نظرسنجی های هفته: آیا اسلحه های چاپ سه بعدی یک تهدید هستند و باید آنها را تنظیم کنیم؟ – 3DPrint.com

یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در صنعت چاپ سه بعدی، دست به پایین، اسلحه است. سال‌هاست که این یک موضوع اصلی مناقشه بوده است و مردم معمولاً نظرات بسیار قوی در مورد این موضوع دارند. از من شخصاً پرسیده شده است که آیا از این واقعیت که فناوری ای که هر روز در مورد آن می نویسم می تواند برای ساخت سلاح استفاده شود، احساس بدی دارم؟ بنابراین، من فکر کردم که این موضوع خوبی برای یک نسخه دو ،متی از نظرسنجی های هفته ما در لینکدین است. آیا اسلحه های چاپ سه بعدی واقعا یک تهدید هستند؟ آیا مجرمان بیرون می روند و چاپگرهای سه بعدی می ،ند تا تفنگ ارواح خود را بسازند؟ یا آنها عمدتاً فقط یک پروژه جالب برای سازندگان و علاقه مندان هستند؟

اما آیا این ،انه است که فکر کنیم مجرمان ممکن است از یک روش کمتر آشکار برای دستیابی به سلاح‌ها استقبال کنند؟ سلاح های پرینت سه بعدی و سایر لوازم جانبی در حال حاضر توسط ارتش در سراسر جهان استفاده می شود و استفاده از برخی از این چاپگرهای سه بعدی رومیزی آنقدر آسان است که حتی نوجوانان نیز می توانند در زیرزمین خود اسلحه بسازند. شاید آنها باکیفیت ترین اسلحه های گرم نباشند، اما با این وجود سلاح هستند. ما مطمئناً اسلحه های پرینت سه بعدی را نیز از فرهنگ عامه دور نگه نمی داریم – این را در نظر بگیرید استفاده از تکنولوژی در فیلم هتل آرتمیس، یا این واقعیت که الف جدیدترین شخصیت تروریستی ندای وظیفه بازی ویدیویی از تفنگ چاپ سه بعدی استفاده می کند. این یک ظاهر عالی برای صنعت چاپ سه بعدی نیست و می تواند به مردم تصور اشتباهی در مورد آسان بودن یا نبودن چاپ یک تفنگ در خانه بدهد.

28 درصد از رای دهندگان گفتند که ما نباید اسلحه های چاپ سه بعدی را تنظیم کنیم، در حالی که فقط 9 درصد گفتند که ما فقط باید طرح ها را تنظیم کنیم. ا،ر رای دهندگان گفتند که تمام جنبه های اسلحه های پرینت سه بعدی باید تنظیم شود. دیوان عالی ایالات متحده اختیارات اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره (ATF) را برای تنظیم تفنگ های ارواح، چاپ سه بعدی یا موارد دیگر تأیید کرد. اما، همانطور که یکی دیگر از مفسران اشاره کرد، در حالی که قو،نی برای جلوگیری از توزیع طرح‌های سه‌بعدی برای اسلحه‌های گرم وضع شده‌اند، این قو،ن به‌قدری گسترده نوشته شده‌اند که به اشتراک گذاشتن راهنمای نگهداری اسلحه، یا حتی کتاب‌های تاریخی که نشان می‌دهند چگونه تفنگ‌ها غیرقانونی و غیرقانونی عمل می‌کنند، می‌شوند. توزیع چنین موادی که قاچاق اسلحه محسوب می شود. بنابراین یک بیش از حد بزرگ.»

RCMP غرب ساحل در کانادا سلاح گرم چاپ سه بعدی را توقیف کرد. تصویر از RCMP.

تصویر ویژه از خدمات پلیس ترینیداد و توباگو.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

بنابراین می‌توانم با اطمینان بگویم که نتایج این نظرسنجی به‌طور ظاهری منع،‌کننده فرآیند فکری واقعی در پشت آن نخواهد بود.»

من پاسخ این سؤالات را نمی دانم و فکر می کنم می توان گفت که در حالی که مردم نظرات خود را دارند، هیچ ، دیگری این کار را نمی کند.

اگر واقعاً اینطور بود، پس شاید رأی دهندگان در نظرسنجی اسلحه چاپ سه بعدی بعدی که ما ارسال کردیم، آمریکایی نبودند. این بار، من پرسیدم که آیا ما باید اسلحه های پرینت سه بعدی را تنظیم کنیم، و اگر چنین است، چقدر؟

نتایج اولین نظرسنجی به نفع دومی بود و 70 درصد از شرکت کنندگان رای دادند که ساخت اسلحه فقط یک پروژه چاپ سه بعدی خوب است. یک نفر اظهار داشت که “توجه زیادی” که به موضوع اسلحه های پرینت سه بعدی داده می شود “یک شوخی است وقتی با افرادی خارج از دنیای تولید مواد افزودنی صحبت می کنید” زیرا ،، که از اسلحه برای مقاصد مجرمانه استفاده می کنند فقط می توانند به یک فروشگاه بروند (یا بازار سیاه؟) و یکی را خیلی راحت تر از ،ید یک چاپگر سه بعدی و یادگیری نحوه استفاده از آن بعلاوه نرم افزار طراحی، پس پردازش و هر چیز دیگری که برای ساخت چنین آیتم پیچیده ای لازم است ،یداری کنید. همانطور که شخص دیگری اظهار داشت، “بزرگترین نگر، همیشه در مورد سلاح های گرم غیرقابل کشف” و قابلیت ردیابی بود، و او پیشنهاد کرد که ارائه دهندگان مواد پرینت سه بعدی “مقدار کمی از مواد مغناطیسی” را در اجناس خود وارد کنند تا قابل شناسایی باشند، مشابه آنچه در صنعت چاقوهای سرامیکی وجود دارد. انجام داد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308337/polls-of-the-week-3d-printed-gun-reality/

یکی دیگر از نظرات به نکته جالبی اشاره کرد که کشورهای مختلف ایده های متفاوتی در مورد اسلحه دارند و خاطرنشان کرد که واقعاً در کشور او استرالیا که سال ها با اسلحه های چاپ سه بعدی مخالف بوده است، فرهنگ اسلحه وجود ندارد. او گفت که تنها افرادی که در کشور سلاح گرم دارند کشاورزان، شکارچیان و مجریان قانون هستند که هیچ یک از آنها استفاده از چاپ سه بعدی را در نظر نمی گیرند. ما در اوایل سال جاری افزایش دستگیری‌های اسلحه‌های چاپ سه‌بعدی در کانادا را گزارش کردیم، و سازمان‌های مجری قانون اروپا به‌خوبی شاهد افزایش اسلحه‌های چاپ سه‌بعدی در سراسر این قاره بودند. در آگوست سال 2023، نیروهای دفاعی اسرائیل پرینترهای سه بعدی و اسلحه های چاپ شده سه بعدی را در جریان فعالیت های معمول ضد شورش در کرانه باختری توقیف ،د. مفسر سپس گفت که در ایالات متحده، بسیاری از مردم برای دفاع از خود یا به ،وان یک سرگرمی اسلحه می ،ند، و از آنجایی که دو سوم آراء نظرسنجی در آن زمان به اسلحه های چاپ سه بعدی به ،وان یک پروژه اشاره می ،د، این احتمال وجود داشت که ” بیش از دو سوم رأی دهندگان… آمریکایی.»

“اگر تفنگ های ارواح را در نظر بگیرید که 90 درصد محصولات نهایی هستند و فقط به مقدار کمی ماشین کاری برای عملکرد آنها نیاز دارند، این موضوع در مورد مدل های سه بعدی چگونه اعمال می شود؟”