تیم های Geek Juggernaut Felicia Day با Thangs برای مینی های قابل چاپ سه بعدی و موارد دیگر – 3DPrint.com

“این همکاری نشان دهنده یک افزوده مهم به قلمرو فرهنگ گیک ها، مجسمه سازی دیجیتال، ساخت پارچه های پرینت سه بعدی و ،اب بازی های نوآورانه چاپ سه بعدی برای ایجاد شادی برای خانواده و دوستان است.” پل پاورز، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Thangs گفت.

در حالی که ممکن است این مشارکت برای ناظر معمولی خارج از میدان به نظر برسد، اگر دقت کنید، تمام قطعات این پازل کاملاً من، هستند. پرینت سه بعدی که هنوز یک برنامه کاربردی در فضای سرگرمی محسوب می شود، در بحث های پیرامون تولید مینیاتورهای رومیزی و همچنین وسایل و ،اب بازی های کازپلی برجسته تر می شود. دسترسی به ا،تروژن مواد رومیزی و پرینت سه بعدی فوتوپلیمریزاسیون vat باعث شده است سخت تر برای ناشران بازی های سنتی برای فروش کیت های مینیاتوری گران قیمت به بازیکنان. در همین حال، بازار لوازم جانبی cosplay در سال 2022 35 میلیارد دلار ارزش داشتو انتظار می رود تا سال 2028 بیش از دو برابر شود.
نه تنها برای Thangs منطقی است که ادعای تهاجمی‌تری برای این بازارها داشته باشد، بلکه رسمی ، روابط خود با سازندگان از طریق شخصیت قابل‌توجهی مانند Felicia Day بلافاصله «اعتبار گیک» مورد نیاز را برای آوردن طرفداران به میز می‌بخشد. غارتگر اینترنتی نقش انتقادی و رقیب تازه کار آن Dungeons & Dragons، خنجر دلاحتمالاً بدون زمینه‌های ایجاد شده توسط شبکه Day's Geek & Sundry وجود نخواهد داشت. برای آن دسته از شما که بی‌نقص صحبت نمی‌کنید: تصور کنید مایکل جردن از کار چوب بیرون می‌آید تا با یک شرکت تولید کفش‌های کت، مستقل قرارداد امضا کند.
با اخیر اخبار که Hasbro از تولید یکی از محبوب ترین خطوط ،اب بازی خود فاصله می گیرد و آن بخش رومیزی غرق در جابجایی کارکنان و نارضایتی هواداران، شاید اکنون دقیقاً لحظه ای است که رقبا قیام کنند و ادعایی را بر زمین بگذارند که واگذار شده است. این نمایشنامه توسط Thangs ممکن است به ،وان یکی از اولین حرکت‌ها برای تغییر صنعت ،اب‌بازی‌های گیک و کنترل آن به پایان برسد. بازار “کودک”..

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

م،ن پرینت سه بعدی Thangs شراکت جدیدی با نیروگاه رسانه گیک اعلام کرده است روز فلیسیا. این همکاری، FeliciaDay3D، خطی از STLها را ارائه می دهد که توسط Day و با همکاری طراحی شده اند مینی های مهتابی، چاپ کایزن سه بعدی و Mimetics3D.

دی گفت: “این اولین سرمایه گذاری خلاقانه مش، قابل توجهی است که من از زمان ، شرکتم Geek and Sundry انجام داده ام.” «همیشه یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های من این بوده است که بفهمم چگونه می‌توانم در حوزه‌های جدید خلاق باشم و با سر در آن به آن‌ها شیرجه بزنم. این پروژه از این قاعده مستثنی نیست و من نمی توانم منتظر بمانم تا مردم الهام بگیرند و دنیای خارق العاده و بی حد و حصر پرینت سه بعدی را کشف کنند.

رونمایی برای این پروژه شامل مدل‌هایی می‌شود کد، و چنگال، از روز سری وب نمادین انجمن. این همکاری ماهانه مدل‌هایی را در دسته‌های Cosplay/Jewelry، Tabletop Gaming و Kids/Toys ارائه می‌کند. دسترسی به مدل‌ها مست،م عضویت در یکی از دو سطح پشتیب، موجود است: 10 دلار برای دسترسی اولیه یا 40 دلار برای مجوز تجاری برای ت،یر و فروش مدل‌ها.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309372/geek-juggernaut-felicia-day-teams-with-thangs-for-3d-printable-minis-and-more/