Sign & Digital UK از فردا شروع می شود

در همین حال، استودیو Sign نمایش های زنده و کارگاه های عملی را به میزب، پاول هیوز، سازنده با تجربه، برگزار خواهد کرد. این جلسات به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که در مورد اصول اولیه کاربرد وینیل، رنگ آمیزی وسایل نقلیه، دیوارپوش ها و موارد دیگر اطلاعات بیشتری ،ب کنند.

من با افراد زیادی صحبت کرده ام که می گویند SDUK 2023 اولین فرصت آنها برای دیدن آ،ین فناوری و نوآوری برای چندین سال خواهد بود و آنها نمی توانند صبر کنند. و ما هم نمی تو،م!»

چندین غرفه‌دار نیز آنچه را که قصد دارند در این رویداد به نمایش بگذارند، تشریح کرده‌اند.

Explains Lounge میزبان یک برنامه کامل از ارائه ها خواهد بود که برای تعامل، اطلاع رس، و الهام بخشیدن به بازدیدکنندگان طراحی شده است. حضور در تمامی جلسات رایگان است و نیازی به رزرو نیست.

SwissQprint مجموعه‌ای از پرینترها و برنامه‌های کاربردی، از جمله جوهر نئون، چاپ بافت و جلوه‌های سه‌بعدی، و همچنین نمایش‌های زنده روی چاپگر تخت خود Nyala 4 را نشان می‌دهد. چاپگر رول به رول اختصاصی آن Karibu نیز نمایش داده می‌شود.

Fujifilm Acuity Prime توسط Josero که اخیراً به ،وان شریک Fujifilm Acuity Prime برای عرضه طیف وسیعی از مشتریان در بریت،ا منصوب شده است، نمایش داده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Sign & Di،al UK یا برای ثبت نام به آدرس زیر مراجعه کنید: signuk.com.


منبع: https://www.printweek.com/articles/sign-di،al-uk-kicking-off-tomorrow

علاوه بر این، انجمن بین‌المللی علائم بریت،ا (ISA-UK) برای میزب، از SDUK Explains Lounge و همچنین یک ویژگی جدید، Sign Surgery، بازگشته است.

جنی متیو کارگردان رویداد گفت: «سال گذشته ما یک نمایش عالی داشتیم، حتی اگر کشور تازه به ایده بیرون رفتن دوباره عادت کند. با این حال، امسال وعده می دهد که جشنی بدون محدودیت برای همه چیزهای خوب و عالی در دنیای شگفت انگیز تابلوسازی و چاپ دیجیتال با فرمت بزرگ باشد.

ویژگی‌ها شامل Hexis UK Wrap Battle می‌شود که به بازدیدکنندگان فرصتی می‌دهد تا بهترین‌های حرفه بسته‌بندی خودرو را ببینند، زیرا مهارت‌های خود را در نبرد سرعت و دقت به نمایش می‌گذارند تا ،وان بهترین نصب‌کننده UK 2023 را به خود اختصاص دهند.

این رویداد سه روزه روز پنجشنبه به پایان می رسد و غرفه داران تایید شده شامل Roland DG، Epson UK، Premier، Hexis UK، Vivid Laminating Technologies و SwissQprint هستند.


نسخه 2023 Sign & Di،al UK (SDUK) فردا (21 مارس) درهای خود را در NEC، بیرمنگام باز می کند.

در عین حال، Sign Surgery یک محیط غیررسمی را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان می توانند سوالات خود را از مدیران ISA-UK مطرح کنند.

Trotec گفت که “سیستم های لیزری را مطابق با تمام نیازهای بودجه” نشان می دهد، با SDUK نشان دهنده بازگشت دستگاه برش لیزری SP3000 خود به نمایشگاه تجاری بریت،ا است، در حالی که توزیع کننده انحصاری Mimaki برای بریت،ا و ایرلند، Hybrid Services، کیت را نشان می دهد که اخیرا رونمایی کرد TxF150-75 چاپگر جوهر افشان مستقیم به فیلم (DTF).

در همین حال، Roland DG ماشین‌هایی را از محدوده TrueVIS خود، از جمله اولین چاپگر رزینی خود، به نمایش می‌گذارد. AP-640 و سری ام جی و ال جی ماشین آلات چاپ و برش UV در کنار این جدیدترین ماشین ها، VG3-640 و ماشین‌های چاپگر/کاتر SG3-540/300 نیز در کنار چندین قطعه دیگر از کیت به نمایش گذاشته می‌شوند.

برت مارتین به تازگی Keencut را به ،وان جدیدترین شریک مورد تایید خود رونمایی کرده است. و این دو ،ب و کار برای اولین بار در نمایشگاه همکاری خواهند کرد سویانگ اروپا ایستادن. Keencut پس از چاپ مواد با استفاده از چاپگر Fujifilm Acuity Prime، 10 میلی‌متری Foamalux Light، Foamalux Eco و 3mm Marcryl اکریلیک برت مارتین را با استفاده از برش SteelTrak Keencut و برش SmartFold Evolution3 برش می‌دهد.