استقبال AMUK از طرح های بدنه هواپیما با رشد صنعت چاپ سه بعدی بریتانیا – 3DPrint.com

تصویر با حسن نیت ارائه شده از Airframe Designs.

برای تقویت قابلیت های خود، Airframe Designs یک Stratasys Fortus 450mc را به همراه یک دستگاه فرز پنج محوره جدید و چاپگر سه بعدی فوتوپلیمریزاسیون vat ،یداری کرده است. این شرکت قبلاً تخصص خود را برای طراحی و ساخت وسایل ابزار پرینت سه بعدی برای هواپیماهای نظامی و همچنین ایده‌پردازی سیستم‌های هوایی بدون سرنشین جدید و توسعه کنسول‌های اپراتور برای هواپیماهای مأموریت ویژه به کار گرفته است.

علاوه بر اینکه خانه سازنده پرینترهای سه بعدی ف،ی Renishaw است، تولید کننده جوهرافشان Xaar در تعدادی از تکنیک های جدید AM از جمله تف جوشی با سرعت بالا نقش کلیدی داشته است. سازنده ف،ات قدیمی GKN برای پیشرفت صنعت پرینت سه بعدی جه، نقش اساسی داشته است و غول های صنعتی متعددی مانند رو، رویس به طور قابل توجهی از AM استفاده کرده اند. با این وجود، ما هنوز شاهد ایفای نقش بریت،ا در Industry 4.0 نیستیم که در دوره های قبلی صنعتی شدن ایفای نقش می کرد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308451/amuk-welcomes-airframe-designs-as-british-3d-printing-industry-grows/

یکی از شاخص‌هایی که نشان می‌دهد پرینت سه بعدی خانه‌ای امن در این کشور پیدا می‌کند، خبر سال گذشته است که Stratasys در حال افتتاح یک مرکز لجستیک در بریت،ا است. این امر با ظهور Wayland Additive به ،وان تولیدکننده چاپگرهای سه بعدی پرتو الکترونی داخلی، Orbex به ،وان ارائه‌دهنده پرتاب ماهواره، و استقرار فزاینده فناوری‌های AM توسط ارتش بریت،ا تکمیل می‌شود. صحنه پرآب AM در بریت،ا با ائتلاف با متحدان بریت،ا، ی،ی ایالات متحده و استرالیا، بیشتر تقویت می شود. همه اینها به این م،ی است که Airframe Design نمی توانست زمان بهتری را برای پیوستن به AMUK انتخاب کند، زیرا این سازمان احتمالاً در آستانه دریافت نقطه من، خود در زیر نور خورشید است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در حالی که ،ستان مانند سایر کشورها مرکز تولید کنندگان پرینترهای سه بعدی و مواد نیست، این کشور همچنان در تحقیقات، توسعه و کاربرد فناوری های ساخت افزودنی (AM) در صنایع مختلف به برتری خود ادامه می دهد. به طور خاص، بریت،ا یک محیط مشارکتی را ایجاد کرده است که دانشگاه، صنعت و ،ت را برای سرعت بخشیدن به نوآوری در چاپ سه بعدی گرد هم می آورد. از جمله نهادهایی که دقیقاً چنین نقشی را ایفا می کنند، انجمن صنفی است تولید افزودنی ،ستان (AMUK) که اخیراً متخصص پرینت سه بعدی هوافضا Airframe Designs را به صفوف خود اضافه کرده است.

AMUK که در سال 2014 تأسیس شد، مهم ترین سازمان کشور است که به چاپ سه بعدی اختصاص دارد. در سال 2020 به بزرگتر تا شد انجمن فن آوری های تولیدی (MTA)، که تاریخچه آن به سال 1919 باز می گردد. به ،وان یک شرکت خدمات مهندسی، طرح های بدنه هواپیما یک دهه پیش قبل از راه اندازی تاسیس شد شعبه متمرکز بر AM اختصاص داده شده به خدمات چاپ سه بعدی پلیمری برای صنایع هوایی، دفاعی، فضایی، دریایی، هسته ای، ریلی، خودروسازی و پزشکی. با پیوستن به AMUK، هم شرکت خدمات مهندسی و هم گروه تجاری سود خواهند برد، اولی تخصص و ارتباطات خود را در هوافضا و دومی شبکه صنعتی گسترده تر AM ،ستان را به ارمغان می آورد.

جرود هارتلی، مدیر اجرایی Airframe Designs، گفت: «پیوستن به سازمان صنعت پیشرو به افزایش آگاهی از مزایای فناوری ساخت افزودنی و برتری مهندسی خودمان کمک می‌کند. با پذیرش تولید افزودنی، انقلابی در تولید بریت،ا در حال رخ دادن است و ما می‌خواهیم به رهبری و ایجاد این فرصت‌ها کمک کنیم. این فناوری ما را قادر می‌سازد تا قطعات و ابزارهای سبک، بسیار دقیق و محکم بدنه هواپیما را تولید کنیم که با سرعت بالا ارائه می‌شوند، در حالی که به کاهش انتشار کربن و دستیابی به اه، خالص صفر تا سال 2050 کمک می‌کند.

تحولات اخیر نشان می دهد که این در حال تغییر است. همانطور که مت ،نتسکی، تحلیلگر ماکرو 3DPrint.com، در رابطه با طرح تولید پیشرفته 4.5 میلیارد پوندی بریت،ا اشاره کرد، «به م،ای واقعی، استراتژی صنعت بریت،ا 4.0 نشان دهنده بازگشت انقلاب صنعتی به نقطه شروع و منشأ آن است. جه، شدن به دور کامل می رسد.»