چگونه اینفلوئنسرها می توانند به چاپگرها کمک کنند تا نتایج بازاریابی بهتری داشته باشند

مزایای اضافی بازاریابی تأثیرگذار برای چاپگرها چیست؟

چرا بازاریابی تأثیرگذار با ،یداران چاپ جذب می شود؟

• به اینفلوئنسرهای «میکرو» نگاه کنید. این شخص ممکن است فقط چند صد فالوور بسیار وفادار داشته باشد، اما ممکن است دقیقا همان ،، باشند که شما می خواهید به آنها برسید.

آیا چنین افرادی در زمینه هایی که شما برای آنها بازاریابی می کنید وجود دارند؟ پیدا ، یک تأثیرگذار که به خوبی برند شما را منع، کند و آنچه را که می‌خواهید انجام دهید را درک کند، بسیار مهم است.

سندی هابارد یک استراتژیست و مشاور بازاریابی است متخصص در چاپ، رسانه و فناوری. او به شرکت‌های چاپ کمک می‌کند تا از بازاریابی خود برای دیده شدن، معتبر و دوست‌داشتنی شدن استفاده کنند. سندی همچنین میزبان #PrintChat است گردهمایی جه، هفتگی از تأثیرگذارترین متفکران و رهبران صنعت.

اگر اینفلوئنسر من، نباشد چه؟

پست ماه گذشته را بخو،د: چاپگرها چگونه می توانند یک برنامه بازاریابی رابطه ای راه اندازی کنند


• به اینفلوئنسر آزادی خلاقیت بیشتری بدهید. اگرچه ممکن است ترجیح دهید هر توییت، پست و ویدیویی را تأیید کنید، اما به نظر من اینفلوئنسرها بدون هیچ مانعی کار می‌کنند – و این برای آنها ارزشمند است که بتوانند این کار را انجام دهند. در مورد آنچه ممکن است و خطر ایجاد اعتماد متقابل وجود دارد بحث کنید.

حتی ممکن است متوجه شوید که پس از ملاقات رئیستان با اینفلوئنسر، بودجه شما به طور معجزه آسایی برای یک کمپین تأیید می شود. به دلیلی به آنها اینفلوئنسر می گویند!

چه نتایجی را می تو،د با بازاریابی تأثیرگذار برای چاپگرها انتظار داشته باشید؟

چاپگرها چگونه می توانند بازاریابی تأثیرگذار را مقرون به صرفه کنند؟

اینفلوئنسرهای باتجربه مخاطبان خاص خود و آنچه را که به آنها پاسخ می دهند را درک می کنند. برخی از اینفلوئنسرها به قدری محبوب هستند که فالوورهای آنها تک تک کارهایی که انجام می دهند را دنبال می کنند و با آنها درگیر می شوند. به همین دلیل ضروری است که اینفلوئنسر من، را انتخاب کنید که برای فروشندگان مورد نظر شما قابل مشاهده و مورد احترام باشد.

مهم نیست که چگونه به نظر می رسد، ملاقات با اینفلوئنسرها ارزشمند است. با یک تور شرکتی خصوصی با مناطق سرگرم‌کننده که برای ع،‌های سلفی تنظیم شده‌اند، شروع کنید. پوشاک مارک دار با کیفیت بالا در اندازه من، و نه چیزهای باقی مانده از آ،ین نمایشگاه تجاری خود را هدیه دهید.

بهترین راه برای شروع بازاریابی اینفلوئنسر، بررسی لیست مشتریان فعال و سابق خود است. این یک چیز است که ،یداران مشتاق و بسیار سودآور را در ذهن داشته باشید – اما این یک گزینه برای آینده است.

• با سایر غیررقیبان که از اینفلوئنسر مشابه استفاده می کنند شریک شوید. می تو،د یک رویداد یا کمپین گروهی ایجاد کنید و پول بیشتری دریافت کنید.

در ابتدا، شما می خواهید شانس ها را به نفع خود جمع کنید. لیست های شما به شما کمک می کند تا ببینید ،یداران معمولی شما چه ،، هستند. اگر با موفقیت آن افراد را به مشتری تبدیل کرده اید، این نوع مشتری مک، عالی برای شروع است.

مثل این:

اینفلوئنسر مارکتینگ از قدرت جذاب یک فرد محبوب برای جلب توجه به ،ب و کار شما استفاده می کند. معمولاً اینفلوئنسر برای ایفای این نقش دستمزد می گیرد، اگرچه راه های خلاقانه زیادی برای کار با اینفلوئنسرها وجود دارد.

• به اینفلوئنسر اجازه دهید با چندین شرکت در دسته شما کار کند. نداشتن یک ترتیب انحصاری می تواند بازاریابی تأثیرگذار را مقرون به صرفه تر کند.

با اینفلوئنسر ملاقات کنید تا بد،د که آنها با سایر مشتریان چه نتایجی به دست آورده اند. نمونه کارها را مرور کنید. مراجع را بررسی کنید

ما تمایل داریم اینفلوئنسرها را به ،وان ستاره‌های بزرگ در ورزش، سرگرمی، و موسیقی یا در پلتفرم‌های اجتماعی مانند TikTok در نظر بگیریم.

با در دست داشتن این مشخصات، آن زم، است که شروع به تحقیق در مورد تأثیرگذاران می کنید. سعی کنید ابتدا بدون محدودیت بودجه فکر کنید تا خلاقیت خود را گسترش دهید. به ،وان مثال، یکی از مشتریان غیرانتفاعی من گفت که عضو ایده آل آنها بومری است که الویس را دوست دارد. ما گروه‌ها و جعل‌کنندگ، را بررسی کردیم که نفوذ داشتند، اما تأثیر نداشتند. ما یک شخصیت رنگارنگ رادیویی و یوتیوبی را انتخاب کردیم که شنوندگانش تمام روز منتظر کانال قدیمی‌های او هستند.

کار با اینفلوئنسر معمولاً یک فرآیند بسته است. همه اعضای تیم را مجبور می کند که سازماندهی شوند و از تجربه حدا،ر استفاده را ببرند. اینفلوئنسرهای باتجربه می دانند که چگونه همه چیز را در حرکت نگه دارند.

تمام پست های سندی را اینجا ببینید.

چگونه چاپگرها می توانند با بازاریابی تأثیرگذار شروع کنند؟

با اینفلوئنسر کار کنید تا یک کمپین حول اه، خود طراحی کنید و مکان هایی را ایجاد کنید که بتو،د نتایج را اندازه گیری کنید.

چاپگرها می توانند با چه نوع تأثیرگذارهایی کار کنند؟

یک تأثیرگذار که مورد اعتماد مخاطب است یا بسیار خلاق است می تواند به ارتقاء پیام و جلب توجه کمک کند.

به خاطر داشته باشید که اینفلوئنسر از شهرت خود نیز محافظت می کند. قبل از اینکه بتو،د انتظار تجربه یک تأثیرگذار با کیفیت بالا را داشته باشید، باید مطمئن شوید که شایسته هستید.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اگر کالا یا پول مبا، شود، رابطه باید هم از نظر اخلاقی و هم طبق ا،ام FTC افشا شود.

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند به چاپگر کمک کند تا مخاطبان را جذب کند زیرا ،یداران چاپ مشغول هستند و حواسشان پرت است.

اینفلوئنسرها علاوه بر تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف شما، بر سایر اینفلوئنسرها نیز تأثیر می گذارند. همه دوست دارند کالای خود را به همتایان خود نشان دهند، پس آن را خوب کنید!

• اقلام قابل تحویل را شماره گیری کنید. ممکن است بخواهید لیست بلندبالایی از ،یداران چاپ هیجان زده ای که آماده ،ید در محل هستند، داشته باشید. اینفلوئنسر ممکن است بتواند لیستی از 20 ،یدار را ارائه دهد که موافقت می کنند در یک رویداد انحصاری شرکت کنند و یک بسته نمونه VIP دریافت کنند.

یافتن سرنخ‌های با کیفیت بالا و آماده برای ،ید می‌تواند برای همه از جمله چاپگرها چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، اینفلوئنسر مارکتینگ ابزار ارزشمندی برای جلب علاقه افراد بالقوه است.

در اینجا ایده هایی برای مقرون به صرفه تر ، اینفلوئنسر مارکتینگ وجود دارد.

من متوجه شده ام که تیم های فروش چاپ عاشق کار با اینفلوئنسرها هستند. این به آنها چیزی برای صحبت ، و هیجان زده شدن می دهد. آنها دوست دارند رفتار خود را برای بهبود نتایج کلی تغییر دهند. آنها جلسه ابتدایی فروش را دوست دارند که در آن تأثیرگذار را معرفی می کنیم و می توانند سلفی بگیرند. آنها عاشق تماشای افزایش آمار تابلوی امتیازات در زمان واقعی هستند. و آنها از جشن در پایان لذت بردند، جایی که ما ع، های بیشتری گرفتیم و در خبرنامه شرکت در مورد آن نوشتیم.

یکی از به یاد ماندنی ترین چیزهایی که من به ،وان اینفلوئنسر دریافت کردم یک تراریوم معلق با ،ولنت ها بود – زیبا و ماندگار! اینفلوئنسرها چیزهای ناخواسته زیادی را سر راه خود قرار می دهند، بنابراین برای انتخاب آیتم های منحصر به فرد وقت بگذارید. اقلام غذایی با طرح های من، اینستاگرام و بر،ب های شخصی سازی شده همیشه انتخاب خوبی هستند.

اکنون که می بینید چاپگرها چگونه می توانند از تأثیرگذارها برای تولید سرنخ استفاده کنند، آماده جهش هستید. یک برنامه بازاریابی تأثیرگذار استراتژیک می تواند به شما کمک کند تا به ،یداران چاپ دسترسی پیدا کنید و آن را برای همه افراد شرکتتان سرگرم کننده کند.

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://printmediacentr.com/،w-influencers-can-help-printers-get-better-marketing-results/

در اینجا نمونه ای از همکاری موفق با یک اینفلوئنسر آورده شده است. مشتری من به صنعتی وارد بازار شد که در آن تیم های ورزشی محلی دارای رتبه برتر هستند. او یک تأثیرگذار ورزشی را برای کمک به تبلیغ یک مسابقه استخدام کرد. اینفلوئنسر ورودی قابل توجهی داشت و به طراحی یک کمپین واقع گرایانه کمک کرد که کلیک های ایمیل ها به صفحه مسابقه را اندازه گیری می کرد. وقتی اینفلوئنسر گفت نمی‌تواند کنترل کند که آیا ،ی با صفحه ثبت‌نام تعامل داشته باشد، کاملاً درست می‌گفت، اما می‌توانست کنترل کند که یک نفر چقدر علاقه دارد که روی آن کلیک کند تا اطلاعات بیشتری ،ب کند. اینفلوئنسر کنجکاوی ایجاد کرد و مشتری من از تبدیل ها مراقبت کرد. کار کرد!

• برای راحتی تأثیرگذار، ج، زم، را فشرده کنید. اگرچه هر اینفلوئنسر ارزش ارزش خود را از شما دریافت خواهد کرد، حقیقت این است که اینفلوئنسرها، حتی میکرو اینفلوئنسرها، معمولاً بسیار شلوغ هستند. اگر همه ا،امات حضوری در یک یا دو روز ،یب شوند، ممکن است بتو،د با یک معامله بهتر مذاکره کنید.

من یک خبرنامه هفتگی برای یک تأثیرگذار در زمینه بازسازی خانه تهیه کردم. تعداد افرادی که مش، شدند، از مقامات منتخب گرفته تا روسای آژانس هایی مانند OSHA و DEQ تا مدیران مدارس تجاری را باور نمی کنید. او یک برنامه هفتگی رادیویی داشت، رویدادهای emceed، ک، های گواهینامه تدریس، و بیشتر. هر وقت ،ی می خواست به تعمیرکاران حرفه ای خانه در منطقه برسد، با او تماس می گرفتند. او برای کار اینفلوئنسر خود پول زیادی دریافت نکرد و از احترام و دیده شدن برای انجام کار برخوردار بود.

با این حال، اینفلوئنسر هر ،ی است که بر مشتریان احتمالی و مشتریان شما تأثیر مثبت می گذارد. این می تواند شامل افراد مشهور محلی، کارشناسان صنعت چاپ، افراد VIP در جامعه ،ید شما، نویسندگان، سخنرانان و غیره باشد.

نرخ‌های اینفلوئنسرهای B2B می‌تواند بسیار متفاوت باشد. یکی از اتصالات من 1000 دلار در دقیقه است. آره! سایر اینفلوئنسرها به تصویر بزرگ نگاه می کنند و مایل به مذاکره هستند.