شرکت Magnus Metal اسرائیل 74 میلیون دلار برای فرآیند ریخته گری دیجیتال خود جمع آوری کرد – 3DPrint.com

در یک بی،ه مطبوعاتی، Ran Achituv از Entrée Capital گفت: “ما این سرمایه گذاری را بر اساس تقاضای مشتریان برای راه حل Magnus Metal به منظور غلبه بر مشکلات زنجیره تامین و کیفیت در خطوط تولید در ساحل انجام دادیم. ریخته گری دیجیتال تنها فناوری است که امکان کاهش هزینه تولید، رعایت مقررات زیست محیطی، رعایت و پیشی گرفتن از استانداردهای کیفیت و افزایش چابکی ،ب و کار را با کوتاه شدن زمان تحویل و افزایش سفارشی سازی فراهم می کند. این تنها راه حلی است که به مهندسی و طراحی جدید نیاز ندارد زیرا قطعات را به صورت دیجیتالی با استفاده از مواد خام مشتری فعلی ریخته می‌شود.»

فرآیند ریخته‌گری دیجیتال علامت تجاری مگنوس متال بر ایجاد قالب‌های سرامیکی طراحی شده با یک برش متکی است و ف،ات سپس به هر قالب لایه به لایه اضافه می‌شوند. به گفته این شرکت، فناوری آن کاربران را قادر می‌سازد تا قطعاتی را با ف،ات جامد در دسترس به‌جای پودر بسازند، و ماشین‌های آن قابلیت‌هایی معادل یک تن در روز خواهند داشت.

مگنوس متال Di،al Casting را توسعه داده است، که مزایای به دست آمده از ریخته‌گری AM و سنتی را با هم ،یب می‌کند، در حالی که از کمبودهای معمول مرتبط اجتناب می‌کند – این یک زنجیره تامین، موجودی دیجیتال و مرکز تولید از راه دور را امکان‌پذیر می‌سازد.

بلوک سیلندر یک موتور کامیون

بواز وینوگرادوف، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل مگنوس، به این موضوع گفت TechCrunch، “این [round] ما را در سال جاری وارد صنعتی شدن و در آغاز سال آینده آزمایش بتا می کند. هدف استفاده از این بودجه برای داشتن یک ماشین صنعتی کاملاً قوی است که مشتریان آن را به پایان رساندند.» مدیرعامل همچنین به TechCrunch گفت که مگنوس علاوه بر ماشین‌آلات، مواد سرامیکی اختصاصی مورد استفاده برای قالب‌ها را در Di،al Casting نیز می‌فروشد.

از این نظر، ممکن است معلوم شود که آرامش VC 2023 بهتر است به ،وان یک محور توصیف شود، نه به ،وان نشانه ای که سرمایه گذاران در بازار اسرائیل ترش کرده اند. به جای دفع ،، که از ریسک ژئوپلیتیکی ترسیده اند، درگیری های جاری در خاورمیانه ممکن است سرمایه گذاران را وادار به ارزیابی مجدد کنند که کدام فضاها بهترین فرصت را برای بازگشت سرمایه به آنها می دهد.

هنوز شرکت های زیادی وجود ندارند که این کار را انجام دهند، اما ،یب ریخته گری و پرینت سه بعدی در یک فرآیند شبیه رویکردی است که شروع به ایجاد جایگاهی در صنعت AM کرده است. اوهایو بدهی اخیراً یک کارخانه ریخته‌گری با محوریت روش ریخته‌گری تبخیری تولید افزودنی اختصاصی خود (AMEC) افتتاح کرده است، در حالی که نیوزلند آزمایشگاه ریخته گری پلتفرم Di،al Metal Casting خود را در Formnext 2022 معرفی کرد و پاییز گذشته با غول مدیریت انرژی جه، Eaton همکاری کرد.

تصاویر از Magnus Metal

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308937/israels-magnus-metal-raises-74m-for-its-di،al-casting-process-in-series-b-rou/

موضوع مهم دیگری که دور سرمایه‌گذاری بزرگ مگنوس در بر می‌گیرد، بازگشت بالقوه به شکل‌گیری استارت‌آپ‌های فناوری اسرائیل است که در سال 2023 «به نتیجه رسیدند. پایین ترین سطح در 8 سال گذشته“. قابل توجه است که همان عواملی که باعث سرمایه‌گذاری روی ف،ات مگنوس می‌شود، پشت سر یک دور جدید سرمایه‌گذاری عمده برای یک استارت‌آپ اسرائیلی، شرکت دیجیتالی‌سازی زنجیره تامین Sensos در ماه فوریه بود.

مگنوس متالیک استارت‌آپ ساخت پیشرفته اسرائیلی متخصص در تولید ماشین‌هایی که از فرآیند اختصاصی شامل اصول ریخته‌گری و ساخت افزودنی (AM) استفاده می‌کنند، مطرح کرده است. 74 میلیون دلار در دور سری B به رهبری صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر تل آویو، سرمایه ورودی، و هدف جه،، یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر مستقر در برلین. Caterpillar Venturesبازوی سرمایه گذاری غول جه، تج،ات ساخت و ساز و معدن نیز در این دور شرکت کرد.