مدیریت زنجیره تامین و نقش پرینت سه بعدی موجودی های دیجیتال – 3DPrint.com

(3DPrint.com PRO فقط برای مش،ین در دسترس است)

به ،ه خود، گام بعدی برای AM این نیست که چگونه هزینه و کارایی را بهبود بخشد تا شرکت های بزرگ بتوانند از آن در مقیاس استفاده کنند. این در حال حاضر اتفاق می افتد. گام بعدی نحوه ادغام آن در شبکه های لجستیک موجود است. برای درک بهتر از آنچه ممکن است به نظر برسد، شرکت‌های بزرگ‌تر مدیریت زنجیره تامین (SCM) و ارائه‌دهندگان AM را بررسی می‌کنیم که به بهترین وجه برای هماهنگی فوری با عملیات‌هایشان من،‌تر هستند.

لوگوی 3Dprint.com PRO

برای خواندن تجزیه و تحلیل PRO باقی مانده مش، شوید.

اشتراک در


از قبل مش، هستید؟

از آنجایی که صنعت تولید مواد افزودنی (AM) فراتر از ریشه های فروتنانه خود به ،وان یک فناوری نمونه سازی سریع رشد می کند، توسط برخی از شرکت های پیشرو جهان برای تولید نه تنها جک و فی،چرها، بلکه حتی قطعات انتهایی – در برخی موارد به اندازه میلیون ها واحد در سال بنابراین، در این مرحله از تکامل، موضوع این بخش چندان درباره موانع پذیرش یا توسعه موارد تجاری من، نیست. اینها جزئیاتی هستند که در دوره قبلی توسعه AM بی وقفه بازنویسی شده اند. در عوض، ما باید به دنبال این باشیم که چاپ سه بعدی به کجا می‌رود.

از زم، که COVID-19 مسائل بی‌شماری مرتبط با شبکه‌های لجستیکی جه، را آشکار کرد، موضوع چاپ سه بعدی به ،وان نوعی بیمه زنجیره تامین برای تولیدکنندگان تبدیل شد. نه تنها AM می تواند به ،وان یک توقف در سناریوهای اضطراری عمل کند (به پذیرش بحر، چاپ سه بعدی توسط جنرال موتورز برای عرضه یک SUV مراجعه کنید)، بلکه تولید کالاهای نزدیک به نقطه استفاده و تقاضا می تواند وابستگی به عرضه طول،، پیچیده و دور را برای همیشه کاهش دهد. زنجیر.

قرار است ماهانه دو بار محتوای ممتاز را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309178/supply-chain-management-and-the-role-of-3d-printing-di،al-inventories/