار.

شرکت فیوژن تخت لیزر پودری فرانسوی AddUp قصد دارد از آن استفاده کند بخش خدمات برای تسریع در پذیرش اخیرا، AddUp ماشین‌هایی را به Zeda ارسال کرده، ماشین‌های خود را به ژاپن معرفی کرده و یک مدیرعامل جدید منصوب کرده است. این شرکت پیوسته به سمت توسعه ماشین‌های کاربرپسندتر پیشرفت می‌کند. اکنون، با ارائه خدمات LevelUp، به دست آوردن تعمیر و نگهداری و تسریع در پذیرش آسان تر خواهد بود.

AddUp با ارائه خدمات من،ی که تولید قطعات اولیه را تسریع می‌کند و درک عمیق‌تر از جنبه‌های تجاری و طراحی تولید افزودنی را افزایش می‌دهد، مشتریان را قادر می‌سازد تا سریع‌تر و با ریسک کمتری شروع کنند. در حال حاضر، ما از شما می خواهیم قبل از اینکه بتو،د پیتزا بخورید، ایتالیایی یاد بگیرید و قبل از اینکه بتو،د پیتزا درست کنید، رستوران خود را بسازید. به حداقل رساندن مرحله یادگیری اولیه برای طراحی برای ساخت افزودنی و به تاخیر انداختن نیاز به ایجاد تأسیسات شخصی برای تسریع این سفر بسیار مهم است.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309318/addups-new-services-aim-to-accelerate-metal-3d-printing-adoption/

اولین برنامه، Aditive Journey Kicks،، شرکت کنندگان را از درک اولیه به توسعه اولین قطعات و نمونه های اولیه خود راهنمایی می کند. دوم، پشتیب، راه اندازی صنعتی، به انتقال از مراحل تولید اولیه به افزایش مقیاس عملیات کمک می کند. سومین، مشارکت رشد ،ب و کار، شامل مشارکت AddUp با مشتریان برای افزایش تعالی و کارایی در حین رشد است. علاوه بر این، LevelUp آموزش عمومی پرینت سه بعدی را ارائه می دهد.

ممکن است اعلام «ما یک بخش خدماتی داریم» بسیار معمولی به نظر برسد، اما من واقعاً مشتاق آن هستم. تا کنون، ساخت بازار چاپ سه بعدی روندی کند بوده است. ما در صنعت تولید مواد افزودنی اغلب ماه ها وقت صرف می کنیم تا مردم را در مورد ضروری بودن چاپ سه بعدی متقاعد کنیم، سپس هشت ماه دیگر آنها را متقاعد می کنیم که یک میلیون دلار در یک ماشین و تج،ات جانبی مختلف سرمایه گذاری کنند. پس از آن، دو سال طول می‌کشد تا یاد بگیرند که چگونه از آن استفاده کنند، و تنها در این صورت است که می‌توانند ماشین‌های اضافی را از ما ،یداری کنند. این روند به سادگی بسیار کند است. این پایان نامه اصلی سری مقالات من “چاپ سه بعدی RIP” است.

EOS دارد اجرا شد یک رویکرد مشابه، اما پیشگامان واقعی در این زمینه خدمات چاپ سه بعدی هند هستند عینیت بخشیدنکه به مشتریان اجازه می دهد چاپ سه بعدی را در امکانات خود شروع کنند، یاد بگیرند، آموزش ببینند، صنعتی کنند و سپس عملیات خود را ایجاد کنند و در عین حال به برون سپاری اجزای خاص از جمله طراحی ادامه دهند. اکنون سال‌هاست که از این پیشنهاد انعطاف‌پذیر و شتاب‌دهنده توسعه قدرد، کرده‌ام.

نمونه های خستگی IN-718 ساخته شده بر روی دستگاه AddUp's FormUp 350 Powder Bed Fusion. تصویر توسط AddUp.