کریستال آمبر به انتقاد از De La Rue ادامه می دهد

قیمت سهام De La Rue در معاملات صبح امروز (21 مارس) با 9.42 درصد افزایش به 56.90p رسید، اما همچنان به پایین‌ترین حد خود در 52 هفته گذشته ی،ی 52.61p (بالاترین سطح 52 هفته: 118.80p) نزدیک است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/crystal-amber-continues-its-criticism-of-de-la-rueدر دوره‌ای بد برای چاپگر امنیتی، De La Rue سال گذشته سه اخطار سود صادر کرد، حسابرس آن هشدار داد که می‌تواند پیمان‌های بانکی را زیر پا بگذارد، در حالی که در ژانویه این گروه اعلام کرد که عملیات چاپ اسکناس کنیایی خود به حالت تعلیق درآمده است. در هند در حال بررسی بود. مدیر مالی گروه نیز ، کرد.

علیرغم کاهش هزینه ها، حاشیه ها در هر دو بخش غیرقابل قبول است. کاهش هزینه ها در تلاش برای جلوگیری از چهارمین هشدار سود استراتژی خوبی نیست. این درآمد است که مهم است: حذف تعداد کار به این م،ی است که وقتی ،ب و کار برنده شد، نمی توان سفارشات را انجام داد. حتی پس از سرمایه گذاری قابل توجهی که توسط سهامداران تامین می شود، ،ب و کار هنوز نتوانسته پول نقد تولید کند و کاملاً مشهود است که طرح برگشت ش،ت خورده است.

کریستال امبر گفت که استراتژی مستمرش برای واگذاری دارایی‌هایش و بازگشت سرمایه به سرمایه‌گذاران منجر به پرتفویی با تمرکز بالای دارایی‌ها شده است که اکنون به تنها چهار شرکت از جمله حدود 10 درصد سهام آن در De La Rue کاهش یافته است. پیش از این خواستار استعفای کوین لوزمور، رئیس هیئت مدیره این شرکت شده بود.

De La Rue در مورد آ،ین بازی Crystal Amber اظهار نظری نکرده است.

او همچنین چشم‌انداز گروه را برای سه سال آینده، «با برنامه‌های ارزش‌آفرین در سراسر شرکت، با هدف تداوم رشد در احراز هویت و بازگشت سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در ارز ارائه کرد. ما مجدداً تأکید می کنیم که به ،وان بخشی از این سال مالی آینده، شرکت جریان نقدی آزاد ایجاد خواهد کرد و شاهد بهبود EBITDA خواهد بود.


سرمایه گذار فعال Crystal Amber Fund انتقاد خود را از De La Rue در مرحله نیمه سال خود ادامه داده است.

کلایو واچر، مدیرعامل شرکت De La Rue در سخنر، در آ،ین اعلام نتایج De La Rue گفت که این تجارت با تعدادی از مسائل قدیمی برخورد کرده است و “شرکتی را ایجاد کرده است که موقعیت خوبی برای مق، با محیط عملیاتی فعلی دارد”.

کریستوفر والدرون، رئیس کریستال امبر، در به‌روزرس، نیم‌ساله خود گفت: «هیئت مدیره همچنین امیدوار است که تعامل و تحریک مداوم صندوق برای تغییر منجر به بهبود در De La Rue شود، اگرچه ثابت شده است که این روند ناامیدکننده‌ای است.»

کریستال آمبر در به روز رس، خود بیان کرد:[De La Rue] مدیریت به دنبال سرزنش عوامل خارج از کنترل خود بوده است. اما واقعیت صریح این است که مرتکب اشتباهات عملیاتی و استراتژیک شده است. حاشیه ها کاهش یافته است زیرا De La Rue نتوانسته است ،ب و کار جدیدی را در هر دو بخش ارز و تأیید هویت خود تضمین کند.