سخنرانان و حامیان اولیه برای استراتژی های تولید افزودنی 2025 اعلام شدند – 3DPrint.com

،یب شرکت کنندگان در AMS 2025 شامل مدیران برجسته ای مانند یوآو زیف، مدیر عامل شرکت استراتاسیس; جف گریوز، رئیس و مدیر عامل شرکت سیستم های سه بعدی; Bri،te Vet-Veithen، مدیر عامل شرکت ماد شدن; یواو استرن، مدیر عامل شرکت ابعاد نانو; و Ric Fulop، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت دسکتاپ ف،ی. چهره‌های برجسته دیگری مانند رامون پاستور، معاون رئیس‌جمهور و مدیر کل چاپ با فرمت بزرگ به این رهبران صنعت خواهند پیوست. HPو کارستن هوسر، معاون تولید افزودنی در صنایع دیجیتال زیمنس. را تحرک / پزشکی افزودنی می شود تیم نیز حضور خواهد داشت، با نائومی ناتان و استف، بریک وید برای شرکت در این مسابقه.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308988/initial-speakers-and-sponsors-announced-for-additive-manufacturing-strategies-2025/

AMS 2025 توسط یک فهرست کلیدی از حامیان مالی، از جمله Stratasys به ،وان حامی الماس پشتیب، می شود. کانتور فیتزجرالد و مشاوران جه، بارنز به ،وان حامیان ارائه کننده AM Ventures نقش حامی شبکه را برعهده گرفته است و وعده می دهد که یک جلسه جشن شبکه دیگر را برگزار کند. HP به ،وان حامی یاقوت کبود شرکت می کند، در حالی که EOS یک حامی پلاتینیوم است. حامیان دیگر عبارتند از XACT Metal، درخشان سه بعدی، راه حل های الکترونیک چاپی پیشرفته، سورات، و ال،اندر دنی، گلوبال.

حامیان مالی و سخنرانان احتمالی باید به فرصت‌های منحصر به فردی که AMS 2025 برای دیده شدن و تأثیرگذاری در بین همتایان صنعت فراهم می‌کند توجه داشته باشند. برای مشارکت در حامی مالی یا برای تضمین جایگاه سخنر،، از افراد علاقه مند تشویق می شود با [email protected] تماس بگیرند.

علاوه بر این، شرکت کنندگان باید از این موضوع آگاه باشند قیمت گذاری اولیه پرنده تا 30 ژوئن موجود است. ثبت‌نام قبل از این مهلت، مشارکت را با نرخ کاهش‌یافته تضمین می‌کند و امکان دسترسی به یک پلتفرم محوری را فراهم می‌کند که در آن استارت‌آپ‌ها می‌توانند سرمایه پیدا کنند، سرمایه‌گذاران می‌توانند فناوری‌های پیشرفته را کشف کنند، و رهبران صنعت می‌توانند راه‌های تجاری جدید را کشف کنند. با توجه به شتاب AMS 2024، رویداد سال آینده وعده می دهد که نمایش قوی تری از بخش چاپ سه بعدی، با شرکت کنندگان جدید، دستور کار اصلاح شده و موارد دیگر به ارمغان بیاورد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

نزدیک به یک سال از این رویداد فاصله دارد استراتژی های تولید افزودنی (AMS) 2025 کنفرانس در حال حاضر شروع به شکل گیری کرده است. بر اساس موفقیت اج، سال 2024، AMS سخنرانان و حامیان اولیه خود را ایجاد کرده است که در حال حاضر برخی از تأثیرگذارترین چهره ها در صنعت چاپ سه بعدی را شامل می شود.

رامون پاستور HP در AMS 2024. تصویر با حسن نیت از اشلی آلین.