دریچه فن کویل نمونه کار دریچه بازدید فن کوئل ارسال رایگان

موارد مصرف در کلیه مکان هایی که باید دریچه ای جهت بازدید و دسترسی به تاسیسات و شیرآلات موجود باشد . دیگر این که حفره های مربوط به تاسیسات را پوشش می دهند و ظاهر خوبی دارند که آن ها را برای هر محیطی قابل استفاده می کند. بزرگترین تولید‌کننده ، عمده‌فروش و صادر‌کننده محصولات / خدمات سرمایشی و تهویه‌مطبوع ، با بهترین قیمت و کیفیت در ایران ، دارای بیش از 20 سال سابقه در این زمینه اماده خدمتگزاری به شما عزیزان می‌ باشد. شرکت ایران مکانیک با بیش از 20 سال سابقه در فروش سیستم های تهویه مطبوع همیشه در تلاش است تا بهترین خدمات و محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه کند. در جهت این هدف شرکت ایران مکانیک در تلاش است تا با ارائه اطلاعات جامع و مفید به مصرف کنندگان کمک کند تا بر پایه آگاهی و دانش محصول مورد نظر را خریداری کنند.

دریچه بازدید یکی از انواع دریچه هایی است که تولید می شود و دلیل نامگذاری آن کاربردی دریچه بازدید است که دارد. پس از ساخت ، دریچه بازدید آهنی به وسیله ی رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده می شود . دریچه­ های بازرسی مناسب باید به‌آسانی بر روی سقف یا دیوار قابل نصب باشد یعنی هزینه و زمان زیادی برای نصب آن صرف نشود. همچنین دریچه­های بازدید باید دارای تنوع رنگ باشند و روش ساخت آن­ها آسان باشد و در صورت لزوم بتوان دوباره آن را تهیه کرد و در بازار موجود باشد.

  • به طور مثال از دریچه های کنافی برای قسمت های لوله کشی شده استفاده می شود که برای بخش های الکتریکی و محل نصب آنتن مناسب هستند.
  • این دریچه­ها با چهار نوع متریال از قبیل آلومینیوم، آهنی، ام‌دی‌اف و پلاستیک تولید می­شود و انواع مختلفی دارد.
  • این شامل ایجاد دسترسی کامل برای تصفیه فاضلاب، بالابر زباله، دریچه های قطع، اتصالات نصب شده برای کنترل فن کویل ها یا فن کویل های کانالی است.
  • همچنین می­توان شیار تهویه هوا بر روی بدنه درب دریچه ایجاد کرد تا ورود و خروج هوا صورت گیرد.
  • قیمت کمتر این نوع از دریچه‌ها موجب استفاده بیشتر معماران ساختمانی جهت پروژه‌های انبوه ساختمانی (بساز و بفروش) شده است.

جهت اطلاع از قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت از طریق واتساپ و یا صفحه تماس با ما اقدام نمائید. شرکت ایران مکانیک مرجع تخصصی داکت اسپلیت با بیش از دو دهه تجربه، تولیدکننده انواع دریچه های بازدید در جنس و ابعاد مختلف است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و روش خرید دریچه های بازدید با شرکت ایران مکانیک تماس بگیرید. مهمترین و شناخته شده ترین نوع این محصول دریچه بازدید فن کوئل و داکت اسپلیت و دریچه سقف کاذب میباشد.

دریچه بازدید 60*60 با پانل 12.5 MR کناف (کی پلاس پارس)

نصب انواع شیرآلات، تجهیزات خنک‌کننده و گرمایشی در کنار سیستم هواساز در ساختمان امری طبیعی بوده و برای ایجاد پوشش زیبا و مقاوم نیاز به دریچه بازدید در انواع مختلف خواهید داشت. هر کدام از دستگاه‌ها، اهرم و شیرهای تاسیساتی باید از دسترس عموم به دور بوده و در زمان نیاز قابلیت تنظیم مجدد یا تعمیر آن‌ها وجود داشته باشد. با استفاده از دریچه بازدید امکان دسترسی به شیرآلات اصلی و دستگاه‌های مرتبط با تنظیم دمای ساختمان وجود داشته و اشخاص تعمیرکار در راحت‌ترین حالت ممکن به انجام سرویس تجهیزات خواهند پرداخت. ایجاد شیارهای ادامه‌دار در گوشه درب دریچه به شکل حرف Z موجب تامین هوای بازگشتی شده و در صورت نیاز امکان ایجاد این شیارهای زیبا در دو سمت درب نیز وجود دارد.

دریچه فن کویل نمونه کار دریچه بازدید فن کوئل ارسال رایگان

زمانی که فن کویل به بیشترین هوای بازگشتی جهت بهبود کارکرد خود نیاز داشته باشد از دریچه مشبک یا لانه زنبوری فن کویل استفاده خواهد شد. این دریچه با ویژگی ظاهری خود علاوه بر زیبایی محیط داخلی موجب جلوگیری از خرابی فن کویل نیز خواهد شد. دریچه های بازدید پلاستیکی گروه صنعتی صفاکیشدریچه های بازدید پلاستیکی با ظاهری زیبا و استحکام عالی برای پوشش شیرفلکه آب ، شیر گاز و کلید و فیوز برق مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید دریچه های بازدید لازم است تا ابعاد متناسب با محل مورد نظر را به درستی محاسبه کنید.

مورد دیگری که درخرید املاک در گیلانباید به آن دقت نمود اما کمتر فردی مد نظر قرار می دهد، زمان مناسب خرید می باشد.به صورت کلی فصول گرم سال همانند تابستان و بهار، گزینه های خوبی برای خریدملکهستند. از سوی دیگر خرید و فروش در بهار و تابستان چون جریان دارد باعث می شود تا فروشندگان نیز انعطاف بیشتری از خود نشان دهند. البته چنانچه از مشاورین در زمین خریدملکجویا شوید، نوع منطقه ای که قصد خریدملکساحلی را در آن دارید، بسیار مهم است. گاها در برخی مناطق بین افراد بومی و غیر بومی تفاوت زیادی وجود دارد و این مورد نیز باعث می شود تا حین زندگی و ساخت و ساز مشکلات بسیاری به وجود آید.

انواع دریچه های بازدید تولید شده توسط شرکت تنظیم تهویه یسنا

مواردی از قبیل وجود رطوبت در محیط، استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی را به جای استفاده از دریچه بازدید آلومینیومی و چوبی الزام آور می‌نماید. این موضوع به طور عمومی در شهرهای شمالی یا جنوبی که در کرانه‌ی دریاها قرار دارند و میزان رطوبت در هوای این شهر ها بالاست بیشتر قابل لمس است. البته به غیر از موارد فوق استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی در دیوار یا سقف سرویس های بهداشتی، استخر، سونا و محل های مشابه که میزانِ رطوبت به واسطه بخار و شستشو بسیار بالاست، طبیعی به نظر می‌آید. ماهیت دریچه پلاستیکی از مواد پلیمریِ ABS است که شرکت تهویه فراز با استفاده از موادِ فوق با چگالیِ بالا،سعی در تولید دریچه بازدید پلاستیکی با کیفیت و استاندارد بالا کرده است.