چاپ سفارشی: بنرهای با فرمت بزرگ، اندازه دیوار

روی چه چیزی چاپ خواهید کرد؟

به اندازه کافی جالب توجه است که تکنیک مشابهی اغلب برای بنرهای با فرمت بزرگ استفاده می شود که پنجره های اتوبوس را می پوشاند (یا ویترین مغازه های فروشنده را می پوشاند). به این بنرهای مش 60/40 می گویند. (من آنها را بیرون روی نرده ها نیز دیده ام، بنابراین نسیم از مش 60/40 نیز عبور می کند.) وقتی یک بنر یا روکش اتوبوس روی مش 60/40 چاپ می شود، چشم از دور بخشی از تصویر را می بیند که چاپ شده است و واقعاً متوجه ماتریس سوراخ های با فاصله منظم و بدون جوهر چاپ تجاری نمی شود.

من به یادگیری در محل کار بسیار معتقدم. همانطور که وقتی من و نامزدم مشغول نصب نمایشگر مستقل برای Chanel بودیم، یاد گرفتن نحوه استفاده از پالت‌لودرهای موتوری، روکش پ،تیکی و آسانسورهای باربری صنعتی ضرری نداشت، کمک به نصب یک دستگاه سه طبقه هم ضرری نداشت. بنر کنار دیوار بیرونی ناشر مجله.

چاپگر شما بهترین متحد شما برای کمک به انجام این نوع کار است.

از منظر بازاریابی، جلب توجه بیننده در هنگام رانندگی بسیار مهم است (مخصوصاً در مورد بیلبوردها، اما برای پوشش ساختمان نیز صادق است). در مورد موکلم، جلوی ساختمان با جاده و درست در کنار آن با زاویه 45 درجه بود. بنابراین برای چند ث،ه برای ،، که در حال رانندگی بودند قابل مشاهده بود.

بهترین گرافیک های با فرمت بزرگ تنها با چند کلمه و یک تصویر چشمگیر با رنگ های درخشان، بی،ه ای دراماتیک را ایجاد می کنند. آنها باعث نمی شوند بیننده بیش از یک لحظه برای پردازش اطلاعات وقت بگذارد. اما در نظر گرفتن بهترین فروشنده برای چنین کاری و همچنین جوهر من، (هم رنگ و هم فرمول جوهر، چه بر پایه رنگ، حلال زیست محیطی، اشعه ماوراء بنفش یا حلال)، وضوح فایل و اندازه سند نیز مهم است. .

دو ملاحظه دیگر

زم، که من مشاوری بودم که با یک ناشر مجله بزرگ واشنگتن دی سی کار می کردم، یکی از وظایف من هماهنگ ، چاپ تجاری و نصب یک بنر بزرگ (یک جلد چاپ جوهرافشان یکی از مجلات شرکت) بود. من همچنین به چاپگر در نصب کمک کردم.

ابتدا باید فروشنده ای پیدا می کردم. همه فروشندگان گرافیک چاپی با فرمت بزرگ تولید نمی کنند. در این دسته، من تمام اشکال جوهر افشان تولید شده بر روی چاپگرهای تخت (برای زیرلایه های سفت) یا چاپگرهای رول را شامل می شود.

با توجه به مشخصات فنی، اندازه و وضوح را در نظر بگیرید. برای یک تصویر چاپی با فرمت بزرگ، اگر بنر شما سه طبقه باشد، نیازی به وضوح 300 dpi ندارید. این یک فایل هنری غیر ضروری بزرگ (و زمان‌بر برای چاپ) ایجاد می‌کند. از فاصله دور، چشم شما با 80 نقطه در اینچ یا هر چیز دیگری که چاپگر شما پیشنهاد می کند کاملاً خوب است. (پس به طور خاص از او بپرسید.)

ملاحظات طراحی

خوشبختانه ا،ر چاپگرهای جوهر افشان شامل جوهرهای بزرگ (فیروزه ای، سرخابی، زرد، مشکی، گاهی مشکی دوم، گاهی فیروزه ای روشن و سرخابی روشن، گاهی سفید، گاهی قرمز، آبی و سبز یا حتی نارنجی و بنفش) هستند. هدف این است. هر چه رنگ‌های اضافی فراتر از مجموعه رنگ‌های سنتی CMYK (فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و مشکی) بیشتر باشد، طیف رنگی گسترده‌تر و رنگ‌های فردی بیشتری (مانند رنگ‌های خاص شرکتی) می‌تو،د مطابقت دهید. بنابراین اگر نیاز به انتخاب یک چاپخانه با فرمت بزرگ دارید، من شما را تشویق می‌کنم به یک تابلوساز اختصاصی مراجعه کنید یا از یک تامین‌کننده معتبر چاپ تجاری درخواست معرفی کنید. ارجاعات در تضمین کیفیت محصول، مهارت فروشنده و قابلیت اطمینان مهلت مقرر بسیار موثر است.

زم، که با فروشنده چاپ سفارشی خود صحبت می کنید در مورد اینکه آیا محصول شما یک بنر بیرونی، یک روکش اتوبوس یا ماشین یا یک بیلبورد خواهد بود، دقیق باشید. همچنین ممکن است بخواهید در مورد لمینیت برای افزایش دوام، بسته به جوهر و بستری که چاپگر شما استفاده می کند، بپرسید. مدت زم، که برای بیرون بودن بنر نیاز دارید نیز تفاوت خواهد داشت (سه روز، سه ماه، سه سال). جوهرهای مبتنی بر حلال بیشترین ماندگاری را دارند، جوهرهای اکو حلال کمی کمتر و جوهرهای مبتنی بر آب کمتر از همه. متأسفانه، بادوام ترین جوهرها نیز بزرگترین نگر، های بهداشتی و زیست محیطی را ایجاد می کنند.

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

بنابراین، مانند بسیاری از محصولات چاپی دیگر، یک بنر چاپی با فرمت بزرگ (اعم از روکش ساختمان، اتوبوس یا ماشین، یا بنر 60/40 که ویترین فروشگاه را می پوشاند) دارای یک جزء طراحی و یک جزء کاربردی و تولیدی است.

اگر بنر شما در داخل خانه آویزان می شود، ممکن است نوعی پارچه را در نظر بگیرید (شاید برای پرتاب میز، بنر دیواری داخلی یا پایه بنر رول آپ). اما برای نوع بنر بیرونی که باید به مشتری مشاورم ارائه کنم، وینیل بهترین انتخاب بود. از این گذشته، باید در برابر ،اصر (خورشید، باران و باد) که روی یک بنر بسیار سخت هستند، مقاومت می کرد.

این چیزی است که من یاد گرفتم. امیدوارم در کار چاپ سفارشی به شما کمک کند.


این مطلب در تاریخ یکشنبه 6 نوامبر 2022 ساعت 4:06 بعد از ظهر ارسال شده است و تحت ،وان چاپ بزرگ ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2022/11/custom-printing-grand-format-wall-size-banners/

در مقابل، بنری رو به جاده یا بزرگراه با زاویه 90 درجه ممکن است نادیده گرفته شود یا فقط برای یک لحظه دیده شود. ممکن است بخواهید در مورد این موضوع فکر کنید و اطمینان حاصل کنید که بیننده تا حد امکان در معرض تصویر قرار می گیرد. البته به همین دلیل است که شما می خواهید فقط چند کلمه روی بنر همراه با یک تصویر قابل توجه درج کنید. (نباید کاری کرد که بیننده در حین رانندگی بیش از یک لحظه اطلاعات را پردازش کند.)

جوهرها نیز مورد توجه بودند. جوهرهای مبتنی بر رنگ زنده تر از جوهرهای مبتنی بر رنگدانه هستند (محلول های مولکول های آب و رنگ به جای ذرات بزرگتر رنگدانه معلق در مایع). با این حال، جوهرهای مبتنی بر رنگ در برابر آب و هوا مقاومت کمتری دارند. به احتمال زیاد، چاپگر شما جوهر مبتنی بر حلال، مبتنی بر حلال زیست محیطی یا حتی UV را پیشنهاد می کند که باران و نور خورشید را تحمل می کند (که در غیر این صورت باعث محو شدن رنگ در جوهرهای جوهر افشان می شود).

افکار نهایی

در این مورد، من از فروشنده خواستم که بخش‌های تصویر ع، بزرگ روی جلد مجله را به هم ب،باند، زیرا بنر نهایی بزرگتر از عرض 16 فوت بسیاری از دستگاه‌های چاپ جوهرافشان با فرمت بزرگ، رول تغذیه شده بود. فروشنده همچنین لبه‌های بنر را برای افزایش دوام لبه‌های آن قفل کرد و بند‌های ف،ی را در امتداد لبه‌ها اضافه کرد تا طناب را برای بستن بنر به کناره‌ی ساختمان بپذیرد.

گرافیک های با فرمت بزرگ مانند بنر سه طبقه مشتری من نیز بسته به نحوه طراحی و موقعیت آنها ممکن است به صورت بیلبورد نمایش داده شوند. جالب اینجاست که یکی از ملاحظات چنین بنری زاویه دید است.

باد کارهای جالبی روی بنرها انجام می دهد. وقتی بنر را در ساختمان مشتریم با سازنده تابلو آویزان می کردم، تحت تأثیر قرار گرفتم که چگونه حتی یک باد ملایم می تواند بنر وینیل را مانند بادبان بگیرد. برای جلوگیری از پرواز چنین بنر بزرگی، وینیل بنر اغلب در یک الگوی منظم (اغلب منحنی، مانند افقی “C”) بریده می شود. باد فقط از مواد وینیل عبور می‌کند، و الگوی بریده‌ها به اندازه‌ای کم است که واقعاً ظاهر کلی بنر را از دور به خطر نمی‌اندازد.

حسابداری برای باد

اما باز هم، حتی اگر می توان از آن برای کاهش تداخل باد استفاده کرد، مش 60/40 در درجه اول راهی است که به سواران اتوبوس اجازه می دهد از پنجره ها به بیرون نگاه کنند و ،، که خارج از اتوبوس هستند فقط بنر پیچیده شده دور وسیله نقلیه را ببینند.

احتمالاً او یک فایل PDF (نه InDesign یا P،tos،p) از این کار می خواهد. اما باید در مورد اندازه کلی بپرسید. به احتمال زیاد او از شما می خواهد که فایل بنر را به اندازه دقیق هنر نهایی بسازید (برای جلوگیری از نیاز به بزرگنمایی اثر هنری هنگام چاپ). او احتمالاً از شما می‌خواهد که فونت‌ها را در فایل جاسازی کنید یا به احتمال زیاد، نوع را به خطوط اصلی تبدیل کنید. او قطعاً فایل‌هایی را با فرمت CMYK به جای RGB درخواست می‌کند. (اگر فایل‌های RGB را قبول کند، همچنان باید آن‌ها را به فایل‌های CMYK در انتهای خود تبدیل کند، بنابراین بهتر است قبل از ارسال فایل، تغییر را انجام دهید تا بتو،د ببینید که چگونه بر رنگ کلی تأثیر می‌گذارد.)

این از نظر ایمنی نیز مرتبط است. اگر بنر با زاویه 90 درجه به سمت خیابان باشد و شخصی که در حال رانندگی است برای دیدن بنر از جاده نگاه کند، در معرض خطر جدی قرار خواهد گرفت.