خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 13 آوریل 2024: رباتیک، ارتز، و هایپرسونیک – 3DPrint.com

ارائه دهنده خدمات پرینت سه بعدی مادربزرگ 3D اعلام کرد که با رهبر راه حل های رباتیک کار می کند رباتیک کوکاکه به خاطر فناوری های پیشرفته اتوماسیون و روباتیک خود شهرت زیادی دارد. اکنون، مشتریان Ugogo3D می توانند به ربات های همه کاره KUKA دسترسی داشته باشیدکه با دقت مهندسی شده اند تا همه چیز را از پرینت های سه بعدی پیچیده گرفته تا کارهای پیچیده مونتاژ را با اطمینان کامل انجام دهند. ربات‌های KUKA مدل‌ها و پیکربندی‌های متنوعی دارند و سیستم‌های کنترلی آن‌ها قابلیت عملیات و برنامه‌نویسی یکپارچه را ارائه می‌کنند و به کاربران امکان می‌دهند بهره‌وری خود را افزایش دهند. به علاوه، با سنسورهای پیشرفته و سیستم‌های تشخیص برخورد، روبات‌های KUKA می‌توانند محیط کاری ایمن را ایجاد کنند.

یکی از بزرگترین مزایای هوش مصنوعی، توانایی آن در ساده سازی فرآیندهای پیچیده، گسترش دسترسی به فناوری قدرتمند فراتر از دایره کوچکی از متخصصان حوزه است. استفان هوپر، معاون رئیس Autodesk گفت: با خودکار ، راه‌اندازی و برنامه‌نویسی فرآیندهای چاپ درجه صنعتی، هوش مصنوعی 1000 کلوین، ادغام شده با Autodesk Fusion در فضای ابری، این فرصت را برای مجموعه گسترده‌تری از متخصصان برای موفقیت در تولید افزودنی باز می‌کند. ، طراحی و تولید محصول توسعه. “من بسیار هیجان زده هستم که AMAIZE را به کاربران Fusion ارائه می کنم.”

یک ،یب عالی، پیشگام چاپ سه بعدی با فرمت بزرگ است ح،ون، یکی دیگر شریک Ugogo3D. روبات های KUKA قطعا می توانند قابلیت های سیستم Heron AM کاراکول را بهبود بخشند. تولیدکنندگ، که از چاپگرهای کاراکول استفاده می‌کنند می‌توانند کارایی و اتوماسیون خود را با ادغام ربات‌های KUKA بهبود بخشند، زیرا آنها به راحتی با چاپگرهای کاراکول ادغام می‌شوند تا کارهایی مانند جابجایی مواد و دستکاری قطعات را انجام دهند. به علاوه، جفت شدن این دو فناوری با هم می‌تواند تعامل انسان و ربات را در گردش‌های کاری AM تسهیل کند، که بدیهی است برای ایمنی عالی است. KUKA Robotics، Caracol و Ugogo3D همگی به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند و می توانند به تولیدکنندگان در صنایع مختلف کمک کنند تا بهترین راه حل های AM را ارائه دهند.

همکاری Taika3D و Mosaic برای طراحی ارتز و چاپ سه بعدی

می تو،د AMAIZE را از فروشگاه برنامه Autodesk دانلود کنید اینجا.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

به گفته مارک لوئیس، رئیس و مدیرعامل PARI، در حالی که اسکرام جت‌ها هنوز نسبتاً جدید هستند، “به طور کلی به ،وان بهترین راه برای نیرو دادن به یک موشک یا هواپیما در اتمسفر با سرعت‌های بالاتر از پنج برابر سرعت صوت در نظر گرفته می‌شوند.” اصل ساده است، اما طراحی بسیار پیچیده است، به همین دلیل AM مفید بوده است. PARI همچنین دارای مرکز تحقیقاتی هایپرسونیک و کاربردی (HARF) است که یک «فروشگاه یک‌جا» برای نوآوری‌های تولیدی پیشرفته ارائه می‌دهد که در نهایت می‌تواند به صنعت دفاعی منتقل شود – مانند نمونه اولیه اسکرام جت. این تیم از یک GE Concept Laser X Line 2000R برای کاهش تعداد قطعات و وزن نمونه اولیه استفاده می کند، در حالی که هنوز عملکردهای لازم و پیچیدگی هندسی را انجام می دهد. نمونه اولیه همچنین به ،وان یک بستر آزمایشی برای فناوری‌ها و آزمایش‌های جدید عمل می‌کند و قابلیت‌های تولیدی PARI را با امکانات تست پیشرانه با سرعت بالا در مجاورت ادغام می‌کند. آزمایشگاه موریس جی زاکرو.

نرم افزار Stratasys با بسته های جدید GrabCAD کارآمدتر می شود

1000 کلوین کمک خلبان‌های هوش مصنوعی (AI) را برای تولید افزودنی توسعه می‌دهد و پلتفرم AMAIZE با امضای خود را در Formnext 2023 به صورت تجاری راه‌اندازی کرد. در AMUG 2024، آن اعلام کرد که AMAIZE اکنون به ،وان یک در دسترس است. پلاگین برای پلت فرم نرم افزار Autodesk Fusion CAD/CAM. AMAIZE از مدل‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کند که از فیزیک و داده‌های ساخت مطلع شده‌اند، تا به‌طور مؤثری هر گونه مشکل طراحی یا چاپ را پیش‌بینی کند و سپس فایل‌های بهینه را برای چاپ‌های موفق تولید کند. این بدان م،ی است که کاربران می توانند از چرخه های آزمایشی و خطای فیزیکی و زمان بر خلاص شوند و بخش های پیچیده تری را به عهده بگیرند. این پلت فرم به ویژه برای شرکت‌های تولید مواد افزودنی دقیق که با نیروی کار پیر و افزایش هزینه‌ها سروکار دارند، مفید است.

در گزارش‌های خبری چاپ سه‌بعدی امروز، ما ابتدا بر روی رباتیک تمرکز می‌کنیم، زیرا مرکز نوآوری رباتیک جدید دانشگاه کارنگی ملون چندین برنامه توسعه اجتماعی را در خود جای خواهد داد و Ugogo3D اکنون با KUKA Robotics کار می‌کند. در مرحله بعد، Taika3D و Mosaic در حال ،یب فن آوری های خود برای طراحی و ساخت ارتزهای بهبود یافته هستند و محققان دانشگاه پردو در حال کار بر روی یک نمونه اولیه اس، جت پرینت سه بعدی با مقیاس کامل و عملیاتی هستند. سرانجام، Stratasys دو بسته نرم افزاری GrabCAD جدید را راه اندازی کرد و 1000 Kelvin AMAIZE را به ،وان یک پلاگین برای پلت فرم نرم افزار CAD/CAM یکپارچه Autodesk's Fusion راه اندازی کرد.

مرکز نوآوری رباتیک CMU برنامه های جامعه را انکر می دهد

رهبر فناوری طراحی ارتوتیک Taika3D با ارائه دهنده راهکارهای چاپ سه بعدی همکاری می کند موزاییک به بهبود طراحی و ساخت ارتزها، در مقیاس و هزینه کمتر. این دو شرکت با هم کار ،د تا راه حلی برای پرینت سه بعدی FFF خودکار ایجاد کنند ارتز با بهینه سازی نرم افزار اتوماسیون طراحی Taika3D برای چاپگر Mosaic Array. نتیجه راه حل TaikaCreate است که می تواند برای پشتیب، های خودساز و حجم های ساخت تو در تو بهینه شود. نرم افزار Taika را می توان برای طراحی سریع و اعتبارسنجی مدل های پیچیده ارتز پا استفاده کرد، که سپس به آرایه با حجم بالا صادر می شود که چاپ سه بعدی مداوم را ارائه می دهد.

“امیدوارم که کل منطقه منتفع شود و همه ما بتو،م بخشی از ایجاد فرصت های بیشتر در واقعیت باشد. من امیدوارم که برخی از فعالیت های اطلاع رس، فعلی یا فعالیت های جدید ما به جوانان جامعه نیز برسد و آنها را در مورد مهندسی و فناوری هیجان زده کند.” جاناتان کیگان، رئیس CMU گروه مهندسی مک،ک.

مشتریان Ugogo3D اکنون می توانند به ربات های KUKA برای اتوماسیون دسترسی داشته باشند

استراتاسیس دارد دو بسته جدید برای نرم افزار GrabCAD خود راه اندازی کرد، که باید هزینه ها را کاهش دهد و کارایی را برای چاپ سه بعدی بهبود بخشد. اولین مورد از این نسخه جدید است GrabCAD Print Pro برای چاپ سه بعدی PolyJet، که بر اساس موفقیت نسخه قبلی برای FDM و SAF است. این نرم افزار قابلیت های پیشرفته ای را برای پرینت سه بعدی در مقیاس بزرگ به تولیدکنندگان ارائه می دهد و همچنین دارای ویژگی هایی است که از اتوماسیون گردش کار پشتیب، می کند. دومین بسته جدید است GrabCAD Streamline Pro، که می تواند مدیریت ناوگان چاپگرها را آسان تر کند و در نتیجه تولید را افزایش دهد. این یک مجموعه کار گروهی جامع است که توسط GrabCAD Print پشتیب، می‌شود تا چاپگرهای Stratasys را با شرکای نرم‌افزار GrabCAD و سیستم‌های تجاری کاربران ادغام کند. ویژگی‌ها شامل داشبورد و تجزیه و تحلیل پیشرفته برای مدیران AM، نظارت بی‌درنگ و هشدارهای قابل تنظیم، ،ن خودکار و آماده‌سازی ساخت، قابلیت‌های امنیت سایبری، APIهای باز و غیره است.

محققان دانشگاه کارنگی ملون به دنبال روش‌های جدیدی هستند که رباتیک می‌تواند برای زندگی روزمره مفید باشد، از جمله روش‌های جدید مرکز نوآوری رباتیک (RIC)، در سایت 178 هکتاری آسیاب سابق Hazelwood Green قرار دارد و قرار است در سال 2025 تکمیل شود. RIC برنامه ریزی شده 150,000 فوت مربعی، واقع در کنار محل کار اکتشاف CMU آسیاب 19، شامل یک ربات در فضای باز “اتاق دویدن” برای آزمایش و همچنین نماهایی از پنجره به آزمایشگاه های دیگر خواهد بود تا مردم بتوانند محققان را ببینند. اما مهمتر از همه، خواهد شد لنگر چندین برنامه توسعه یافته جامعه که دانشگاه و جامعه Hazelwood را به هم متصل می کند. یکی از مستاجران آینده است دختران فولادی تیم رباتیک K-12 که به حدود 300 دانش آموز در سال می رسد و یکی دیگر از آنها است آکادمی رباتیک کارنگی ملون (CMRA)، که معلمان و دانش آموزان دبیرستان را تربیت می کند. ساخت RIC آغاز شده است، و برنامه‌ها برای این فضا همچنان در حال تکامل هستند، که امیدواریم فرصت‌های بیشتری برای دسترسی ایجاد کند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308660/3d-printing-news-briefs-4-13-2024/

اسکرام جت یک رام جت احتراقی مافوق صوت است – موتوری که هواپیما را قادر می‌سازد با سرعت ۵ ماخ و بالاتر حرکت کند. پرینت سه بعدی اسکرام جت برای آزمایش پرهزینه و وقت گیر است و نسخه های کوچک و کوچک شده که در قطعات جداگانه چاپ می شوند و مونتاژ می شوند، معمولاً تمام آن چیزی است که برای آزمایشگاه های تحقیقات کاربردی با قابلیت های AM امکان پذیر است. اما تیمی در موسسه تحقیقات کاربردی پوردو (PARI) از آن استفاده می کند تج،ات پیشرفته پرینت سه بعدی برای ساخت نمونه اولیه اسکرام جت عملیاتی در مقیاس کامل، با بودجه دفتر برنامه علوم و فناوری ساخت و ساز و، دفاع. محققان در PARI مرکز فناوری ساخت پیشرفته هایپرسونیک (HAMTC)، معتقدند طراحی آنها می تواند منجر به نمونه سازی و ساخت کارآمدتر و مقرون به صرفه تر برای صنعت مافوق صوت شود.

در مرکز فناوری ساخت پیشرفته PARI Hypersonics (HAMTC)، از سمت چپ: Nate Humbert، مهندس تولید مواد افزودنی سرب، GE Additive. ویل دیورتر، دستیار پژوهشی فارغ التحصیل هوانوردی و فضانوردی؛ گرگ لوباس، مهندس پردازش HAMTC؛ نیک استرهان، مهندس ارشد آزمون HAMTC. در اینجا آنها تحمل ابعادی چاپ X Line تکمیل شده با کولیس را بررسی می کنند. این چاپگر که برای تولید ف،ات در مقیاس بزرگ استفاده می شود، در کار اسکرام جت این گروه نقش بسزایی داشته است. (تصویر: پوردو/چار، جیشکه)

ما معتقدیم که آینده طراحی و تولید ارتز به مشارکت‌های مش، و فناوری‌های نوآورانه بستگی دارد. بهینه‌سازی ما برای آرایه موزاییک نشان‌دهنده حمایت ما از مشتری، است که FFF را با حجم بالا تولید می‌کنند، و ما هیجان‌زده هستیم که این بازار را با Mosaic کشف کنیم. استیو کوک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Taika3D، گفت: علاوه بر این، ما همچنان برای کاوش در همکاری با شرکت‌های چاپ و آنهایی که از روش‌های جایگزین برای تولید استفاده می‌کنند، باز می‌م،م، زیرا تلاش می‌کنیم به طور مداوم افق‌های راه‌حل‌های مراقبت بهداشتی شخصی را گسترش دهیم.

نمونه اولیه Scramjet عملیاتی پرینت سه بعدی محققان پوردو

«نرم افزار ما قابلیت های اساسی را برای افزایش حجم گردش کار تولید افزودنی فراهم می کند. ویکتور گردس، معاون نرم‌افزار Stratasys گفت: ما کاربران را با یک پلتفرم متمرکز متصل می‌کنیم و به آنها اطلاعات بیشتری برای تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها می‌دهیم و به آن‌ها دقت و جزئیاتی را ارائه می‌دهیم که فقط از طریق تولید افزودنی به دست می‌آیند. کارایی، کارایی و کاربردها کلید تولید هستند و این بسته‌های نرم‌افزاری GrabCAD با ارائه نتایج قابل اندازه‌گیری که ارزش واقعی ،ب‌وکار را نشان می‌دهد، پذیرش تولید افزودنی را بیشتر پیش خواهد برد.

1000 کلوین AMAIZE به ،وان پلاگین برای Autodesk Fusion در دسترس است