فروش انواع پرده اداری و پرده محل کار فروشگاه آیدکو

شما عزیزان جهت خرید این نوع پرده می‌توانید بصورت آنلاین، حضوری و تلفنی اقدام نمایید. مانند پرده ورتیکال از تعدادی اسلاید تشکیل می شود که جنس آنها از pvc می باشد. این اسلاید ها توسط گیره هایی به ریل پرده اتومات آلمینیومی وصل می شوند که توسط زنجیر باز و بسته و چپ و راست می شوند.

  • محل کار، خانه دوم هر فردی محسوب می شود؛ از این رو بهتر است در هنگام انتخاب لوازم و تجهیزات برای محل کار خود حساسیت لازم را به خرج دهید.
  • یکی دیگر از تفاوت های این دو نوع از شید این است که کیفیت تصویر چاپ شده روی شید رول به دلیل یکپارچه بودن آن، بهتر از شید زبرا است.
  • محصول کشور ترکیه و کاملا وارداتی قابلیت نصب به صورت سقفی و دیواری امکان نصب در فضاهایی با عمق کم امکان تنظیم نور و دید به صورت افقی توسط باتومی امکان جمع شدن کامل پرده به صورت عمودی ارسال به تمام نقاط و نصب در…
  • نام پرده شید از یک کلمه انگلیسی به معنای سایه گرفته شده است و می توان گفت در ابتدا از این نوع پرده برای ایجاد سایه در پنجره ها استفاده می شد.
  • تمام افرادی که به دنبالطراحی دکوراسیونمحل کارشان با استفاده از بهترین و هماهنگ ترین عناصر هستند، برای خرید این عناصر نهایت دقت را به کار می گیرند تا محصول مطابق با سلیقه شان را پیدا کنند.
از طرف دیگر، زیبایی دفتر و محیط کار، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی جایگاه کسب و کار شما هم باشد. در ادامه، معرفی مختصری از انواع مدل‌های پرده اداری خواهیم داشت، هم درباره راهنمای انتخاب پرده اداری، صحبت می‌کنیم. محصول کاملا وارداتی و مونتاز داخلی دارای رنگ بندی متنوع و دوام بالا نصب و نظافت بسیار آسان امکان جمع نمودن کامل پرده و سایه روشن سفارش به صورت قیطونی و نواری مناسب به عنوان پرده اداری و پرده منزل ارسال… ساختار پرده زبرا از دولایه تشکیل شده است و تور و پارچه در راستای افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

به همین دلیل خوب است پرده ای انتخاب کنید که به راحتی بتوانید نور ورودی را کنترل کنید. از پرده کرکره فلزی به دلیل ظاهر شیک و اداری بیشتر استفاده میشود. از اهمیت ویژه ای برخوردار هست و هرچه از مدل های به روز تر و مدرن‌تری برای پوشاندن پنجره های خود استفاده کنید زیبایی محیط را نیز افزایش خواهید داد. اندازه گیری و نصب پرده نیز یکی از مهمترین مراحلی است که بر ظاهر پرده شما تاثیر خواهد گذاشت و از این رو حتما باید این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید. ساخت کشور تایوان و مونتاژ در ایران با لوازم وارداتی دارای رنگ بندی متنوع دارای تیغه های 25 میلیمتری پرفراژ (سوراخ دار) نصب به صورت دیواری و سقفی با زمان کم اعزام کارشناس برای مشتریان تهران و حومه اعزام نصاب جهت نصب…

پرده زبرا اداری

فروش انواع پرده اداری و پرده محل کار فروشگاه آیدکو

در فضاهایی که دو ظلع دیوار دارای پنجره می باشند میتوان برای ترکیب بندی و ایجاد زیبایی در فضا دریک سمت پنجره از پرده سیلوئت و در سمت ضلع دیگر پنجره از پرده زبرا استفاده نمود. باتوم برای تیره و روشن کردن پرده کرکره مورد استفاده قرار می گیرد،استفاده از باتوم از جنس و رنگ پرده کرکره باعث می شود از لحاظ بصری در پرده کرکره تضاد وجود نداشته باشه،و همانند تصویر محصول نهایی بسیار زیبا و همسان با فضا ارائه گردد. همانطور که در تصویر ملاحظه می فرمایید ،برای ایجاد همسانی بیشتر ازپرده کرکره هم رنگ محیط استفاده شده است،از تیغه های با پهنای ۱۶ میلیمتری بهتر است برای پنجرهای با ابعاد کم استفاده گردد،تا فضایی دلنشین و زیبا داشته باشیم. قبل از خرید پرده حتما باید ابعاد درست پنجره حساب کنید تا زمان خرید به مشکل نخورید؛ نکاتی که در ادامه این مطلب گفته می شود می تواند شما را در انتخاب و اندازه­­ گیری پرده اداری کمک کند. در نظر داشته باشید هر جز در اتاق کار تاثیر بسیاری بر عملکرد کارمندان شما دارد و شما می توانید با انتخاب پرده مناسب برای اتاق کار جلوه بسیارزیبایی به اتاق کار خود اضافه کنید و روحیه کارمندان خود ویستاپرده را تقویت کنید. این پرده از نوارهای تاریک و روشن تشکیل شده که بصورت یکی درمیان به دنبال هم قرار گرفته اند و با حرکت عمودی پرده امکان سایه و روشن شدن پرده با جابجایی نوارهای تاریک و روشن فراهم میگردد.

انتخاب پرده اداری بر اساس رنگ

در بسیاری از پرده ها با پیچاندن یک اهرم که در امتداد پرده اداری وجود دارد به راحتی قادر خواهید بود نور اتاق را کم و زیاد کنید. انواع پرده های اداری از لحاظ ظاهری و از نظر عملکرد و کارایی برای دفتر ها و اتاق‌های گوناگون کاری متناسب با خود استفاده می شوند. تا بتوانید مناسب ترین پرده اداری را برای اداره، شرکت یا این که دفتر خود تعیین و خریداری فرمائید. این پرده اداری تشکیل شده از دو اسلاید پارچه و تور به صورت نوار افقی می باشد که به صورت غلتکی می توان نور داخل فضا را تنظیم نمود ،و یا نیز می توان پوشش کاملا بسته و فضای خصوصی داشته باشیم همانند تصویرمقابل.

پرده مناسب برای محیط اداری