مطالعه موردی در مورد جایگزینی یک تامین کننده چاپ تجاری

در هر دو مورد، اجرای محدود پرس برای مجموعه های فردی، به علاوه استفاده از رنگ های بسیار، نیاز به یک پرس دیجیتال دقیق و ثابت دارد. در ذهن من این شامل HP Indigo به علاوه شاید یک ،کا مینولتا به علاوه یک Kodak NexPress است، اگرچه مطمئن هستم که در چندین سال گذشته سایر فروشندگان با چاپگرهای دیجیتال رنگی به همان اندازه دقیق وارد عمل شده اند.

با از دست دادن فروشنده کتاب نمونه رنگ و در جدیدترین مورد از دست دادن فروشنده کارت رنگی، انتخاب جایگزین به اثبات فیزیکی همه صفحات بستگی دارد و خواهد بود.

یک رابطه تجاری طول، مدت و دوجانبه سودمند با یک چاپگر گاهی اوقات به پایان می رسد. شاید چاپگر از کار بیفتد یا مانند سال های قبل پاسخگو نباشد. شاید قیمت آنها حتی به طور چشمگیری افزایش یابد و شرکت دیگر گزینه ای نباشد. چه کاری می تو، انجام بدهی؟

مشتری من به تازگی چاپگر خود را بر اساس مشکلات مدیریتی از دست داده است. این چاپگر خاص هر سال یا بیشتر 50 مجموعه از کارت های چانه او را تولید می کرد. رنگ‌ها به انتظارات او وفادار بوده‌اند، و هیچ باند یا اثری در رنگ‌های ثابت و دیجیتالی چاپ نشده بود، بنابراین به یک تجدید چاپ آسان به صورت دوره‌ای تبدیل شده بود. یک موهبت برای چاپگر (کار معمولی و ساده بود) و برای مشتری من (نتیجه نهایی قابل پیش بینی بود).

بنابراین از دست دادن فروشنده چاپ تجاری مایه تاسف بود. من در واقع چندین سال قبل از دست دادن یک چاپگر برای کتاب‌های نمونه رنگی مشتریم به دلایل متفاوتی مواجه شده بودم. این فروشنده نرم‌افزار پرس لیزری دیجیتال HP Indigo خود را ارتقا داده بود و به هر دلیلی تعدادی از رنگ‌های کتاب‌های نمونه (کوچکتر از 2 اینچ در 3 اینچ) دیگر دقیق نبودند. حل این مشکل دشوارتر بود و همچنین به یافتن یک چاپگر جدید منجر شد.

این همیشه برای همه رنگ ها برای همه فروشندگان چاپ تجاری که از انواع ماشین های چاپ دیجیتال استفاده می کنند صدق نمی کند. و پروف‌های نرم (PDF روی صفحه) نمونه‌های رنگی (نمونه‌های رنگی 2 اینچ در 3 اینچ یا کارت‌های چانه رنگی 8.5 اینچ در 11 اینچ) ،وماً رنگ‌ها را آنطور که در نهایت هنگام چاپ واقعی به نظر می‌رسند نشان نمی‌دهند. به هر حال، در مورد م،تور کامپیوتر، رنگ‌ها با فسفرهای قرمز، سبز و آبی ایجاد می‌شوند، در حالی که در اثباتی که روی پرس واقعی ساخته می‌شود، رنگ‌ها از رنگ‌های فیروزه‌ای، سرخابی، زرد واقعی ایجاد می‌شوند. و تونرهای سیاه یا جوهرهای جوهر افشان.

چاپگرهای دیگر ممکن است رویکردهای متفاوتی داشته باشند. در مورد من، من فکر می کنم مشتری من از محصول چاپ شده راضی خواهد بود تا زم، که ضخامت کل پایه و ورقه ورقه در دو طرف کارت ها تقریباً مشابه نمونه های چاپ قبلی باشد.

یکی از چیزهایی که من پیدا کردم این است که هر چاپگری به دلایلی نمی تواند فیلم لمینیت ی،، داشته باشد. این کار در ابتدا در 14 pt تولید شد. روی دو طرف کارت های چانه را با ورقه ورقه 3 میل بپوش،د. در مواردی که چاپگرها فقط توانسته اند لمینت 1.2 میلی متری را تهیه کنند، من تقاضای پوشش ضخیم تری برای تخته های کارت چانه کرده ام.

گاهی اوقات مصنوعات (علامت های سرگردان یا خطوط) یا نوارها (معمولاً اما نه همیشه در درجه بندی از یک رنگ روشن تا یک سایه تیره تر یک رنگ) وجود دارد. من مطمئن نیستم که آیا نواربندی بازتابی است بر تعداد مراحل در درجه بندی (در مورد کارت های چانه مشتری من مشکلی نیست) یا کد PostScript (زبان توضیحات صفحه) فایل هنری مشتری من یا حتی در ماهیت فرآیند (پاشیدن جوهر از طریق نازل ها – که گاهی اوقات مسدود می شوند) برای گزینه جوهر افشان یا استفاده از ذرات تونر معلق در روغن فیوزر برای گزینه لیزر دیجیتال.

یکی از چالش‌های جایگزین ، عرضه‌کننده چاپ سفارشی برای کتاب‌های نمونه رنگی (و این برای کارت‌های رنگی نیز صادق است) اطمینان از دقت رنگ و چیدمان صاف و یکنواخت رنگ (در مقایسه با مواد جامد چاپ افست) بود. همه رنگ ها درصدی ساخته شده از چهار رنگ فرآیند هستند. هیچ رنگ PMS وجود ندارد (زیرا ممکن است در مجموع بیش از 100 رنگ متمایز وجود داشته باشد که در برخی از، یا در هر یک از 28 نسخه اصلی کتاب‌های نمونه رنگی نشان داده شود).

دیجیتال در مقابل افست

از دست دادن یک چاپگر

بر اساس تجربه من، برخی از پرس های دیجیتال نیز مواد جامد تولید می کنند (در این مورد تا 8.5 اینچ در 11 اینچ برای کارت های چانه) که ممکن است به اندازه جوهر روغنی، ضخیم و چاپ افست، رنگدانه ای نداشته باشد.

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

در مورد مشتری من، برش قالب و لمینیت نامربوط خواهد بود، و درج ن، این ،اصر در گواهی چاپگر، قیمت را پایین نگه می‌دارد (تقریباً 75 دلار از دو فروشنده که به آنها مراجعه کرده‌ام). من فکر می کنم هزینه چنین اثباتی (که توسط برخی چاپگرها به کل هزینه تولید می رسد) یک سرمایه گذاری است، نه هزینه.

کارت ها 8.5 اینچ در 11 اینچ 14 نقطه هستند. در ضخامت، با قالب نیم دایره برش برای چانه، و با لمینیت در دو طرف. یک طرف هر کارت یک نمونه بزرگ از خونریزی رنگ در هر چهار طرف است. طرف دیگر متن فقط با جوهر سیاه است. مجموعه کل شامل 72 صفحه (35 رنگ با اطلاعات در پشت هر کدام، به علاوه یک مجموعه دستورالعمل تک صفحه ای (جلو و پشت) است.

صرف نظر از این، پوشش سنگین جوهر می تواند مشکلاتی ایجاد کند. و هیچ چیز در رفع نگر، های مشتری من (و من) به اندازه یک مدرک چاپی موثر نخواهد بود. وفاداری رنگ را تضمین می کند (به نظر می رسد برخی از رنگ ها مشکل سازتر از بقیه هستند) و عدم وجود نوار. و هنگامی که چاپگر جدید ثابت کرد که می تواند یک محصول چاپی قابل قبول ارائه دهد، مشتری من برای سالهای متمادی خانه ای برای این کار تکراری خواهد داشت.


این مطلب در یکشنبه 19 مارس 2023 ساعت 1:13 بعد از ظهر ارسال شده است و در ،مت PrintBuying ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. تو می تو، یک پاسخ بگذارید، یا پیگیری از سایت خودتان.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/03/a-case-study-on-replacing-a-commercial-printing-supplier/

متأسفانه، مشتری من باید قالب را برای برش نیم دایره ای (برای چانه کاربر) بازسازی کند. درست است، او برای آن یک بار پرداخت (تقریباً 275.00 دلار) و سپس برای اجرای پی در پی کارش استفاده شد. و دقیقاً مال اوست (طبق آداب و رسوم تجاری چاپ تجاری). اما می‌تو،د استدلال کنید که این تنها جزئی از فرآیند کلی تولید است و بنابراین به چاپگر اصلی تعلق دارد. تلاش برای 275.00 دلار ممکن است ارزشش را نداشته باشد.

تولید این کار از طریق لیتوگرافی افست بسیار پرهزینه خواهد بود، زیرا برای آنچه که در بسیاری از موارد تنها چند نسخه در هر زمان از کتاب های نمونه جداگانه (تعداد کپی از هر یک از 28 نسخه اصلی) نیاز است، نیاز به پاس های متعدد در پرس افست است. نسخه ها).

معمولاً یک راه حل وجود دارد. این مال منه.

بنابراین راه‌هایی برای جلوگیری از از دست دادن یک تامین‌کننده چاپ تجاری وجود دارد، حتی برای یک محصول چاپی که یک کار تکراری است با رنگ‌هایی که ممکن است تطبیق آن‌ها آسان نباشد (چند تا از چاپگرها این کار را مطلقاً پیشنهاد نمی‌کنند، نگران این هستند که مشتری من نوار رنگی بالقوه یا کمتر از رنگ های کامل را نمی پذیرد).

اما در همه موارد من به شدت احساس می کنم که بررسی یک مدرک واقعی و فیزیکی ذهن شما را راحت می کند و ثابت می کند که آیا فروشنده می تواند یا نمی تواند سطح کیفیت مورد نیاز شما را ارائه دهد. مسلماً، در برخی موارد مانند اینها (ساخت های چند رنگی که بر روی دستگاه چاپ دیجیتال تولید می شوند)، ممکن است نیاز به انعطاف پذیری داشته باشید. همه چیز 100 درصد عالی نخواهد بود. خوشبختانه، مشتری من تا زم، که رنگ ها به طور منطقی به رنگ مورد نظر نزدیک باشد، این را درک می کند.

غذای آماده

اما دوباره، همه این‌ها در یک نسخه سخت قابل مشاهده خواهند بود و این می‌تواند به شما کمک کند تا با یک چاپگر جدید، یک رابطه تجاری طول،‌مدت و پشتیبان دوجانبه ایجاد کنید. کمی شبیه ازدواج است. این کار نیاز به کار دارد، اما مزایای آن ارزش آن را دارد.

موضوع مرگ

در این زمینه، من یک مطالعه موردی برای به اشتراک گذاشتن دارم. یکی از مشتریان چاپ تجاری من به طور منظم یک کتاب نمونه رنگی تولید می کند. این کتاب‌های ریز و پیچ و مهره مانند کتاب‌های PMS Swatch برای ،، هستند که به دنبال رنگ‌های آرایش و لباس هستند که مکمل رنگ چهره و موهایشان باشد.

بنابراین من درخواست قیمت گذاری برای (در مورد کارت های چانه، از آنجایی که این کار فعلی نیاز به جایگزینی فروشنده سفارشی چاپ دارد) یک نسخه چاپی کامل از دستگاه چاپ دیجیتال مورد نظر، خواه پرس لیزری دیجیتال باشد یا یک جوهر افشان دیجیتال است. را فشار دهید (بسته به فروشنده جدید).

برای کارت های رنگی چانه، همین امر صادق است زیرا مشتری من تنها حدود 50 نسخه از مجموعه 72 صفحه ای را در یک زمان چاپ می کند.

همراه با این مجموعه از کتاب‌های نمونه رنگی، مشتری من کارت‌های چانه بزرگ‌تری را با قالبی برای گردن فرد چاپ می‌کند. این کارت‌های چانه 8.5 اینچ در 11 اینچ به کاربر این امکان را می‌دهند که یک نمونه رنگ بزرگ را زیر چانه‌اش نگه دارد تا ببیند یک رنگ خاص با رنگ پوست و رنگ موهایش چگونه به نظر می‌رسد.

در دسترس بودن مواد

اگر چنین شغلی دارید، ارزش دارد که از تعدادی فروشنده احتمالی پیشنهاد جمع آوری کنید. وب سایت PIE (من پیدا کرده ام) همیشه یک راه خوب برای دریافت چاپگرهای جدید است. ارجاع از مشتریان دیگر یا چاپگرهای دیگر که به هر دلیلی نمی توانند این کار را برای شما انجام دهند، گزینه دیگری است.

رنگ ثابت تضمین می کند که ساختار رنگ (درصد فیروزه ای، سرخابی، زرد و سیاه) که مشتری من در فایل هنری خود مشخص کرده است (او یک کپی دیجیتالی از کارت های چانه خود را از چاپ قبلی نگه داشته است) با انتظارات او مطابقت دارد. .

نواربندی و مصنوعات