تولید آزمایشی فنجان های قهوه پرینت سه بعدی پایدار GaeaStar و Verve Coffee Roasters – 3DPrint.com

با این حال، مهم‌تر از همه، جذاب‌ترین جنبه GaeaStar ممکن است این باشد که این شرکت با چه سرعتی از مفهوم به تولید آزمایشی رفته است، که پتانسیل چاپ سه‌بعدی را برای تغییر ماهیت نحوه ظهور مشاغل جدید برجسته می‌کند. این امر به ویژه در مورد زمینه دقیقی که GaeaStar در آن این پتانسیل را در آن نشان می دهد مهم است: بدیهی است که این تنها عامل دخیل نخواهد بود، اما اه، انتشار احتمالاً بدون این نوع تفکر فیلتر ، در هر جنبه ای از مصرف کننده قابل دسترسی نخواهد بود. اقتصاد

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308953/،astar-and-verve-coffee-roasters-s،-pilot-،uction-of-sustainable-3d-printed-coffee-cups/

در مورد دیدگاه GaeaStar در پشت محصول خود چیزهای زیادی وجود دارد. به طور کلی، استقرار AM برای راه حل های بسته بندی پایدار یک رویکرد بسیار امیدوارکننده برای کاهش تدریجی ضایعات زنجیره تامین در طول، مدت است. وجه تمایز بزرگ GaeaStar دقیقاً همان چیزی است که مدیر عامل شرکت در مورد افزایش تجربه مشتری به آن اشاره کرده است. قهوه گران‌قیمت در حال حاضر یک ،ید لو، است که مشتریان به دنبال تجربه آن هستند، و نشان می‌دهد که بازار مصرف مربوطه احتمالاً با قیمت کمی بالاتر، به خصوص با تخفیف در ،یدهای آتی برای استفاده مجدد، چندان به تعویق نخواهد افتاد.

GaeaStar اعلام کرد که Verve را در مرحله تولید آزمایشی ایالات متحده یک سال پیش همراه با اعلام دور اولیه 6.5 میلیون دلاری خود وارد خواهد کرد. اکنون، این شرکت اعلام کرده است که با 2 دلار اضافی، مشتریان Verve در مکان‌هایی در پائولو ،و، سانتا کروز و لس آنجلس می‌توانند نوشیدنی‌های 12 اونسی خود را در فنجان‌های سفالی چاپ شده سه بعدی دریافت کنند و مشتریان برای استفاده مجدد از فنجان‌ها در آینده تخفیف دریافت کنند. ،یدها

Sanjeev Mankotia، بنیانگذار و مدیر عامل GaeaStar، در یک بی،ه مطبوعاتی درباره راه اندازی فاز آزمایشی GaeaStar در ایالات متحده در کالیفرنیا، گفت: «همانطور که ما به سمت تولید آزمایشی با Verve Coffee Roasters پیش می رویم، ما نه تنها یک محصول را به اشتراک می گذاریم، بلکه یک محصول را به اشتراک می گذاریم. اخلاق پایداری و نوآوری که تجربه قهوه را افزایش می دهد. …ما در حال معرفی استاندارد جدیدی برای جایگزین های پ،تیکی هستیم که طراحی، عملکرد یا زیبایی را قرب، نمی کنند. در حالی که ما مفت،یم که جام‌های GaeaStar پایدارتر هستند، اما مطمئن هستیم که مشتریان Verve محصول ما را انتخاب خواهند کرد زیرا از این تجربه لذت می‌برند.»

پس از اولین نمایش در سال 2022 در آلمان، GaeaStarاستارت‌آپ مستقر در سانفرانسیسکو و برلین، تولید آزمایشی لیوان‌ها و کاسه‌های گلی پایدار و یکبار مصرف خود را که با تولید افزودنی (AM) ساخته شده‌اند، آغاز کرده است. GaeaStar در شراکتی که اولین بار در سال گذشته منتشر شد، با قهوه‌های زنجیره‌ای مستقر در کالیفرنیا همکاری می‌کند. روستر قهوه Verve به مشتریان امکان ،ید نوشیدنی های 12 اونسی در فنجان های GaeaStar را ارائه دهد.

Colby Barr، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Verve Coffee Roasters، گفت: «همکاری ما با GaeaStar این پتانسیل را دارد که آینده قهوه را تغییر دهد. ما می د،م که همیشه برای مشتریان راحت نیست که لیوان خود را به همراه داشته باشند، بنابراین این راه حل عالی است که تجربه های عالی در داخل کافه را با راحتی سفر و بدون گناه بسته بندی غذای آماده به شما امکان می دهد.

فرض اصلی مدل ،ب و کار GaeaStar این است که تنها 1 درصد از 500 میلیارد فنجان قهوه یکبار مصرف هر سال در نهایت بازیافت می شود، به این م،ی که یک جایگزین یکبار مصرف پایدار ممکن است تنها راه طول، مدت قابل دوام برای رسیدگی به این مشکل ، باشد. طراحی محصول GaeaStar از این الهام گرفته شده است که درظروف سفالی یکبار مصرف که ،ن زده می شود بیش از 5000 سال در ج، آسیا مورد استفاده قرار گرفته باشند.

تصاویر توسط GaeaStar

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید