چاپگر سه بعدی فلزی جدید نیکون از اسکن سه بعدی برای تعمیر قطعات و کنترل کیفیت استفاده می کند – 3DPrint.com

اسکنر SB100 نه تنها مسیر ابزار را اسکن و ایجاد می کند، بلکه آن را با مدل اصلی CAD نیز مقایسه می کند. سپس می تو،د قطعه را مجدداً در اسکنر قرار دهید تا پس از اتمام فرآیند بررسی شود. نی، ادعا می‌کند که دقت «۰ میلی‌متر تا حدا،ر اختلاف ۰.۵+ میلی‌متر برای جهت محور XY و ۰.۵+ تا حدا،ر اختلاف ۱.۵+ میلی‌متر برای جهت محور Z»، و بیان می‌کند که این دقت، همراه با یک سیستم نظارت و بازخورد است، ذوب که لیزر را کنترل می کند، کیفیت سطح بهتری را به همراه دارد. این سیستم برای استفاده با مواد Ni625، Ni718، 316L، Ti64 و Ti-6Al-4V واجد شرایط است. سیستم باز است و اجازه می دهد مواد خود را اضافه کنید. حجم ساخت 297 x 210 x 400 میلی متر است.

DED به طور سنتی یک امر خشن است که من از آن به ،وان ف، یاد می کنم پنیر آسان. با این حال، این شرکت ادعا می کند که زبری سطح (Ra) کمتر از 20 میکرون است که در واقع چشمگیر است. این سطح از پرداخت سطح منجر به نیاز کمتر به سنگ زنی یا آسیاب، کاهش زمان کلی ماشینکاری، استفاده از مواد و صرفه جویی قابل توجه در زمان می شود. اگر نی، بتواند به وعده های افزایش عملکرد و کاهش زمان پس از پردازش عمل کند، این شرکت در واقع می تواند یک برنده واقعی در دستان خود داشته باشد.

این بخش از صنعت ما، با تمرکز بر تعمیر و نگهداری قطعات با استفاده از DED، برای مدت طول، بالغ و در حال انجام است و معمولاً شامل تج،ات شرکت هایی مانند Sciaky یا Optomec است. این امر به ویژه در تعمیر پره های توربین رایج است، زیرا توربین های گاز و ماشین آلات توربو بسیار گران هستند و در مقیاس در دسترس هستند. علاوه بر این، در بخش هایی مانند نفت و گاز، دفاع و معدن، استفاده از فناوری DED به سرعت در حال گسترش برای کاربردهای سطح سایش و فراتر از آن است. نی، ادعا می‌کند که رویکرد آن می‌تواند منجر به کاهش زمان تحویل تا 65 درصد شود.

بسیاری از سیستم های DED یا خام هستند یا در یک محیط باز کار می کنند. یک سیستم بسته، مانند این، باید مزایایی نسبت به جایگزین های باز داشته باشد. مفهوم اسکنر و چاپگر ،یبی در یک گردش کار جذاب است. داشتن هر دو سیستم با هم کار می کنند یک فرآیند ساده را فراهم می کند و به طور بالقوه عملیات را برای مشتریان راحت تر می کند. علاوه بر این، این ،یب باید قادر به صادرات و مدیریت داده‌ها کارآمدتر از سیستم‌های چاپی باشد، که می‌تواند به بهبود شیوه‌ها، مدیریت بهتر داده‌ها و مسیریابی ابزار دقیق‌تر در طول زمان منجر شود.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308594/nikons-new-metal-3d-printer-uses-3d-scanning-for-part-repair-and-quality-control/

نی، منتشر کرده است Lasermeister LM300Aیک سیستم رسوب مستقیم انرژی (DED) به همراه اسکنر سه بعدی Lasermeister SB100. این دو برای استفاده با هم طراحی شده اند. می تو،د یک جزء را در اسکنر قرار دهید، سپس آن را اسکن کرده و به طور خودکار یک مسیر ابزار برای واحد DED ایجاد می کند. برای سال‌ها، پره‌های توربین، قالب‌ها، تج،ات نفت و گاز، تج،ات دفاعی، تج،ات معدن، قطارها و غیره با استفاده از DED تعمیر می‌شوند. اغلب، ماشین‌هایی که با هم در یک سلول کار می‌کنند، به روشی کاملاً خودکار، موادی را برای دستیابی به یک ،مت نزدیک به شبکه اضافه می‌کنند، که سپس به اندازه دقیق مورد نیاز برای جوان‌سازی جسم ماشینکاری می‌شود.

جزء نرم افزاری چنین سیستمی واقعاً حیاتی خواهد بود. تخصص نی، در مترولوژی می تواند به طور بالقوه به آنها اجازه دهد راه حلی جامع ایجاد کنند که بسیار فراتر از آنچه دیگر شرکت های DED می توانند ارائه دهند، ایجاد کنند. کلید رشد DED برای نی، می‌تواند در استفاده از قابلیت‌های آن‌ها برای تجزیه و تحلیل، تایید و بهینه‌سازی موثرتر از دیگران باشد. نی، با یکپارچه‌سازی داده‌ها، اندازه‌شناسی و ماشین‌کاری، می‌تواند راه‌حلی ایجاد کند که نه تنها پیاده‌سازی آن آسان‌تر است، بلکه بسیار پیشرفته‌تر از گزینه‌های موجود است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در واقع، در حالی که پیشنهاد نی، امیدوارکننده است، محدودیت‌های حجم ساخت به این م،ی است که بسیاری از توربین‌ها و سایر قطعات بزرگ جا نمی‌شوند و بخش‌هایی از بازار را برای رقبا باز می‌گذارد، حتی اگر نی، در سایر زمینه‌ها عملکرد بهتری داشته باشد. پیشنهاد جفت ، سیستم با سیستم آسیاب یا آسیاب بسیار جالب است. با توجه به اینکه برخی از شرکت های ژاپنی در آسیاب و آسیاب برتر هستند، ارائه یک راه حل کامل که شامل این قابلیت ها باشد می تواند جذابیت سیستم نی، را افزایش دهد. این امکان صادرات و تجزیه و تحلیل یکپارچه داده های ماشینکاری را فراهم می کند و راه حل یکپارچه تری ارائه می دهد. با این حال، نی، ممکن است این مسیر را برای حفظ سازگاری و یکپارچگی گسترده با سیستم‌های مختلف، احتمالاً برای جلوگیری از بیگانگی شرکای احتمالی، دنبال نکند.