بزرگترین چاپگر سه بعدی پلیمری جهان توسط UMaine رونمایی شد: خانه ها، ابزارها، قایق های آینده – 3DPrint.com

با یک پرینتر سه بعدی غول پیکر چه کاری می تو،د انجام دهید؟

مین تا سال 2030 به 80000 خانه اضافی نیاز دارد که بسیاری از آنها به طور خاص برای خانوارهایی با درآمد کمتر از متوسط ​​درآمد منطقه است. مارک ویسندانگر، مدیر توسعه MaineHousing، گفت: این فناوری جدید به UMaine-ASCC اجازه می دهد تا تحقیقات و تولید فناوری نوآورانه خانگی چاپ سه بعدی مبتنی بر زیست خود را افزایش دهد. «این تلاش وسیله دیگری برای تولید مسکن با کیفیت مقرون به صرفه ایجاد می‌کند، در حالی که هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، و از بقایای چوب فراوان از کارخانه‌های چوب بری مین استفاده می‌کند. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود با دکتر داگر، کارکنان و دانشجویان UMaine/ASCC هستیم تا نشان دهیم چگونه خانه‌های پرینت سه بعدی و سایر فناوری‌های مسکن نسل بعدی به سرعت و کارآمد در افزایش موجودی مسکن مین کمک می‌کنند.

در کنار تلاش‌های تحقیق و توسعه، کارخانه GEM of the Future تکمیل کننده ایجاد کالج مهندسی و مح،ات مین (MCEC) است. این تلاش سراسری، توسط بنیاد هارولد آلفوند تحت حمایت UMS تبدیل می شود این برنامه بر ایجاد نیروی کار مجهز برای جه، متمرکز است که از نظر دیجیتالی بیشتر به هم پیوسته و در سطح جه، یکپارچه می شود.

حبیب دغر، مدیر اجرایی ASCC گفت: “FoF 1.0 مرزهای تحقیقاتی جدیدی را برای ادغام این عملیات روباتیک مش، در مقیاس بسیار بزرگ با حسگرهای جدید، مح،ات با کارایی بالا و هوش مصنوعی باز می کند تا سیستم هایی با تاییدیه متولد شده را ایجاد کند که استانداردهای کیفیت بالا را رعایت کنند.” ما از حمایت سناتور کالینز، حمایت هیئت کنگره مین و همکاری با و، دفاع، و، انرژی، آزمایشگاه ملی اوک ریج، مسکن مین و شرکای صنعتی ما در اینجا در مین و فراتر از آن سپاسگزاریم.

توسعه FoF 1.0 توسط دفتر وزیر دفاع از طریق سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده پشتیب، شد. سناتور آمریکایی سوزان کالینز که از سال 2022 بیش از 93 میلیون دلار برای ASCC تضمین کرده است، در مورد دستگاه جدید چنین گفت:

Umaine و مرکز سازه‌ها و کامپوزیت‌های پیشرفته دارای نوآوری، ظرفیت و نیروی کار برای پشتیب، از نیازهای آتی و، دفاع در تولید پیشرفته هستند. این روز بزرگی برای دانشگاه، ایالت و ملت ما است. من به رئیس جمهور جوآن فرینی موندی و دکتر حبیب داغر به خاطر یک نقطه عطف مهم دیگر تبریک می گویم و مشتاقانه منتظر ادامه نوآوری این مرکز هستم که برای امنیت ملی ما ارزشمند است.”

معرفی FoF 1.0 قبل از راه اندازی یک مرکز تحقیقاتی جدید به مساحت 47000 فوت مربع به نام کارخانه مهندسی و مواد سبز (GEM) در آینده است که قرار است در ماه اوت شروع به کار کند. این آزمایشگاه برای ایجاد پیشرفت در تولید در صنایع مختلف طراحی شده است. هدف اصلی آن ترویج و گسترش تکنیک های تولید سازگار با محیط زیست از طریق به کارگیری فناوری های پیشرفته و بیومواد است. هدف این ابتکار مق، با مسائل مبرم مانند کمبود نیروی کار و محدودیت های زنجیره تامین با استفاده از رویکردهای محلی است.

ابزار زیربخشی بدنه بدون اتصالات ارتش یک دستگاه تولید افزودنی ف،ی ،یبی است که برای توسعه مهندسی و تولید در پشتیب، از دستگاه بدنه بدون اتصال در اندازه کامل واقع در راک آیلند آرسنال – مرکز تولید و فناوری مش، استفاده می‌شود. این دستگاه با اندازه کامل قادر به تولید قطعات ف،ی بزرگ مانند بدنه یکپارچه برای وسایل نقلیه زمینی نظامی خواهد بود. تصویر از ارتش ایالات متحده.

این دانشگاه مین با رونمایی از بزرگترین چاپگر سه بعدی پلیمری جهان، بار دیگر رکورد خود را ش،ت. Factory of the Future 1.0 (FoF 1.0) جدید با پیشی گرفتن از دستاورد 2019 خود، در 23 آوریل 2024 در مرکز سازه ها و کامپوزیت های پیشرفته (ASCC) به منظور ایجاد پیشرفت در تعدادی از صنایع، از جمله امنیت ملی، مسکن مقرون به صرفه، و بخش های انرژی تجدید پذیر است.

بزرگ ترین چقدر است؟

BioHome3D 3D توسط UMaine تحت برنامه Hub و Spoke چاپ شده است. تصویر از UMaine.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309059/worlds-largest-polymer-3d-printer-unveiled-by-umaine-،uses-tools-boats-to-come/

همانند MasterPrint قبل از آن، FoF 1.0 با همکاری Ingersoll توسعه یافت. علاوه بر رشد ردپای فناوری UMaine، سیستم جدید چندین فرآیند تولید پیشرفته از جمله تولید کاهشی، چیدمان نوار پیوسته، و عملیات بازوی روباتیک را در خود جای داده است. این ادغام به راه حل های تولیدی پویاتر اجازه می دهد که قادر به تولید اشیاء چند ماده ای پیچیده باشند. انتظار می رود دسترسی به FoF 1.0 و نسخه قبلی آن، MasterPrint، تحقیقات و نوآوری در تولید را در ASCC به طور قابل توجهی افزایش دهد. این دو سیستم می توانند در یک ،مت با یکدیگر همکاری کنند و اثرهای نهایی را به اشتراک بگذارند.

این رویداد رونمایی حضار متشکل از نمایندگ، از و، دفاع ایالات متحده، و، انرژی ایالات متحده، اداره مسکن ایالت مین و شرکای مختلف صنعتی را به خود جلب کرد. FoF 1.0، قادر به تولید اجسام تا 96 فوت طول، 32 فوت عرض و 18 فوت ارتفاع، و با نرخ ،وجی قابل توجه 500 پوند در ساعت، جهش قابل توجهی را در تولید مواد افزودنی در مقیاس بزرگ به نمایش می گذارد (AM) ) توانایی ها.

با این حال، در هر صورت، MasterPrint و در حال حاضر FoF 1.0 دستاوردهای چشمگیری برای UMaine، Ingersoll و شرکای آنها هستند – کمتر به دلیل اندازه ماشین‌ها و بیشتر به دلیل کاربردهای عملی که قبلاً انجام داده‌اند. علاوه بر این، کاری که کالینز و همکارانش در ،ت انجام داده‌اند نشان می‌دهد که وقتی بودجه عمومی به صورت استراتژیک به کار گرفته می‌شود، چه چیزی می‌تواند انجام شود.

همه تصاویر توسط UMaine ارائه شده است، مگر اینکه غیر از این ذکر شده باشد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

با وجود اندازه آن، پاسخ رسانه‌های AM به طور گسترده‌تر در مورد MasterPrint تا حدودی کم‌رنگ بود. این شاید به این دلیل بود که توسعه سیستم طی چندین سال صورت گرفت و طی آن تعدادی از بزرگترین، سریع‌ترین و قوی‌ترین ابتکارات چاپ سه‌بعدی سرفصل خبرها شد و بسیاری از اعضای صنعت مدت‌ها بود که از هیاهو خسته شده بودند.

UMaine قبلاً برخی از کاربردهای واقعاً چشمگیر را با MasterPrint نشان داده است، از جمله یک خانه کاملاً پلیمری زیستی، قالب‌های توربین بادی و بدنه قایق. در همین حال، Ingersoll ابزار چاپ سه بعدی برای تیغه های هلیکوپتر دارد و MasterPrint را به ف، چاپ سه بعدی برای پروژه Jointless Hull گسترش داده است. به عبارت دیگر، نه تنها می‌توان انتظار داشت که FoF 1.0 برای چاپ سه بعدی خانه‌ها، قایق‌ها و ابزارهای بزرگ‌تر استفاده شود، بلکه حتی ممکن است شاهد انتقال این فناوری به ف، باشیم. با توجه به نقش وی به ،وان نایب رئیس کمیته تخصیص بودجه سنا و کمیته فرعی دفاع، این قطعاً حمایت کالینز را توجیه می کند.

این مرکز تحقیقاتی روش‌های تولید پیشرفته را گسترش می‌دهد و سیستم‌های مواد جدید را با تمرکز بر مواد بازیافتی و زیستی بررسی می‌کند. به ،وان جنگلی ترین ایالت، مین سالانه بیش از یک میلیون تن ضایعات چوب را از کارخانه های چوب بری خود تولید می کند، منبعی که می تواند به ،وان ماده خام برای چاپ سه بعدی استفاده شود. علاوه بر این، تحت ابتکار GEM، دانشگاه مین متعهد به توسعه نیروی کار در تولید است. این برنامه های آموزشی عملی و کارآفرینی را ارائه می دهد که برای پرورش رهبران صنعت آینده طراحی شده اند.