سازنده چاپگر سه بعدی EVO-tech با نام NEVO3D دوباره متولد شد – یک بار دیگر با احساس – 3DPrint.com

یکی دیگر از بنیانگذاران اصلی مار، کالتن برونر به ما اشاره می کند که شرکت می خواهد چه کاری انجام دهد:

کوین گریزمایر، یکی از بنیانگذاران اصلی، گفت: «با حضور آدی پون، ما مکمل ایده آلی برای دستیابی به اه، خود و تبدیل NEVO3D به یک شرکت پیشرو در صنعت خود پیدا کرده ایم.

¨در حال حاضر شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که نمی توانند رشد را برای شرکت های ا،تروژن با فرمت متوسط ​​و بزرگ حفظ کنند. استارت‌آپ‌هایی هستند که متمایز ، خود در این بازار برایشان بسیار دشوار است. قابلیت ها و عملکرد بسیار نزدیک هستند، در حالی که بخش بسیار بزرگی است… پیشرفت در این بازار و فروش به آن مشتریان دشوار خواهد بود، به خصوص با توجه به اینکه این بخش چاپ سه بعدی در حال حاضر بسیار شلوغ است.¨

این شرکت نیز خود را ارائه می دهد محدوده خود رشته هااز جمله گزینه های تخصصی مانند مواد ایمن ESD و ضد حریق. آنها با Kimya برای تولید PC-FR، پلی کربنات ضد حریق که مخصوصاً برای کاربردهای ریلی من، است، همکاری کرده اند. این ماده تمام ا،امات اشتعال پذیری و گواهینامه لازم برای استفاده در فضای داخلی ریل را برآورده می کند. همانطور که شرکت توضیح می دهد، استانداردهای برای ساخت ریل ملاقات خاص و چالش برانگیز است.

اتریش میزبان پست های شرکت های ریلی بزرگ مانند آلستوم و همچنین شرکت راه آهن سوئیس Stadler و سایرین مانند Knorr Bremse و TransAnt. برای اینکه NEVO3D و پرینترهای سه بعدی آن را برای ماه‌ها مشغول نگه دارد، تنها یک شهر زمان می‌برد که یک پروژه راه‌آهن سبک را آغاز کند، علاقه‌مند به تامین قطعات ساخت اتریش برای پروژه‌های جدید یا تعمیرات جدید باشد. علاوه بر این، اپراتور ملی راه آهن اتریش، یک شرکت کننده فعال در مجموعه چاپ سه بعدی ریلی MGA، قبلاً از چاپ سه بعدی برای تولید قطعات استفاده کرده است. تخصص در بازار ریلی MRO (نگهداری، تعمیر و تعمیرات اساسی)، تعمیرات و بازار ساخت جدید یک حرکت هوشمندانه برای این شرکت است، زیرا فرصتی قابل توجه برای چاپ سه بعدی است که در حال حاضر از آن استفاده نمی شود. به نظر می رسد که NEVO3D برای شروع موفق در این جایگاه من، است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

EVO-tech یک سرویس چاپ سه بعدی و تولید کننده تج،ات اصلی بود که در سال 2013 تأسیس شد و در Schörfling am Attersee، اتریش مستقر است. این شرکت سیستم‌های ا،تروژن مواد با کیفیت بالا با یاتاقان‌های خطی، زنجیره‌های Igus E و اجزای قوی طراحی‌شده برای دوام تولید کرد. فکر کنید: یک چاپگر 340 × 240 × 350 میلی متر مجهز به ویژگی های پیشرفته متعدد و وزن بیش از 150 کیلوگرم. به نظر می رسد که فلسفه طراحی این شرکت بسیار شبیه به فلسفه آربورگ است. با این حال، در یک بازار دسکتاپ به سرعت در حال توسعه با چالش هایی روبرو شد، که همچنین شاهد ظهور تقریباً دوازده رقیب جدی ا،تروژن مواد صنعتی در سال های اخیر بود. در Formnext 2022، ما اشاره کردیم:

“این یک چالش هیجان انگیز است که بخشی از این پروژه باشید. من خوشحالم که با یک تیم جوان کار می کنم که تجربه و قرار گرفتن در معرض چشمگیر در بازار پرینت سه بعدی به سرعت در حال رشد است.

افزایش رقابت یکی از عواملی بود که EVO-tech را در دسامبر 2023 به ورش،تگی سوق داد. شرکت جدید کارکنان کلیدی و برخی از اعضای مدیریت را حفظ خواهد کرد. NEVO3D همچنین به پشتیب، از سیستم‌ها و مشتریان قدیمی ادامه خواهد داد. سرمایه‌گذار و مدیرعامل تازه منصوب شده، آدی پون برای تامین مالی و مدیریت راه‌اندازی مجدد شرکت ملحق شده است. او تجربیات گسترده ای را از زمان خود به ،وان رئیس به ارمغان می آورد نماهای GIG، یک شرکت تولید نما که مسئول پروژه هایی مانند مرکز تلویزیون بریت،ا و موزه بریت،ا است. پیش از این، پون در طیف متنوعی از شرکت ها از جمله شرکت ضد عفونی کننده اشعه ماوراء بنفش سرمایه گذاری کرده است آکوافیدس، شرکت آسانسور صندلی دومین، و یک شرکت در و پنجره پی وی سی کرواسی.

به نظر می رسد این یک رویکرد معقول است. قیمت سیستم 400 x 260 x 400 میلی متر EVO 28000 دلار است، در حالی که سیستم 500 x 400 x 510 mm آن 68000 دلار قیمت دارد و سیستم 570 x 450 x 570 mm آن 80000 دلار است. اینها سیستم های گران قیمتی هستند و بسیاری ممکن است به جای آن چندین S7 یا چندین سیستم آزمایشگاه Bambu ب،ند. با این حال، تمرکز بر جنبه خدمات ارائه آنها باید با سرعت بیشتری درآمد ایجاد کند. در این راستا، 30 سیستم داخلی خود شرکت می تواند در درازمدت یک مزیت قابل توجه باشد، اگر بتوانند به طور موثر در مقیاس تولید کنند. قابلیت اطمینان و اجزای پیشرفته آنها احتمالاً به ویژه در نقش خدمات مفید هستند، با این فرض که آنها زمان و نرخ بهره‌برداری بالاتری نسبت به سیستم‌های قابل مقایسه دارند. در عین حال، نشان دادن کاربرد آنها در برابر رقبایی مانند Bambu Labs که به سرعت در حال بهبود قابلیت اطمینان و تکرارپذیری خود هستند، چالش برانگیز خواهد بود. به همین دلیل است که تمرکز بر صنعت ریلی یک حرکت استراتژیک است.

ما خدمات خود را با ساخت بزرگترین سرویس چاپ سه بعدی FFF/FDM با تقریباً 30 دستگاه در اتریش گسترش خواهیم داد. این نه تنها برای پشتیب، از مشتریان در زمان اوج بار مفید است، بلکه آنها را قادر می‌سازد. همچنین به شرکت‌هایی که نمی‌خواهند روی چاپگر سه بعدی سرمایه‌گذاری کنند، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات و خدمات ما استفاده کنند. علاوه بر این، تکمیل قطعات از جمله رنگ آمیزی و همچنین مونتاژ اجزا را نیز ارائه خواهیم داد. ما بر روی راه حل های ویژه برای بخش هایی مانند صنعت راه آهن تمرکز خواهیم کرد.¨

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308760/3d-printer-maker-evo-tech-reborn-as-nevo3d-once-more-with-feeling/