چسب بتن BC45 چسب کاشی بتن شیمی خاتم

چسب بتن BC45 چسب کاشی بتن شیمی خاتم

چسب بتن با خصوصیات خاصی که دارد در برابر آتش، حریق، نور، گرما، سرما، رطوبت و ضربه مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، مقاومت و استحکام سازه را بالا می‌برد و از لحاظ اقتصادی نیز به‌صرفه است. این چسب می‌تواند سرعت عملیات ساختمان‌سازی را افزایش دهد و وزن کلی سازه را سبک‌تر کند. همچنین به دلیل ویژگی‌های خاص خود، ضد خزه و جلبک است و از خصوصیت آنتی باکتریال نیز بهره می‌برد. به دلیل شبیه بودن به سایر چسب‌ها، حتماً باید نام چسب بتن، نام شرکت تولیدکننده، راه تماس با شرکت، توصیه شیمیایی و نحوه نگهداری روی محصول درج شود. استفاده کننده باید از تاریخ تولید و انقضاء مواد شیمیایی تشکیل‌دهنده چسب مطلع باشد.

  • چسب بتن انواع گوناگونی دارد که هر یک برای کاربری خاصی استفاده می شوند.
  • مصرف‌کننده با استفاده از فضای مجازی و خرید اینترنتی، می‌تواند در وقت و هزینه خود بسیار صرفه‌جویی کند.
  • از این ماده برای خواص آب‌بندی و چسباندن بتنی به بتن دیگر یا داخل بتن استفاده می‌شود.
  • در صورت حضور خریدار در محدوده شهر تهران، ارسال کالاهای خریداری شده معمولاً با پیک انجام خواهد شد.
  • اما اگر در قسمتی یا پروژه‌ای اتصال بتن تازه به بتن خشک شده صورت پذیرد یا نیاز به ترمیم ترک بتن و…
  • ابتدا چسب بتن را با آب (یا حلال مورد نظر) حل کرده و پس از رقیق شدن به سیمان و شن و ماسه اضافه شده تا حاصل ملاتی خمیری شکل و روان تهیه شود.

مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر سایش از دیگر موارد استفاده این مواد هستند. تمامی موارد مذکور سبب استفاده از لاتکس در صنعت چسب، بخصوص چسب بتن لاتکسی شده است. انواع افزودنی بتن باید قابلیت انحلال در آب یا حداقل قابلیت ترکیب با مخلوط سیمانی و ایجاد یک مخلوط همگن را داشته باشند.

تشکیل بتنی با دوام با بافتی چسبنده و منسجم و با عمر مفید بالا در سازه روی این سایت کلیک کنید ها. برای اطلاع از نحوه محاسبه سفارشات عمده با واحد فروششرکت تماس بگیرید. سفارشهای ثبت شده حداکثر تا یک روز کاری شروع به آماده سازی شده و در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق پیک (تهران و کرج) یا باربری (شهرستان) ارسال خواهند شد. این محصول دارای بسته بندی استاندارد بوده و برای سفارشهای خاص یا عمده نیاز به هماهنگی با واحد فروش شرکت می باشد.

چسب بتن مخصوص آب بندی و تقویت ملات SA12

Dezobond P-2200 در ظروف 4 ، 10 ، 210 لیتری بسته بندی و عرضه می شود. هرگونه سوال، پرسش و ابهام درباره محصولات به صورت تلفنی برطرف می گردد. ژئوتکستایل ها به طور کلی در توده خاک می توانند بوسیله توسعه نیروهای کششی نقش تقویت کنندگی داشته باشند. سلام جناب یوسف پور عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب کشفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب حیدری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

چسب بتن BC45

این محصول که بصورت دو جزئی A و B تولید می شود جزو محصولات چسب بتن و مواد ۀب بندی بتن شیمی ساختمان است. این نوع از چسب اپوکسی از دو جزء ساخته شده است که بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده طراحی و تولید می‌شود. این چسب بتن باعث افزایش قابل ملاحظه‌ی دوام بتن شده و قدرت چسبندگی را بالا می‌برد.مقاومت مکانیکی این چسب بالا است به طوری که تمام این خصوصیات سبب می‌شود از این چسب برای اتصال بتن جدید به بتن قدیمی استفاده شود.

چسب بتن اپوکسی: