قیمت و خرید یخچال فریزر 2022 2021 لیست قیمت یخچال فریزر های ال جی و سامسونگ

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80 یکی از محصولات شرکت محبوب و خوش نام کره‌ای سامسونگ می‌باشد که با طراحی دور این دور و قابلیت‌ها و امکانات فراوان در سال 2020 به بازار جهانی معرفی شده است. یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS50N3913BC یکی از دستاوردهای غول کره‌ای یعنی کمپانی سامسونگ در سال 2021 می‌باشد که تحت عنوان نسخه‌ی ساید بای ساید این برند وارد میدان داغ رقابت‌ها شده… فروشگاه اینترنتی آترین پلاس همواره در راستای تعامل بیشتر با کاربران در تلاش بوده و به همین واسطه فعالیت خود را نیز در شبکه های اجتماعی آغاز نموده تا از همکاری شما عزیزان در راستای تکامل بیشتر و خدمت رسانی بهتر بهره مند شود. سامسونگ برای اینکه بتواند تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد، هر سال مدل های متنوعی از یخچال ساید بای ساید را به بازار عرضه می کند. یخچال سامسونگ RS51 از دیگر مدل های این کمپانی است که با توجه به فناوری هایی که این شرکت برای آن در نظر گرفته است به یکی از مدل های بسیار طرفدار تبدیل شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این یخچال سامسونگ، دسترسی به تنظیمات آن از طریق گوشی همراه است که افراد می توانند در هر زمان و مکانی به راحتی دستگاه خود را کنترل کنند.

یخچال ساید بای ساید ال جی X259

یک برند خاص که نوآوری های روز و آخرین بروزرسانی ها را در انواع یخچال های سامسونگ می‌گذارد تا مردم هر سال با معرفی پرچمداران سامسونگ شگفت زده شوند و بخواهند آن را بخرند. البته سامسونگ همیشه سعی می‌کند که مقرون به صرفه و محصولات قیمت مناسب را روانه بازار کند که اکثریت قشر جامعه را مشتری کند. به همین دلیل سهم بسیار خوبی از نظر فروش یخچال به دست آورده و از دیرباز جای خودش را میان بازار بزرگ ایران باز کند. وقتی نوبت به یخچال های دایرکت کول میرسد؛ این گردش هوا بدون کمک خارجی و از طریق همرفت طبیعی انجام می شود؛ یک عیب عمده این روش توزیع غیریکنواخت هوا است که منجر به تشکیل یخ در یخچال می شود.

یخچال فریزر سامسونگ

این مدل با ظرفیت 707 لیتر گنجایش زیادی دارد و حجم زیادی از مواد غذایی به راحتی داخل آن قرار میگیرد. یخچال فریزر سامسونگ RB34 از سیستم خنک کننده All Around Cooling و Mono Cooling برخوردار است. همچنین با قابلیت سرمایش و انجماد سریع در کمترین زمان ممکن به خنک کردن هوای یخچال و انجماد فریزر میپردازد. این یخچال فریزر دارای محفظه مخصوص تخم مرغ و همچنین محفظه مخصوص سبزیجات است.

این دستگاه از وزن 105 کیلوگرم و ابعاد 1789 میلیمتر(ارتفاع) در 912 میلیمتر(پهنا) در 672 میلیمتر(عمق) برخوردار است. دو عدد دستگیره عمودی با طراحی هارمونیک زیبایی خاصی به این محصول داده اند. از ویژگیهای بارز این محصول موتور اینورتر خطی به کار رفته در آن است. سیستم خنک کننده دورانی قدرت خنک کنندگی بالایی به این محصول بخشیده است.

با استفاده از سیستم خنک کنندگی Twin Cooling رطوبت و دما در بهترین حالت حفظ خواهند شد و شما می توانید برای مدت زمان طولانی تری از مواد غذایی خرید یخچال سامسونگ تازه استفاده کنید. با خرید یخچال سامسونگ شما می توانید از قابلیت CoolSelect Zone استفاده کنید و سه حالت خنک کنندگی را برای آیتم های بزرگ تا کوچک خود استفاده کنید. هنگام خرید یخچال چندین مورد بسیار مهم وجود دارد که نباید از آن ها غافل شد؛ یکی از آن ها ظرفیت یخچال است. قیمت یکی دیگر از جنبه های مهم خرید هر یخچال است؛ در حال حاضر یخچال های رومانو و دوقلو قیمت بالاتری به نسبت دیگر مدل ها دارند و شما اگر محصولی با قیمت متوسط می خواهید یک ساید بای ساید سامسونگ می تواند گزینه ایده آلی باشد. انواع مدل های یخچال سامسونگ شامل یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو، یخچال فرنچ، یخچال فریزر بالاپایین و یخچال رومانو می باشند. بدون شک نگهداری مواد غذایی در طولانی مدت تنها با وجود داشتن یخچال فریزر صورت می گیرد.

  • قابلیت Smart Convert برای استفاده بیشتر از فضای یخچال و فریزر، در زمان نیاز، بسیار کارآمد است و شما میتوانید به راحتی فریزر را به یخچال تبدیل کنید و تمام خوراکی های لازم را در فضای یخچال جای دهید.
  • RH58 یکی از بهترین یخچال سامسونگ دور این دور است که با داشتن 30 فوت ظرفیت امکان نگهداری اقلام غذایی را در حجم بالا برای افراد امکان پذیر می کند.
  • لوازم خانگی سامسونگ علاوه بر این که در ارزیابی های متخصصین این حوزه از نظر کیفیت و تکنولوژی ساخت امتیاز های برجسته ای کسب کرده است، موفق شده رضایت قابل توجهی را نیز در میان مشتریان کسب کند.
  • سامسونگ برای این کمپرسور قدرتمند 10 سال گارانتی در نظر گرفته تا کاربران با خیال راحت آن را خریداری کنند.
  • مجهز بودن به این کمپرسور دیجیتال اینورتر کاری کرده است که یخچال و فریزر دوقلوی RZ32-RR39 سامسونگ دارای برچسب انرژی A+ باشد که نشان دهنده ی مصرف پایین انرژی یخچال است.

قیمت و خرید یخچال فریزر 2022 2021 لیست قیمت یخچال فریزر های ال جی و سامسونگ