اخبار چاپ سه بعدی بدون پوسته: الاستومرهای بهتر، کلیدهای صندوق پستی و شبکه های اوریگامی – 3DPrint.com

محققان EPFL نوع جدیدی از ساختار ا،تومری ساخته اند که ممکن است رباتیک و محرک های نرم را فعال کند. DNGE ها یک شبکه در هم تنیده از دو جزء متفاوت. ساخته شده از طریق متورم ، میکروذرات، استفاده از آنها در جوهر و چاپ زیستی آنها، و سپس پلیمریزاسیون ساختار داخل آنها، به نظر بسیار ساختگی به نظر می رسد اما می تواند به خواص بسیار قابل تغییر محلی منجر شود.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308917/3d-printing-news-un،led-better-elastomers-mailbox-keys-and-origami-networks/

یک مرد در هیوستون دستگیر شده است برای ساخت و استفاده از کلیدهای صندوق پستی چاپ شده سه بعدی به منظور استفاده از آنها برای کلاهبرداری. بیش از 15 سال است که مردم کلیدهای دستبند و موارد دیگر را چاپ سه بعدی می کنند و تا آنجا که من می دانم این اولین بار است که یک نفر دستگیر می شود. هر ع،ی از هر کلیدی را می توان به یک کلید پرینت سه بعدی تبدیل کرد و این قابل توجه است که همه ما چقدر عاری از جرم بوده ایم. یکی از دوستان این مرد کلیدها را به پول می ساخت و می فروخت. جالب است که ببینیم چگونه این کار را جرم انگاری می کنند.

گروه دیگری از محققان در Nature منتشر شده اند که یک آرایه فشار اریگامی پرینت سه بعدی ساخته اند. آنها این کار را با استفاده از دو رشته مختلف NinjaTek و یک چاپگر Vivedino T-Rex 3.0 IDEX با قیمت 1800 دلار انجام دادند. این شبکه یک لوله اوریگامی در خود دارد و حرکت لوله را فرو می ریزد و ظرفیت خازنی را تغییر می دهد. شیک است و ساخت آن ارزان به نظر می رسد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید