توسعه AML3D در اوهایو: قراردادهای تزریق سرمایه و دفاع برای تقویت عملیات چاپ سه بعدی ایالات متحده – 3DPrint.com

رئیس AML3D عملیات ایالات متحده، پیت گوماس. تصویر از AML3D.

علاوه بر این، ایبرت توضیح داد که تأسیسات اوهایو نه تنها تضمین می کند که این شرکت در موقعیت خوبی برای ادامه قراردادهای دفاعی ایالات متحده قرار دارد، بلکه امیدوار است که به سکوی پرشی برای سایر بخش های تولیدی ایالات متحده از جمله دریایی، نفت و گاز و هوافضا تبدیل شود.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308571/aml3ds-ohio-expansion-capital-infusion-and-defense-contracts-to-boost-u-s-3d-printing-operations/

انتقال AML3D به ایالات متحده به دنبال تضمین بیش از 10 میلیون دلار (6.6 میلیون دلار) قرارداد با بخش دفاعی ایالات متحده است. انتظار می رود تاسیسات اوهایو به پایگاهی کلیدی برای عملیات AML3D در ایالات متحده تبدیل شود و رشد آن را تسهیل کند و از استراتژی بلندپروازانه آن برای تصاحب سهم بیشتری از بازار حمایت کند.

تحت رهبری پیت گوماس، رئیس جدید عملیات ایالات متحده، سایت تولیدی اوهایو نه تنها مقر AML3D در ایالات متحده را در خود جای خواهد داد، بلکه به ،وان یک پایگاه تولیدی و عملیاتی نیز خدمت خواهد کرد. این راه‌اندازی ظرفیت AML3D را برای تولید سیستم‌های تولید پیشرفته ARCEMY اختصاصی خود، انجام تست آلیاژ، انجام قراردادهای نمونه اولیه و مدیریت فروش و عملیات محلی افزایش می‌دهد. به دنبال افزایش سرمایه، AML3D قصد دارد به سرعت پایگاه کارمندان خود را در ایالات متحده افزایش دهد تا تقاضای فزاینده برای راه حل های فناوری تولید پیشرفته را برآورده کند.

شان ایبرت، مدیر عامل AML3D، در مورد استراتژی افزایش سرمایه و تأثیر پیش‌بینی‌شده افزایش سرمایه اظهار داشت: «در سال کامل 2023، اولین سال از استراتژی افزایش مقیاس AML3D در ایالات متحده، این شرکت تقریباً 11.9 میلیون دلار از قراردادهای دفاعی ایالات متحده را تضمین کرد. و ما همچنان شاهد افزایش تقاضا در ایالات متحده برای فناوری خود هستیم. تکمیل این افزایش سرمایه، بودجه ای را برای ایجاد یک تیم تولیدی و ملی در اوهایو فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که می تو،م از این تقاضای فزاینده استفاده کامل کنیم.

آنلاین ، ARCEMY X-Edition 6700 باعث پرداخت نهایی سفارش 1.1 میلیون دلار استرالیا (726.000 دلار) شده است که از طریق فروشنده AML3D انجام شده است. شرکت فیلیپس. این نقطه عطف نه تنها به م،ای اوج یک سفارش قابل توجه است، بلکه نشان دهنده افزایش موفقیت آمیز AML3D در ایالات متحده است، که در سال 2023 بیش از 12 میلیون دلار استرالیا (7.9 میلیون دلار) سفارشات را تضمین می کند.

برای تأمین مالی این توسعه، AML3D در حال راه اندازی یک موضوع حقوق غیرقابل انصراف بر اساس 1:3 است تا تا 3.9 میلیون دلار استرالیا به قیمت 0.05 دلار استرالیا (0.03 دلار) به ازای هر سهم جمع آوری کند. این طرح افزایش سرمایه به سهامداران موجود، به ویژه آنهایی که در استرالیا و نیوزلند هستند، اجازه می دهد تا سهام اضافی شرکت را ،یداری کنند. به ازای هر سه سهمی که در حال حاضر یک سهامدار در اختیار دارد، آنها حق دارند یک سهم جدید را به قیمت 0.05 دلار استرالیا ،یداری کنند. اما این حق را نمی توان فروخت یا به دیگری داد. سهامداران یا باید از آن برای ،ید سهام بیشتر استفاده کنند یا اجازه دهند منقضی شود.

این پیشنهاد که برای گشایش در 11 آوریل 2024 برنامه ریزی شده بود، در ابتدا قرار بود قیمتی کمتر از ارزش بازار فعلی داشته باشد و هدف آن سود سهامداران فعلی بود. در حالی که قیمت سهام از 27 فوریه تا 3 آوریل 2024 0.07 دلار استرالیا بود، از آن زمان به 0.05 دلار استرالیا در 4 آوریل کاهش یافته است که با قیمت پیشنهادی مطابقت دارد. تا 8 آوریل، قیمت سهام اندکی افزایش یافت و به 0.055 دلار استرالیا رسید، که باعث شد پیشنهاد تخفیف نسبت به قیمت‌های قبلی بازار کمتر شود.

چاپگر AML3D Arcemy. تصویر از AML3D

علاوه بر این، AML3D در حال حاضر با ARCEMY X-Edition 6700 خود که اکنون در مرکز تعالی نیروی دریایی ایالات متحده در دانویل، ویرجینیا عملیاتی است، یک حضور عملیاتی قوی در ایالات متحده ایجاد کرده است. نصب سیستم ARCEMY 6700 در دانویل در چارچوب استراتژی افزایش مقیاس AML3D در ایالات متحده است. این اقدام نه تنها ظرفیت عملیاتی AML3D را بهبود می بخشد، بلکه با اه، و، دفاع ایالات متحده برای اتخاذ فناوری های ساخت پیشرفته که زنجیره تامین دفاعی آن را تقویت می کند، همسو می شود.

AML3D با تکیه بر پول نقد موجود و عواید حاصل از موضوع حقوق، بودجه تأسیس دفتر مرکزی و تأسیسات تولیدی خود در ایالات متحده را با هدف سرمایه گذاری بر تقاضا برای فناوری ساخت پیشرفته خود تأمین می کند. تقریباً 500000 میلیون دلار استرالیا برای بهبود نرم افزارهای WAAM و ARCEMY AML3D سرمایه گذاری خواهد شد. موجودی وجوه حاصل از موضوع حقوق از سرمایه در گردش حمایت می کند، فرصت های رشد را تسریع می کند و هزینه های پیشنهادی را پوشش می دهد و پایه محکمی برای رشد و گسترش آینده AML3D در ایالات متحده ایجاد می کند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

مقر آن در استرالیا AML3D (ASX: AL3) با برنامه‌های توسعه استراتژیک و تزریق سرمایه جدید در حال پیشرفت به بازار ایالات متحده است. این شرکت که متخصص در تولید تج،ات پیشرفته قوس سیمی (WAAM) است، افزایش سرمایه 3.9 میلیون دلار استرالیا (2.6 میلیون دلار) را برای ایجاد یک مرکز تولید در اوهایو اعلام کرد، اقدامی برای گسترش ردپای خود در بازار ایالات متحده، به ویژه هدف قرار دادن بخش دفاعی. .

با این وجود، سرمایه جمع‌آوری‌شده برای گسترش قابلیت‌های تولید AML3D و پیشبرد تلاش‌های تحقیق و توسعه استفاده می‌شود و مزیت رقابتی شرکت در فناوری WAAM را تقویت می‌کند. بخش قابل توجهی از این سرمایه گذاری صرف ایجاد دفتر مرکزی و مرکز تولید ایالات متحده در اوهایو می شود، ایالتی که به سرعت ،ب و کار چاپ سه بعدی و نوآوری را جذب می کند.

ایبرت ادامه داد: «یک استفاده ثانویه اما مهم از سرمایه‌ای که باید جمع‌آوری شود، برای سرمایه‌گذاری برای ادامه توسعه نرم‌افزار و فناوری ما است. “موفقیت ما تا به امروز حول محور راه حل های تولید افزودنی قوس سیمی پیشرو در بازار AML3D است که نیازهای بخش دفاعی ایالات متحده، به ویژه پایگاه صنعتی زیردریایی نیروی دریایی ایالات متحده را برآورده می کند. سرمایه‌گذاری مستمر در فناوری ما برای حفظ مزیت رقابتی، رشد و ایجاد ارزش بلندمدت برای سهامداران فعلی و جدید ما طراحی شده است.»