بررسی قیمت انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار | asilight

حدفاصل میان دو پیکسل را دات پیچ می گویند که بیانگر کیفیت تصویر است و هرچه این فاصله بیشتر باشد کیفیت تصویر پایین تر و قیمت نیز کمتر خواهد شد. تعداد دات پیچ ارتباط معکوسی با تعداد پیکسل‌ها و رزولوشن صفحه نمایش دارد. هرچه فاصله بین پیکسل‌ها بیشتر شود (دات پیچ افزایش یابد)، تراکم پیکسلی کمتر شده و وضوع تصویر کاهش می‌یابد و بالعکس.

بررسی قیمت انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار | asilight

طراحی ماژولار به این معنی است که صفحه نمایش شما می تواند به اندازه یک تلویزیون معمولی یا به اندازه یک صفحه تلویزیون شهری نمایش فیلم باشد. همچنین می توانند منحنی باشند و به شکل های منحصر به فرد یا شفاف ساخته شوند. ، دات پیچ یا همان تراکم پیکسلی بطور متوسط از تلویزیون های فضای باز کمتر است و پیوستگی تصویر از فاصله های نزدیک تری احساس می شود. این نوع نمایشگر سبکی مدرن با امکانات ویژه برای سالن های جدید و روز دنیا می باشد.

  • با بزرگتر‌شدن صفحه‌نمایش، ماژول‌های استفاده شده و همچنین تعداد پاورها افزایش پیدا خواهد‌کرد.
  • پس از اطلاع از عوامل موثر بر قیمت و همچنین معرفی مراکز معتبر فروش تلویزیون شهری، بد نیست در مورد نحوه خرید این تجهیزات نیز نکاتی را گوشزد کنیم.
  • در خصوص افزایش تأثیر مثبت تلویزیون شهری در تبلیغات، باید بهترین مکان متناسب با نوع تبلیغ انتخاب شود.
  • نام ، ایمیل و وب سایت من را برای دفعه بعدی که نظر می دهم در این مرورگر ذخیره کنید.
  • مجهزترین واحد تولیدی با پشتوانه 19 سال تجربه تخصصی و تهیه قطعات بصورت مستقیم و دست…
همچنین در صورت مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر، امکان بهره مندی از خدمات پس از فروش و ضمانت مطمئن نیز وجود دارد که به واسطه آن در صورت خرابی قطعات، امکان تعویض یا تعمیر آن وجود دارد. این روزها اکثر مدیران بازاریاب برای تبلیغ کسب و کار خود به دلیل صرفه جویی در هزینه و بازدهی بسیار بالا از تلویزیون های شهری استفاده می کنند. با توجه یکسری پارامترها برای محاسبه تلویزیون شهری در باغ تالار ها، با بخش فروش تماس بگیرید تا راهنمایی لازم انجام گردد. مجموعه ای اس آی لایت یکی از بزرگترین وارد کننده های قطعات تلویزیون شهری در ایران می باشد و خیلی از فعالین در حوزه تلویزیون شهری این مجموعه را به عنوان وارد کننده تلویزیون شهری می شناسند و سالهای فراوان از مجموعه ای اس آی لایت خرید کرده نموده اند.

ماژول ال ای دی

استفاده از نمایشگرهای بزرگ LED به جذب مشتری و افزایش فروش کمک می کند. با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته، بیلبوردهای دیجیتالی SSCO در برابر گرد و خاک، آلودگی و شرایط سخت آب و هوایی مقاوم بوده و می‌توانید سال‌ها از آن‌ها استفاده کرده و لذت ببرید. علاوه بر آن، شما از افزایش فروش و درآمد حاصل از نمایش مضاعف بهره‌مند خواهید شد. بله ما هم قطعات رو داریم و هم امکان اجرای پروژه را به صورت حرفه ای ، در صورت نیاز با بخش فروش مجموعه هماهنگ نمایید. خیر ، تمام قطعات بابت آّ و هوای گرم و سرد و رطوبت بالا عایق و بهینه شده اند و باید توجه داشت که حتما برای فضاهای اوت دور از ماژول های مخصوص اوت دور استفاده نمایید.

کیفیت منبع تغذیه و کنترلر و کابینت قابل تشخیص می باشد ولی کیفیت ال ای دیها نیاز به گذر زمان و کارکرد تلویزیون دارد که بعد از 2-3 سال مشخص خواهد شد. جذب تعداد بیشتری از مخاطبان برای تلویزیون شهری می‌تواند با انتشار محتوای جذاب و بکارگیری روش‌های تبلیغاتی مناسب انجام شود. برای مثال، می‌توانید با انتشار تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های مرتبط، کاربران را به تلویزیون شهری جذب کنید. همچنین ارائه برنامه‌های جذاب و تنوع بخش، می‌تواند برای جذب مخاطبان مفید باشد. بله در صورت زیر ساخت فروش انواع تلویزیون شهری تیم ای اس آی لایت به شما کمک خواهد کرد تا شروع به کار خود را با قدرت بیشتر استارت بزنید. تلویزیون های شهری یکی از ابزارهای مؤثر در تبلیغات محیطی است که، می‌تواند روی موفقیت یک کسب و کار اثر زیادی بگذارد.

ساخت تلویزیون شهری