دسکتاپ SLS Pioneer Sintratec اعلام ورشکستگی کرد – 3DPrint.com

مدیر عامل 3DChimera، Alex Hussain، گفت: “Sintratec یک بازیگر اصلی در صنعت چاپ سه بعدی بوده است و ما مفت،یم که شریک مورد اعتماد آنها برای بازار آمریکا بوده ایم. در طول سال‌ها، ما رهبری دومینیک و کریستین را تحسین کرده‌ایم – آنها در این زمینه رویاپرداز بوده‌اند، و اشتیاق و نوآوری‌شان اثری بر صنعت گذاشته است. 3DChimera آماده است اطمینان حاصل کند که همه مشتریان، آنهایی که در ایالات متحده و فراتر از آن هستند، همچنان به خدمات پس از فروش دسترسی دارند.

در اعلامیه ورش،تگی شرکت، سینتراتک خاطرنشان کرد که معاملاتی را تضمین کرده است که به موجب آن دو نفر از فروشندگانش، 3DChimera و خواهم ساخت، به ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان سینتراتک ادامه خواهد داد. این زاویه، در میان سایر جنبه های فریبنده ا،یستم Sintratec، می تواند دارایی های سابق این شرکت را به ویژه برای شکارچیان صنعت جذاب کند.

در بی،ه مطبوعاتی درباره روند ورش،تگی سینتراتک و توقف فعالیت، مدیرعامل این شرکت، دومینیک سولنیکی، گفت: «تصمیم برای تعطیلی این شرکت با قلبی بسیار سنگین است و پذیرش آن با توجه به موفقیت‌های اخیر ما دردناک است. علیرغم این موارد، ما نتوانستیم تجارت را از نظر مالی حفظ کنیم. ورش،تگی بازتابی از واقعیت های فعلی صنعت و بازار سرمایه است. من عمیقاً از همه ارتباطاتی که در طول سال‌ها ایجاد کرده‌ایم و افراد باورن،ی که به واقعیت بخشیدن به سینتراتک کمک ،د سپاسگزارم. حمایت و همکاری شما سنگ بنای سفر ما بوده است.»

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309436/desktop-sls-pioneer-sintratec-announces-bankruptcy/

یکی دیگر از نقاط مهم فروش که می تواند علاقه بازار را به دارایی های Sintratec جلب کند، مشارکت این شرکت در ColdMetalFusion (CMF) Alliance است، کنسرسیومی از شرکت های AM که حول فرآیندی سازماندهی شده اند که چاپگرهای SLS پلیمری را قادر می سازد تا برای چاپ ف، سازگار شوند. با توجه به این واقعیت که Nexa3D با Headmade Materials – شرکتی که در قلب CMF Alliance قرار دارد – برای همین هدف، همراه با بازار مشابه و تجربه ،ید، Sintratec ممکن است برای Nexa3D جذاب به نظر برسد.

تصاویر توسط Sintratec

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

سازنده تج،ات اصلی سوئیس (OEM) سینتراتککه متخصص در ماشین آلات زینترینگ لیزری انتخابی ارزان قیمت (SLS) است، اعلام کرد که این شرکت در مراحل ورش،تگی قرار گرفته و فعالیت خود را متوقف خواهد کرد. منشعب از موسسه تحقیقاتی برجسته سوئیس ETH زوریخ، Sintratec در سال 2014 در پشت یک کمپین موفقیت آمیز تامین مالی جمعی راه اندازی شد.

قطعه ف،ی چاپ شده بر روی دستگاه Sintratec سازگار

اگرچه در سال‌های اخیر ورش،تگی‌های قابل توجهی در صنعت تولید افزودنی (AM) وجود داشته است، ورش،تگی Sintratec به طور خاص ممکن است کاملاً غافلگیرکننده باشد، زیرا این شرکت فقط چند ماه پیش اعلام کرد که عملکرد خود را در سال 2023 رکورد زده است. افزایش فروش خالص بالای 60 درصد. از سوی دیگر، حتی اگر سیستم‌های SLS کم‌هزینه در صنعت نادر باشند، مدل ،ب‌وکار Sintratec همچنان با رقابت سختی مواجه بود، از جمله ظهور استارت‌آپ Micronics در ماه گذشته که یک دستگاه SLS را به قیمت حدود سه دلار فروخت.

احتمال دیگر این است که CMF Alliance به سادگی دارایی های سابق Sintratec را جذب کند. مشخص نیست که آیا CMF Alliance در حال انجام چنین اقداماتی است یا خیر، اما منطقی است که سازم، متشکل از حدود ده شرکت زمان بسیار آس، برای پرداخت این صورتحساب خواهد داشت. با در نظر گرفتن تمام این موارد، با وجود ورش،تگی، به احتمال زیاد ما آ،ین فناوری Sintratec را ندیده‌ایم.