خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 20 آوریل 2024: کنسرسیوم ساخت 4.0، قالب گیری دمشی، و موارد دیگر – 3DPrint.com

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308842/3d-printing-news-briefs-4-20-2024/

بازی‌های المپیک تابست، ۲۰۲۴ از ۲۶ ژوئیه تا ۱۱ اوت در پاریس برگزار می‌شود و تیم‌های دوچرخه‌سواری پیست مردان و ،ن ایتالیا امیدوارند راه خود را برای پیروزی رکاب بزنند. دو تجسم جدید از دوچرخه سواری پیست Bolide F HR برنده رکورد ساعت، کدام سازنده دوچرخه پینارلو می گوید اولین و سریع ترین دوچرخه پرینت سه بعدی با کارایی بالا است که تا کنون تولید شده است. این در ابتدا برای تلاش موفقیت آمیز دوچرخه سوار فیلیپو گانا برای ثبت رکورد ساعت در سال 2022 ایجاد شد و تیم مسابقه استقامتی مردان قهرمان المپیک نسخه های پرینت سه بعدی Bolide F HR به نام Bolide F HR 3D را دریافت کرد. تیم استقامت ،ن بر روی Bolide HR C که یک مدل کربن سفارشی است به رقابت خواهند پرداخت.

آنها روی آوردند قالب ها و چاپگر استریولیتوگرافی فرم 3L (SLA) فشرده آن، که دقت بالا، سطح صاف و توانایی چاپ قالب ها و قطعات در مقیاس بزرگ را ارائه می دهد. Unilever و Serioplast با مهندسان این شرکت برای یافتن ماده‌ای کار ،د که بتواند تحت فشار داخلی و دمای قالب‌گیری کششی (SBM) مقاومت کند، در حالی که همچنان پایداری بالا و دقت ابعادی خوبی را حفظ می‌کند. آن‌ها رزین 10K سفت و پر شیشه را انتخاب ،د که سفتی، استحکام و مقاومت حرارتی را ،یب می‌کند و قالب‌هایی را برای طرح‌های بطری جدید تنها در دو روز ایجاد ،د. این قالب‌ها به اپراتورها اجازه می‌دهند چندین طرح را به صورت آزمایشی آزمایش کنند و کیفیت بالایی را ارائه دهند که می‌توان از آنها برای آزمایش مصرف‌کننده و پر ، خط نیز استفاده کرد. به علاوه، آنها فرآیند SBM را تأیید می کنند. با استفاده از فناوری Formlabs، Unilever و Serioplast در نهایت زمان تحویل را تا 70٪ و هزینه های ابزارآلات را تا 90٪ در مقایسه با قالب های سنتی کاهش دادند، بنابراین آنها می توانند محصولات بهتری را سریعتر و با هزینه کمتر به بازار عرضه کنند.

چاپگر MIT پارامترهای مواد ناشناخته را به تنهایی شناسایی می کند

ما بسیار خوشحالیم که به کنسرسیوم فناوری جورجیا می‌پیوندیم که فرصتی عالی برای شرکت در تحقیقات پیشرو و ارتباط با سایر اعضای متمرکز بر پیشرفت تولید را فراهم می‌کند.» کنسرسیوم فرصتی بی نظیر برای گسترش همکاری OPEN MIND با Georgia Tech به عضویت کامل و پروژه های تخصصی آنها ارائه می دهد.

Wilting سه چاپگر سه بعدی DMP Flex 350 را از سیستم های سه بعدی اضافه می کند

OPEN MIND و رهبری کنسرسیوم Manufacturing 4.0 در طی بازدید از تأسیسات آزمایشی پیشرفته ساخت گرجستان تک. (از چپ به راست) Kyle Saleeby – Manufacturing 4.0 Consortium Research Program Director; آلن لوین – مدیر عامل OPEN MIND برای آمریکای شمالی؛ پروفسور آرون استبنر – مدیر اجرایی کنسرسیوم GA-AIM و Manufacturing 4.0.

ارائه دهنده خدمات ماشینکاری صنعتی و چاپ سه بعدی ف،ات هلندی پژمرده شدنکه شروع به کمک به یک تولید کننده بزرگ تج،ات نیمه هادی برای تولید قطعات ف،ی پیچیده کرد، رشد قابل توجهی را تجربه کرد و بنابراین ظرفیت تولید خود را با اضافه شدن سه چاپگر ف،ی از 3D Systems. به طور خاص، این شرکت دو تک لیزری را نصب کرد چاپگرهای DMP Flex 350و یک چاپگر دوگانه لیزری DMP Flex 350 Dual، در کنار دو سیستم موجود خود، که به Wilting اجازه می‌دهد تا مجموعه گسترده‌تری از مواد را برای کاربردهایی مانند قطعات بسیار دقیق مصرف نهایی از تیت،وم و فولاد ضد زنگ ارائه دهد. ویلتینگ در سال 2012 کار خود را با گروه نوآوری کاربردی سیستم های سه بعدی (AIG) آغاز کرد تا سرعت پذیرش قابلیت های ف،ی پیشرفته AM و تخصص در تاسیسات آیندهوون خود را افزایش دهد و این شرکت مانند ماهی به آب از آن استفاده کرد. اکنون قطعات بهینه‌سازی شده‌ای را تولید می‌کند که برای عملکرد بالاتر در تج،ات سرمایه نیمه‌رسانا، و همچنین صنایع تحلیلی و تحرک طراحی شده‌اند، و در حال حرکت به تاسیسات جدید 183000 فوت مربعی است.

Pinarello از سال 2015 از فناوری‌های سه بعدی برای دوچرخه‌های خود استفاده می‌کند و ساعت‌های زیادی برای توسعه طراحی Bolide F HR 3D صرف شده است. هر فریم فقط از پنج ،مت استفاده می کند و سه اندازه قاب استاندارد وجود دارد. Scalmalloy برای چاپ دوچرخه مردانه استفاده شد، زیرا ویژگی‌های آن باعث می‌شود تا تحت سرعت و نیروهای افزایش‌یافته دوچرخه‌سواران برتری داشته باشد، در حالی که مدل کربنی سبک‌تر Bolide F HR C به ،ن کمک می‌کند تا با حدا،ر سرعت ممکن سرعت خود را افزایش دهند. مدل‌های جدید از ابعاد و هندسه‌های مشابه Bolide F HR اصلی، همراه با سایر ویژگی‌های کلیدی مانند فناوری AirStream، چنگال‌های باریک و پایه‌های صندلی برای کاهش وزن قاب، و بخش‌های AirFoil برای کاهش ناحیه جلوی دوچرخه استفاده می‌کنند. همچنین، پس از چندین دور آزمایش دینامیک سیالات مح،اتی (CFD)، هندسه فرمان برای Bolide F HR 3D و Bolide HR C برای به حداقل رساندن درگ بهینه شد. هر دو مدل مورد تایید UCI هستند و برای عموم مردم و سایر تیم های المپیک برای ،ید در دسترس هستند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

مواد پایدارتر از پ،تیک همیشه در حال ظهور هستند، اما برای چاپ مواد جدید از ابتدا، کاربران باید تا 100 پارامتر را بر اساس ،یب آنها تنظیم کنند، در حالی که پلیمرهای تولید انبوه قبلاً پارامترهای مشخصی دارند. یک تیم تحقیقاتی مش، از مرکز MIT برای بیت ها و اتم ها (CBAموسسه ملی استاندارد و فناوری ایالات متحده (NISTو مرکز ملی تحقیقات علمی در یونان (دموکریتوس) این مشکل را توسط ایجاد یک چاپگر سه بعدی که به طور خودکار پارامترهای یک ماده ناشناخته را به تنهایی شناسایی می کند. به طور خاص، آنها سه ابزار را به ا،ترودر چاپگر اضافه ،د تا بتواند نیروها و جریان یک ماده را اندازه گیری کند. داده‌ها در مدت 20 دقیقه جمع‌آوری می‌شوند و سپس وارد یک تابع ریاضی می‌شوند که برای تولید خودکار پارامترهای چاپ ویژه مواد استفاده می‌شود، که سپس می‌تواند در نرم‌افزار چاپ سه‌بعدی استفاده شود. کار آنها، منتشر شده در a کاغذ، می تواند به کاهش اثرات زیست محیطی چاپ سه بعدی کمک کند

DMP Flex 350 Dual

نیل گرشنفلد، نویسنده ارشد، که مدیریت CBA را بر عهده دارد، گفت: «در این مقاله، روشی را نشان می‌دهیم که می‌تواند تمام این مواد جالب را که مبتنی بر زیستی هستند و از منابع مختلف پایدار ساخته شده‌اند، استفاده کند و نشان دهد که چاپگر می‌تواند به تنهایی بفهمد که چگونه آن مواد را چاپ کنید هدف این است که چاپ سه بعدی پایدارتر شود.

تیم‌های دوچرخه‌سواری پیست ایتالیا با دوچرخه‌های چاپ سه‌بعدی به المپیک می‌روند

Unilever یکی از بزرگترین شرکت های کالاهای مصرفی (FMCG) است که به سرعت در حال حرکت هستند و این صنعت بسیار رقابتی است، بنابراین برندها به طور مداوم استراتژی محصول خود را تطبیق می دهند. بسته بندی حوزه بزرگی از نوآوری است و برندها باید ایمنی، استفاده از مواد، جذابیت زیبایی شناختی و پایداری بسیاری از انواع بسته بندی را در نظر بگیرند. محصولات پ،تیکی مانند بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی و ظروف غذا و نوشیدنی معمولاً با آن تولید می شوند قالب گیری دمشی، یک روش سنتی تولید انبوه سریع برای قطعات با کیفیت بالا و دیواره نازک. خدمات جه، Serioplast یکی از شرکای Unilever برای ایجاد بسته‌بندی برای کالاهای مراقبت شخصی و خانگی است و نمونه‌های اولیه را با استفاده از پرینت سه‌بعدی مستقیم یا قالب‌گیری ضربه‌ای ساخته است، اما این مدل‌ها به اندازه کافی قابل اعتماد نبودند یا به ترتیب زمان تحویل بسیار طول، داشتند.

محققان یک چاپگر سه بعدی ساخته اند که می تواند به طور خودکار پارامترهای یک ماده ناشناخته را به تنهایی شناسایی کند. اعتبار تصویر: MIT

ما با اخبار مربوط به کنسرسیوم تولیدی در خلاصه اخبار چاپ سه بعدی امروز شروع می کنیم، زیرا OPEN MIND Technologies به آن پیوسته است. کنسرسیوم تولید فناوری جورجیا 4.0. در ادامه، ارائه‌دهنده خدمات ماشین‌کاری صنعتی و چاپ سه‌بعدی ف،، Wilting، سه چاپگر سیستم‌های سه‌بعدی را به کارخانه خود اضافه کرده است و یونیلیور از راه‌حل‌های Formlabs برای تعمیرات اساسی تولید بطری‌های پ،تیکی خود استفاده کرد. یک تیم مش، از محققان یک چاپگر سه بعدی ساختند که می تواند نحوه چاپ یک ماده ناشناخته را به تنهایی تشخیص دهد. در نهایت، تیم‌های دوچرخه‌سواری پیست ایتالیا امیدوارند با دوچرخه‌های چاپ سه‌بعدی جدید خود، طلای المپیک را به خانه ببرند.

OPEN MIND Technologies به کنسرسیوم فناوری جورجیا می پیوندد

بطری های تولید شده با ابزار پرینت سه بعدی تقریباً از محصول نهایی تولید شده از طریق فرآیندهای سنتی ابزارآلات ف،ی قابل تشخیص نیستند. از چپ به راست: یک بطری تولید شده با قالب چاپ سه بعدی، یک بطری تولید شده با یک قالب ف،ی، و یک بطری نمونه اولیه بر،ب دار برای آزمایش مشتری.

ما مشتریان خود و برنامه های کاربردی آنها را در مرکز هر تعامل قرار می دهیم. سیستم های سه بعدی در استفاده از ساخت افزودنی برای ارائه قطعات دقیق و قابل اعتماد برای کاربردهای نیمه هادی پیشگام شدند. در روزهای اولیه رابطه ما با Wilting، اشتراک‌گذاری تخصص برنامه‌ای که AIG ما از بیش از یک دهه کار با تولیدکنندگان تج،ات سرمایه نیمه‌رسانا برای مقیاس‌بندی استفاده از تولید افزودنی ایجاد کرده بود، ارزشمند بود. به ،وان یک رهبر صنعت، تیم ویلتینگ به سرعت به مزایای AM پی بردند. «این یک گام بزرگ برای یک شرکت است که AM را به داخل خود وارد کند، و Wilting قبلاً بر این فناوری تسلط داشته است و اکنون در حال انتقال آن به تولید حجم برای مشتریان خود است. من مشتاقانه منتظرم تا ببینم همکاری ما چگونه ادامه خواهد یافت و پتانسیلی که AM برای Wilting و رشد آن باز خواهد کرد.”

Unilever تعمیرات اساسی تولید بطری های پ،تیکی را با چاپ سه بعدی Formlabs انجام داد

مستقر در آلمان فن آوری های ذهن باز، که یک توسعه دهنده برتر جه، بهینه سازی است هایپرکارخانه راه حل های نرم افزاری CAD/CAM، به کنسرسیوم مبتنی بر عضویت Georgia Tech Manufacturing 4.0 پیوستکه توسعه نیروی کار را فراهم می کند و همکاری بین دانشگاه، صنعت و ،ت را برای توسعه و استقرار تولید پیشرفته تسهیل می کند. پروژه‌های کنسرسیوم موضوعات متعددی را پوشش می‌دهند، مانند اجرای آزمایشی چرخه‌های تولید جدید، توسعه فناوری متمرکز بر تولید افزودنی، و موارد دیگر. جورجیا تک یکی از برترین دانشگاه های تحقیقاتی ،تی در ایالات متحده است که بیش از 45000 دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد و هر ساله بیش از 1 میلیارد دلار تحقیق برای صنعت، ،ت و جامعه انجام می دهد. اعضای اولیه کنسرسیوم، که توسط کارکنان مرکز آزمایشی ساخت پیشرفته دانشگاه پشتیب، می‌شوند، به فناوری، منابع ماهر و بودجه کمک کرده‌اند. در مورد OPEN MIND، پشتیب، آن به دانشجویان رشته فناوری جورجیا اجازه می دهد تا از بهترین نرم افزارهای CAD/CAM استفاده کنند.