بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند-آل اسکیپ

اتاق فرار شایعه اولین بازی ارائه شده توسط مجموعه اتاق فرار golden escape واقع در هفت تیر کرج میباشد. اعضای مجموعه با هدف طراحی بازی‌های فکری فعالیت خود را آغاز کردند. لوگو مجموعه تهران اسکیپ هم از همین سیاست الگو می‌گیرد و بیانگر مسائلی مربوط به تلاش برای فرار است. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید.

مجموعه اسکیپ کیوب

محیط این اتاق شبیه به محیطی آلوده از میکروب و مواد شیمیایی طراحی شده است. دکتر ریچارد که اسیرتان کرده، شما را مجبور می‌کند به سفر بروید و ژن پدربزرگ او را از ادگین پس بگیرید. در طول این سفر ماجراجویانه باید سعی کنید زنده بمانید و ژن پدربزرگ دکتر را به دستش برسانید. این اتاق یک شبیه‌ساز محیط موزه است و شما باید خود را از آن خارج کنید. زمانی‌که لیزرها فعال می‌شود، اگر به هرکدام نورها برخورد کنید ۱ دقیقه از زمان باقی‌مانده کسر خواهد شد. گروهک‌های مافیایی قصد دارند مخفیگاه مافیای چین را پیدا کنند و اژدهای سرخ را شناسایی کنند.

۱۱_اتاق فرار اسکیپ می

این بازی متشکل از اتاق فرار و بازی محیطی است و برای پیروزشدن در آن باید همکاری تیمی داشته باشید. شما در خانه یک دوست قدیمی قدم گذاشته‌اید درست زمانی که چند هفته‌ای از مفقودشدن او می‌گذرد. دوست شما در خانه نیست، اما باتوجه‌به سرنخ‌های موجود می‌توانید از آن مکان خارج شوید. یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر خود کشته می‌شود. شما و همراهانتان به‌عنوان دستیار کارآگاه انتخاب شده‌اید و باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه قاتل را پیدا کنید در غیر این صورت کشته خواهید شد. پس از مواجه‌شدن با این موجودات باید با ترفندهای مختلف آن‌ها را شکست دهید و از دستشان فرار کنید.

سرنخ های گمراه کننده ، به همراه محیط بازی حرفه ای و جلوه های ویژه که به عمد قرار است شما را بترساند باید در کنار یک سناریو خوب قرار گیرد تا نفس شما را حبس کند و شما نتوانید براحتی معماها را حل کنید . اتاق‌های فرار برای اولین بار در ژاپن در سال 2007 طراحی شد و بعد از آن به سراسر دنیا منتشر شد. آنچه در بازی‌های رایانه‌ای و یا فیلم‌ها دیده‌ایم را این بار در فضای شبیه‌سازی‌شده با دوستانمان تجربه خواهیم کرد.

مدت زمان بازی کالبدشکافی ۶٠ دقیقه و درجه سختی آن ۷ از ۱۰ می‌باشد. یکی از ویژگی های بسیار جالب بازی های شانس فرار طبقاتی بودن و محیط بسیار بزرگ آن است که باعث میشود چالش های موجود در بازی بیشتر و جذاب تر شود. فرقی نمیکند در کجای تهران باشید، تجربه این اتاق فرار باعث میشود بازی های دیگر آن را نیز دنبال کنید. اتاق فرار روانی در سال 1893 در حوالی شهر شیکاگو آمریکا و در هتلی مرموز اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

سناریوهای پیاده‌سازی‌شده در اتاق فرارهای مختلف با هم متفاوت بوده و اغلب آنها از بازی‌های کامپیوتری و فیلم و داستان‌های ترسناک و گاهی جنایی الهام گرفته شده‌اند. ایده راه‌اندازی اتاق فرار برای اولین بار در سال 2007 توسط کمپانی scarp در ژاپن توسط تاکائو کاتو مطرح و به دلیل هیجان بسیار بالای آن به زودی در تمام دنیا اجرا گردید. مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌ می به‌ عنوان اولین اسکیپ روم و اتاق فرار تهران و ایران، بازی‌های خلاقانه و مهیجی را برای طرفداران هیجان فراهم کرده است. متل بوداپست ۳۱۳،فرار از زندان ۱،فرار از مدرسه، معمای تسلا، بمب شیمیایی فریتز هابر و سرقت از بانک سناریوهای ارائه شده از سوی این مجموعه هستند.

اتاق‌‌های فرار معمولا در قالب فضاهایی مثل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه و ترسناک، فضاپیما‌ها و… هست که این فضا نسبت به داستان بازی متغیر است. در یک اسکیپ روم ترسناک همیشه باید هوشیار باشید چرا که هر لحظه ممکن است با یک چیز فوق ترسناک غافلگیر شوید. در یک اتاق فرار ترسناک ممکن است هر چیزی که از جنس ترس باشد را تجربه کنید پس برای آن آماده باشید. اتاق فرار محیط کوجکی می باشد و چندان جای مناسبی برای دویدن نیست پس هر چقدر هم که ترسیدید در جای خود ثابت بمانید .

از ویژگی‌های این اتاق فرار که آن را نسبت به سایر اتاق فرارهای تهران متمایز می‌کند، محل برگزاری آن است که در یک عمارت ۲۰۰ساله در یک فضای متفاوت و خاص اجرا می‌شود. اسکیپ روم که در لس آنجلس آمریکا واقع شده است از فضای بسیار ترسناک و رعب آوری برخوردار است. برای تفریح در اتاق فرار ترسناک لازم نیست استاد حل پازل های مختلف باشید، اتاق فرار برای همه افراد طراحی شده و برای راحت تر شدن خیالتون هم میتونید قبل از انتخاب اتاق فرار سطح دشواریش رو بررسی کنید.

علاوه بر آزادی از شرایط جنگ، همزمان باید تلاش کنید تا در مقابل آلمان پیروز میدان باشید و به همین دلیل هیجان بسیار زیادی را در آن تجربه می کنید. پس از شروع بازی شما و افراد تیم باید به تنهایی و بدون هیچگونه راهنما معماهای سخت و پیچیده را حل کنید تا در نهایت بتوانید از محیط پر از استرس و رعب و وحشت نجات پیدا کنید. برای رزرو بازی اتاق فرار ترسناک بی گناه در جنوب تهران میتوانید از لینک زیر اقدام کنید. اتاق فرار زار، یکی از بهترین دکورها را دارد و کاملا سبک جنوبی در آن رعایت شده است که همین موضوع شما را کاملا در فضای بازی قرار می‌دهد. چالش‌های مختلف، فضاسازی‌های گوناگون و معماهای متفاوت، در کنار دکور فوق‌العاده بازی و اکتور وهم‌انگیز آن، اتاق فرار زار را به یکی از ترسناکترین اتاق فرارها در ایران تبدیل کرده است. یک بازی جذاب و فان که معما‌هایش با تمامی معماهای دیگر از نظر جنس متفاوت است و سناریو بسیار جذابی و متفاوتی نیز دارد.

  • اسکیپ روم ترسناک سوئینی تاد یکی از ترسناک ترین و مهیج ترین اسکیپ روم ها در تهران می باشد که شما را در شرایط بسیار استرس زا قرار داده و تنها راه رهایی از این شرایط حل کردن معماهایی با سطح سختی متوسط خواهد بود.
  • قبل از اینکه تیمی برای بازی تشکیل دهید باید تصمیم بگیرید که دقیقا چه ژانری را می‌خواهید بازی کنید و کدام اتاق فرارهای تهران این ژانر را ارائه می‌دهد.
  • از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش اسکیپ روم می‌دهیم.
  • پس یادتون نره اگه اتاق فرار ترسناک هم رفتید، معما باید حرف اول رو بزنه بعدش ی مقدار ترس بجا وارد بازی بشه.
  • جیگاسو برای ۴ تا ۱٠ نفر طراحی شده و مدت زمان بازی آن ۹٠ دقیقه‌ای است.

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند-آل اسکیپ

فضای اتاق فرار تابوت به‌صورت دلهره‌آور و خاص طراحی شده و یکی از دشوارترین بازی‌های این مجموعه است. داستان بازی از این قرار است که بیماری طاعون جهش‌یافته و تمام شهر را فرا گرفته است. در این میان مراکز زیادی برای ایزوله شهر ایجاد شده که مبتلایان را به آن‌ها منتقل می‌کنند. شما و دوستانتان درحالی‌که هیچ نشانی از این بیماری ندارید دیشب دستگیر شده‌اید و متوجه می‌شوید که این مرکز برای تست واکسن‌های جدید خود روی افراد سالم آن‌ها را آزمایش می‌کنند. حالا زمان آن است که شما با هوش و خلاقیت خود و دوستانتان از دست این قاتل جان سالم به در ببرید و توجه داشته باشید که زمان شما محدود است که این موضوع جذابیت و استرس بازی را دوچندان می‌کند.