زنان صنعت چاپ برای IWD2023 صحبت می کنند

شارلوت اسکات پارکر، متخصص فنی، جیمز کراپر

“من فکر می کنم فناوری دیجیتال به طور بالقوه به تغییر تصویر صنعت نیز کمک کرده است. اکنون به نظر می رسد که این صنعت از نظر فناوری پیشرفته تر به جای آن باشد [when] مردم فقط آن را با پارچه های روغنی مرتبط می کنند. مردم می‌توانند حرفه‌ای بسیار جالب و متنوع در چاپ داشته باشند، که احتمالاً با ایده «مرد و پسر» در مورد آنچه چاپ ۲۰ سال پیش بود متفاوت است.


من فکر می‌کنم در واقعیت، صنعت از نظر برابری ،تی حرکت خوبی داشته است، اما هنوز هم در نقش‌های اداری مانند فروش و بازاریابی بسیار زیاد است. زمینه بهبود در خود تولید است.

من معتقدم که تنوع، برابری، و شمولیت عوامل قوی برای ایجاد یک محیط کاری مولدتر هستند.

«اگر همین الان به جلو برگردیم، به شامی که IPIA در دسامبر سال گذشته برگزار کرد، برگردیم، ،یب شرکت‌کنندگان مرد و زن تقریباً نصف و نیم بود. تغییر بزرگی رخ داده است

«صنعت ما عموماً نماینده ،ن کمتری دارد، اما این بستگی به موقعیت و مکان دارد.

این گروه از مردم و شرکت‌ها می‌خواهد تا در مورد اینکه چگونه می‌توانند بخشی از راه‌حل نابرابری باشند، به جای مشکل، فکر کنند و دوستان، خانواده و همکاران را تشویق کنند تا برابری را به ،وان کلیدی برای قرار دادن مردان و ،ن در موقعیت برابر بپذیرند.


“من فکر می کنم، همچنین، قطعاً نه تنها در صنعت ما، بلکه یک تغییر عظیم در حال پیشرفت است [in society at large]. مدتی طول کشید تا به آنجا رسیدم.»


ما سه یا چهار زن را در بخش تولید خود داشته‌ایم، و آنها در ایفای نقش بسیار خوب عمل می‌کنند، بسیار جزئیات محور هستند – همه چیزهایی که در یک کارخانه چاپ می‌خواهید، و بسیار قابل اعتماد.

برای ارتقای ،ن در صنعت، مایلم این بخش در نمایش مسیرهای شغلی، در دانشگاه ها و سایر مسیرهای آکادمیک بیشتر دیده شود.

«برگردیم فقط به یک شام IPIA که در سال 2008 در آن شرکت کردم: 120 شرکت کننده در آن شرکت داشتند که پنج نفر از آنها زن بودند و چند نفر از آنها به جای اینکه خود اهل صنعت باشند، همسر بودند.

منتخبی از ،ن از سراسر مشاغل چاپی و وابسته افکار خود را در مورد روز جه، زن به اشتراک گذاشتند:

قطعاً تغییری در صنعت کاغذ، بسته‌بندی و چاپ صورت گرفته است و تلاش‌هایی برای ایجاد فراگیری بیشتر و توسعه فرهنگ انصاف و برابری انجام می‌شود.


روز جه، زن در سال 2023 فرا رسیده است، امسال جهان را تشویق می کند تا #برابری را در آغوش گرفته و برابری نتیجه را برای ،ن تضمین کند.

ما باید کار بهتری انجام دهیم تا نشان دهیم که یک زن می‌تواند در موقعیت‌هایی کار کند که در حال حاضر کمتر حضور دارند، مانند تولید، جایی که می‌توانند نقش مهمی در تولید بسته‌بندی ایفا کنند که تفاوت ایجاد می‌کند.»


در این بی،ه آمده است: «برابری تشخیص می‌دهد که هر فرد شرایط متفاوتی دارد و منابع و فرصت‌های دقیق مورد نیاز برای رسیدن به یک نتیجه برابر را تخصیص می‌دهد».

با 35 سال فعالیت در صنعت چاپ، شاهد تغییرات عظیمی بودم.

“من فکر می کنم ،ن فقط فکر می کنند که برای آن محیط من، نیستند، گاهی اوقات، قبل از اینکه واقعاً برای دیدن آن وارد شوند. در واقع یافتن راه حل برای آن مجموعه کوچک از شرایط که ممکن است نیاز داشته باشند بسیار آسان است [help with lifting, for example.]

الودی بوگنیکور، مدیر پایداری، بسته بندی گرافیکی بین المللی

این رویداد سالانه که در 8 مارس جشن گرفته می‌شود، دستاوردهای ،ن را در تمام عرصه‌های زندگی جشن می‌گیرد و مردم را برای مبارزه برای برابری ،تی جمع می‌کند.

«جامعه قطعاً به سمت فراگیرتر و مثبت‌تر شدن پیش رفته است و به روی بهترین فرد برای این شغل باز است.

«برابری تفاوت‌های بین افراد را تشخیص می‌دهد و منابع و فرصت‌ها را برای رسیدن به یک نتیجه «برابر» تخصیص می‌دهد. همه سزاوار یک نتیجه هستند، اما مسیرهای فردی ممکن است کمی متفاوت باشد.»


کات دوران، مدیر عامل اسپکتروم پ،تیک

برای نسل بعدی ،ن با استعداد بسیار مهم است که ال،ایی برای آرزو و درک فرصت هایی که این صنعت ارائه می دهد داشته باشند.»


منبع: https://www.printweek.com/articles/print-industry-women-speak-up-for-iwd2023

“شما الان وارد اتاق نمی شوید و تقریباً تنها زن در اتاق هستید، بنابراین باید بگویم که شناخت ،ن برای توانایی هایشان به طرز باورن،ی پیشرفت کرده است.

به گفته گروه سازماندهی کمپین روز جه، زن، موضوع امسال، #Equity، برای برجسته ، این واقعیت انتخاب شده است که فقط دادن فرصت‌های مشابه به ،ن کافی نیست.

“IWD روزی برای تجلیل از ،ن و همه کارهای شگفت انگیزی است که انجام می دهیم. اما همچنین فرصتی برای انعکاس و ارزیابی تغییراتی که هنوز باید ایجاد شوند.

“من فکر می کنم، به طور سنتی، به دلیل ،صر کارخانه ای آن کار، وزنه زدن، تغییر آن سخت تر بوده است – این چیزی است که هنوز ،ن را از انتخاب برای پیوستن به این صنعت منصرف می کند. اغلب به جای اینکه ا،اماً خود فرآیند استخدام اتفاق بیفتد:

“در حالی که هنوز یک صنعت بسیار مردانه است، ،ن بیشتر و بیشتری به این بخش می‌پیوندند، که یک تغییر بزرگ است. من با زن، کار می‌کنم که تیم‌هایی را هدایت می‌کنند که عمدتا از مردان تشکیل شده‌اند، اغلب مرد، که از آنها بزرگتر هستند، و دیدن این واقعا شاداب کننده است.این نشان می دهد که چگونه صنعت در حال تغییر است.

Zoe Deadman، مدیر عامل، KCS Print

بث مارستون، مدیر موفقیت مشتری، بازاریابی آفلاین PSE