قطعات الكتريكي ديزل ژنراتور

این مساله را می توان با به کار بردن حداکثر مس در سیم پیچ های روتور و با طراحی خوب و دقت زیاد در ساختمان روتور حل نمود. روتور در حقیقت یک ماده الکترومغناطیسی است و برای این که دارای قدرت مغناطیسی کافی باشد، باید از سیم پیچ های آن جریان زیادی عبور کند. در اینجا کافی است بدانیم که کار رگولاتور تنظیم ولتاژ خروجی در یک مقدار مناسب و استاندارد است. کامینز برندی با قدمت طولانی است؛ بنابراین تولیدکنندگان آن فرصت کافی برای بهینه سازی دیزل ژنراتورهای کامینز را داشتهاند.

دیزل ژنراتور ولوو، پرکینز و کامینز برخی از برندهای معروف این دستگاه هستند که از فروش بالایی برخوردارند. گران قیمت ترین موتور دیزلی به ترتیب کاترپیلار آمریکا، کامینز آمریکا، پرکینز انگلیس و ولوو سوئد است. شرکت سازنده دیزل ژنراتور ولوو، آلمان و سوئد هستند. در خرید موتور ژنراتور باید نوع مواد سازنده را بررسی کرد. از جمله، استفاده از مواد بسیار مناسب، پایدار و آسان برای شروع نخواهد بود. از سایر مزایا و مشخصات آن میتوان به راه اندازی سریع و آسان دستگاه، مصرف کم سوخت و روغن و بازدهی بالای دیزل ژنراتور و کاهش هزینههای عملیاتی آن اشاره شرکت کاراسهند کرد. پارامترهای مختلفی وجود دارند که میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور را تحت تاثیر قرار میدهند، اما در حالت کلی میزان مصرف معمولا بستگی به پارامترهایی مانند اندازهی دیزل ژنراتور و میزان بار واردشده بر آن دارد و بر این اساس میزان مصرف تقریبی را میتوان بهدست آورد. لولههای اگزوز معمولا با استفاده از اتصالات انعطاف پذیر به موتور وصل میشوند تا میزان لرزش را به حداقل رسانیده و از آسیب به سیستم اگزوز ژنراتور جلوگیری کنند.

روشن و خاموش الکتریکی- کنترل پنلهای اتوماتیک ژنراتور را در زمان قطعی برق به صورت اتوماتیک روشن نموده، عملکرد آن را در هنگام کار زیر نظر داشته و زمانی که دیگر به ژنراتور نیازی نداشته باشید، آن را به صورت اتوماتیک خاموش میکند. ژنراتورها همچنین برای سرد نگه داشتن محمولههای یخچال در حین حمل و نقل جادهای، زمانی که نیروی ساحلی یا کشتی در دسترس نیست استفاده می شود. اندازهگیری و کنترل مداوم این پارامترها ، باعث میشود تا زمانی که هر یک از آنها به سطح مشخصی رسیده باشند، ژنراتور به صورت اتوماتیک خاموش شود.

موارد زیادی در این دستگاه نیاز به کنترل دارد.

ژنراتورهای گاز طبیعی تقریبا بدون بو هستند و برای نصب در جایی که هوای تنفس باید پاک باشد یا محیطهایی مثل صنایع غذایی، مناسب هستند. همه ژنراتورهای ثابت و قابل حمل، محفظه مخصوصی دارند که به عنوان پشتیبان ساختاری آن عمل میکند. باتوجه به کاربرد دیزل ژنراتور به عنوان منبع اصلی قدرت یک مجموعه و یا پشتیبان اضطراری آن، خدمات پس از فروش یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی است. نسبت به سایر سوخت ها مانند بنزین و گاز قدرت بیشتری دارد. ژنراتور دیزلی انواع مختلفی با کاربردهای صنعتی و خانگی دارد. این دستگاه با وجود قدرت و استقامت بسیار بالایی که دارد از صدای بسیار کمی برخوردار است. برای این که بتوانید به عملکرد بهینهای در استفاده از این دستگاه برسید، لازم است که با دیزل ژنراتور ولوو و سایر برندهای معروف این دستگاه آشنا شوید. لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

دیزل ژنراتور چیست

ضمن این که این موتورها قابلیت کوپله شدن با انواع ژنراتورها را دارند. تنظیمات روشن و خاموش دیزل ژنراتور: پانل های کنترل خودکار شروع به کار می کنید با قطع شدن برق ، دیزل ژنراتور را به طور خودکار فعال کنید. این دستگاه در مدلهای مختلف دستی، اتوماتیک، هوشمند و کنترل از راه دور تولید میشود. در گذشته کوپله کردن دیزل ژنراتور، توسط کشور های آمریکایی و اروپایی صورت می گرفت و اصطلاح کوپله فابریک نیز به این معنی است که فرآیند کوپله کردن در خارج از ایران، صورت گرفته است. دیزل ژنراتور کامینز ساخت کشور آمریکا است و در انواع ۳ تا۱۸ سیلندر تولید میشود. مهمترین مزیت دیزل ژنراتور کامینز راهاندازی سریع و پرقدرت آن است.

با توجه به این که قیمت خرید این دستگاهها بر اساس نرخ ارز محاسبه میشود، روند افزایش قیمت آنها در شرایط امروز دور از انتظار نیست. سلام. خوشحالم که این مقاله برای شما مفید بوده. حالا قبل از اینکه گول تبلیغات را بخورید این مقاله رو به طور کامل و با دقت بخونید که بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. با توجه به این که برند دیزل ژنراتور و کیفیت آن نقش مهمی در ماندگاری دستگاه و کارکرد بهینه آن در سیستمهای صنایع مختلف دارد، بهتر است این دستگاه را در برندهای برتری مانند دیزل ژنراتور ولوو ، پرکینز و برندهای معروف دیگر خرید کنید که کیفیت و مقاومت آنها به ثبات رسیده است. این برند از دیزل ژنراتور در مدلهای مختلفی تولید میشود که همگی دارای طراحی قدرتمندی بوده و ماندگاری بالایی دارند. توصیه می شود که در این روند از کودکان خود نیز مشارکت بخواهید مثلا روند داخل کردن پیچ ها یا زدن مهره به انتهای آن و یا بریدن سیم ها به طور مستقیم بسته به توانایی کودک شما دارد.

قیمت دیزل ژنراتور نصب صحیح و درست دیزل ژنراتور، یکی از مهم ترین موارد در میزان بهره وری و عملکرد ژنراتور گازوئیلی می باشد. دیزل ژنراتورها از نظر سوخت در مقایسه با همان میزان گاز موردنیاز برای ژنراتورهای گازی، به صرفهتر هستند. دیزل ژنراتورهای دارای کنتلر با قابلیت انتقال خودکار برق از شبکه به ژنراتور در هنگام قطع برق (امرجنسی) و بالعکس، نمایش هشدارها توسط سنسورهای دستگاه (سوخت کم و سایر مشکلات عملکرد) به همراه ارائه طیف زیادی از داده های تجزیه و تحلیل، کمک می کند به افزایش راندمان دیزل ژنراتور و سیستم مدیریت توان و بهینه سازی مصرف سوخت. از آنجایی که خفگی با کربن مونواکسید در مناطق سیل زده هم همچنان یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر به شمار میرود و اغلب مردم تا قبل از وقوع حادثه به آن فکر نمیکنند، این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاربرد دیزل ژنراتور

همچنین باید از وجود نشتی آگاه شده و بعد از هر ۵۰۰ ساعت کار ژنراتور، روغن داخل مخزن روغنکاری را تعویض کنید. استفاده مداوم از دیزل ژنراتور بعد از فروش باعث می شود اجزای مختلف آن داغ شود. از آنجایی که موتور ژنراتور شامل اجزای متحرک میشود، به منظور حفظ دوام و عملکرد مناسب و طولانی مدت لازم است تا روغنکاری شوند. شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت دیزل ژنراتور و استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این خصوص با ما تماس گرفته وبرای خرید مناسب ترین دیزل ژنراتور با بهترین قیمت اقدام نمایید. استفاده تحت بار زیر حد مجاز بهناچار نه تنها باعث دود سفید از سوخت نسوخته میشود بلکه با گذشت زمانهای بیشتر، با دود آبی روغن کاری سوخته نشتی از رینگهای پیستون قدیمی آسیب دیده همراه خواهد شد و دود سیاه نیز حاصل از خرابی تزریقکننده هاست.

از آنجایی که گازوئیل سوخت کارآمدتری است، نیازی به سوخت گیری مجدد ژنراتور ندارید. همچنین از اجزا کاملا اتوماتیک بوده و به هیچگونه تنظیمات خاص و یا تغییر تنظیمات نیازی ندارند. به عنوان مثال: پایههای ضد لرزش در دو طرف دربها مجهز است، دارای مهر و موم لاستیکی برای جذب صدا و گرمای تولید شده حین عملیات است، مجهز به دکمه فشاری توقف اضطراری خارجی است، دارای کلید تغییر جریان، رگولاتور ولتاژ، شاسی فولادی و امکانات و تجهیزات بسیار دیگری است که سبب برتری این دستگاه شده است. این دستگاه در فشار انفجار بالا کارکرد طبیعی خود را دارد و صدا و ارزش آن نیز حین عملیات بسیار کم است.

موتور ژنراتورها تجهیزاتی با راندمان بالا هستند و برای تولید برق برای مدت زمان طولانی تری نسبت به سایر تولیدکنندگان انرژی طراحی شده اند. شما میتوانید جهت خرید انواع دیزل ژنراتور ولوو کاراسهند، دیزل ژنراتور پرکینز کاراسهند، دیزل ژنراتور کامینز کاراسهند و سایر برندهای دیزل ژنراتور از طریق لینک زیر اقدام کنید. از آنجایی که نانو ژنراتور تریبوالکتریک انرژی الکتریکی را از طریق انرژی فیزیکی تولید میکند، فرصتی برای تولید فیلترهای میکروپلاستیک سازگار با محیطزیست فراهم میکند. توان خروجی این دیزل ژنراتور 42kw تا 170kw است و این ژنراتورها با رعایت اصولی استانداراهای بین المللی ساخته شده اند.

شرکت سازنده دیزل ژنراتور ولوو، آلمان و سوئد هستند.

از ژنراتورهای دیزل می توان برای جبران نیاز به حداکثر قدرت در شبکه استفاده کرد زیرا می توان آنها را بدون ایجاد زمان تأخیر به سرعت روشن و خاموش کرد. میزان توان موتور و اندازه قدرت آن رابطه مستقیمی با حداکثر توان خروجی ژنراتور دارد و باید در هنگام کوپله دیزل ژنراتور به تناسب توان موتور و ژنراتور توجه شود. لیست قیمت دیزل ژنراتور در هر فروشگاهی با توجه به برند آن و مدل و ظرفیت هر برند متغیر است. سازه: فونداسیون دیزل ژنراتور اضطراری براساس محاسبات سازه مشخص شده و ابعاد آن با توجه به ظرفیت دیزل ژنراتور و تجهیزات جانبی آن متفاوت است. این دستگاه بر اساس یک نانو ژنراتور تریبوالکتریک (TENG) توسط محققان موسسه علم و فناوری دایگو گیونگبوک و یک فناوری حذف ذرات با استفاده از الکتروفورز(برای جداسازی مولکولها بر اساس اندازه، چگالی و خلوص استفاده میشود) ساخته شده است که دانشمندان موسسه فناوری صنعتی کره ابداع کردهاند.

سایر کنترلها- سوییچ انتخاب کننده فاز، سوییچ فرکانس و سوییچ کنترل موتور (حالت اتوماتیک و غیر اتوماتیک) هم از دیگر کنترلهای قابل ذکر هستند. درجهی ژنراتور- کنترل پنل درجاتی برای اندازهگیری جریان خروجی، ولتاژ و همچنین فرکانس عملکرد دارد. موارد زیادی در این دستگاه نیاز به کنترل دارد. برای به حداقل رساندن آسیب ناشی از این میکروپلاستیکها، یک فناوری قابل اعتماد و کارآمد برای فیلتر کردن آنها ضروری است. بهخصوص نانوپلاستیکها که کوچکتر از میکرون هستند، مشکلاتی ازجمله گرفتگی فیلتر و آلودگی محیطی ناشی از خود فیلتر را بههمراه دارند که غلبه بر آنها دشوار است. بهتازگی، گروه تحقیقاتی به رهبری موسسه علم و فناوری دایگو گیونگبوک (DGIST) با همکاری موسسه فناوری صنعتی کره (KITECH) موفق به توسعه اولین دستگاه تولید برق دوستدار محیطزیست در جهان شده است که میتواند ذرات ریز ازجمله میکرو و نانو پلاستیکها از آب را بهطور موثر حذف کند.

دیزل ژنراتور ولوو در انواع ۴ سیلندر و ۶ سیلندر و با توانهای ۱۱۰ تا ۸۰۰ کاوا تولید میشود. موتور برق دستگاهی است که با مصرف سوخت (بنزین، گاز یا گازوئیل) برق تولید میکند. به طور کلی به هر دستگاهی که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت گاز یا بنزین و گازوئیل را به انرژی الکتریکی تبدیل کند موتور برق میگویند. به عبارت ساده، ژنراتور را میتوان موتور ژنراتور الکتریکی با سوخت دیزل (دیزل ژنراتور)، بنزین یا گاز، برای تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی مکانیکی و سپس تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی معرفی کرد، همچنین از لوازم جانبی ثانویه سوخت، پنل کنترل، کاناپه، تنظیم کننده ولتاژ، سیستمهای خنککننده و اگزوز، سیستم روغنکاری،شارژر باتری و…

انواع دیزل ژنراتور

بنابراین انرژی الکتریکی در این مجموعه ها نقش بسیار مهم و حیاتی دارد. علاوه بر این، محققان نشان دادند که این فناوری پیشگامانه میتواند بهطور موثری انواع ذرات میکروسمی دیگر مانند اکسید روی در اندازه نانو یا دیاکسید سیلیکون را حذف کند. علاوه بر این، نظر به اینکه دستگاه جدید از مشخصه ولتاژ بالای انرژی تریبوالکتریک نیز استفاده میکند، نیازی به منبع تغذیه خارجی ندارد بنابراین میتوان آن را بدون توجه به موقعیت مکانی راه انداخت. بنابراین در تعمیر آن مشکلی نخواهید داشت. قیمت ارز : چون بیشتر دیزل ژنراتورهای موجود در بازار ایران وارداتی هستند بنابراین نوسانات قیمت ارز در قیمت ژنراتور تأثیر دارد.

دیزل ژنراتور لوول به شکل گسترده در مکان هایی از جمله معادن، مخابرات، راه آهن و پروژه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه های دیزل زنراتور به دلیل طیف گسترده ای از مزایای آن در صنایع، موسسات تجاری و مجتمع های مسکونی بسیار مفید هستند. ساختار رتور استوانه ای به دو صورت قطب صاف و قطب برجسته است. در این خصوص تیم متخصصین و مهندسان بهراد به صورت حرفه­ ای تمامی فاکتورها را بررسی کرده و شما را در امر نصب و راه­ اندازی یاری خواهند کرد. کارا بودن و ایمنی کار با تجهیزات الکتریکی منوط به نصب صحیح ، بهره برداری درست و نگهداری مناسب تجهیزات میباشد.

نسبت به سایر سوخت ها مانند بنزین و گاز قدرت بیشتری دارد.