هفته بحرانی برای حل اختلاف رویال میل

امروز صبح، سخنگوی رویال میل به این موضوع گفت هفته چاپ: «اینها مذاکرات پیچیده و گاهی دشوار است. اما وضعیت جدی است و برای همه درگیران مهم است که هر معامله ای که توافق می شود معامله درستی باشد.

ما می‌خواهیم به توافق برسیم و متعهد هستیم به شعارهای آنها که معیشت کارکنان پست و خدمات به مردم را نابود می‌کند پایان دهیم. هفته آینده برای نتیجه این اختلاف حیاتی خواهد بود.»

وارد و فیوری گفتند که کار در آ، هفته برای تجزیه و تحلیل تفاوت‌های کلیدی بین دو طرف ادامه داشت و اتحادیه برنامه‌ریزی کرد که «نگاه روشنی به شرکت درباره نحوه حل آنها ارائه دهد».

مذاکرات در سطح هیئت مدیره هفته آینده ادامه خواهد یافت و هر دو طرف تشخیص می دهند که ما در نقطه بحر، هستیم.


CWU هفته پیش رو را به ،وان “بسیار حیاتی برای نتیجه” اختلاف طول، مدت خود با رویال میل توصیف کرده است، با مجموعه ای از پرداخت ها برای پیشنهادهای تغییر با هدف تثبیت تجارت در حال حاضر روی میز.

این دو اظهار داشتند: «با این مسائل بزرگ در پس‌زمینه، مذاکرات بسیار دشوار بوده است. ما در حال بحث در مورد پرداخت، تغییر و آینده شرکت هستیم. به اندازه کافی در مذاکرات وجود دارد که ادامه آنها را تضمین کند. کاری که ما اکنون باید انجام دهیم این است که آنها را به نتیجه برس،م – به هر طریقی.

این اتحادیه روز جمعه (17 مارس) پس از اینکه کمیته منتخب BEIS از نمایندگان مجلس، پست سلطنتی را به دلیل ناتو، در انجام تعهدات خدمات جه، خود به آفکام ارجاع داد، به روز رس، را برای اعضا صادر کرد.

بی،ه دبیر کل دیو وارد و اندی فیوری، سرپرست معاون دبیر کل (پست)، وضعیت فعلی را “غیرقابل دفاع” توصیف کرد و گفت که کارکنان پست تحت فشار زیادی در محل کار قرار دارند “هم به دلیل بازنگری های غیرقابل دستیابی و هم به دلیل ادامه هدف قرار دادن اعضا و نمایندگان CWU».

مجموعه ای از جلسات توجیهی CWU در این هفته برای نمایندگان و اعضای CWU برگزار خواهد شد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/crunch-week-to-resolve-royal-mail-disputeما مجموعه‌ای از پیشنهادات تغییر را ارائه کرده‌ایم که برای تثبیت ،ب‌وکار طراحی شده‌اند و رویال میل را در مسیر رقابتی شدن دوباره قرار داده‌ایم. ما منتظر پاسخ CWU هستیم. آنها متعهد شده اند که در روزهای آینده به ما بازگردند.»