به پیش برای Velo3D با چشم انداز خوش بینانه Q1، افزایش شتاب در بخش دفاع – 3DPrint.com

Mears Ma،e، یک تجارت مستقر در ایندیانا، از سال 1966 وجود داشته است. ابتدا، به ،وان یک فروشگاه کوچک در گاراژ خانواده Mears، به یک تامین کننده خدمات کامل 110000 فوت مربعی قطعات ماشینکاری دقیق، تولیدات پیچیده، ورق های ف،ی گسترش یافت. جوشکاری ها و مجموعه های لحیم کاری شده. این شرکت با ارائه خدمات به طیف گسترده ای از صنایع، خدماتی از نمونه سازی تا تولید در مقیاس کامل، همکاری با مشتریان در سطح جه، در پروژه های مختلف، به ویژه در بخش هوافضا، ارائه می دهد. تاسیسات آن به خوبی مجهز به یک سری فناوری‌های تولیدی از جمله ماشین‌های CNC، ماشین‌کاری تخلیه الکتریکی (EDM) و قابلیت‌هایی برای جوشکاری، جت لیزری و برش واترجت است. اکنون، تولید افزودنی های ف،ی (AM) را به فهرست خود اضافه می کند.

علاوه بر این، اعلام Velo3D همچنین شامل برآوردهای اولیه برای سه ماهه اول سال 2024، با درآمد مورد انتظار از 6 تا 11 میلیون دلار بود. این افزایش بالقوه در مقایسه با سه ماهه آ، سال 2023 قابل توجه است، جایی که Velo3D تنها 2 میلیون دلار درآمد داشته است. افزایش مورد انتظار در درآمد برای سه ماهه اول سال 2024 حاکی از بهبود قابل توجهی نسبت به کاهش سه ماهه قبل است که به کاهش محموله‌های سیستم و دوره انتقال مجدداً استراتژیک نسبت داده می‌شود.

کرگر گفت: «این سفارش‌های جدید نشان‌دهنده اعتماد مستمر مشتری به فناوری ما است و موفقیت استراتژی جدید ما را به سمت بازار، به‌ویژه در صنایع دفاعی و فضایی تقویت می‌کند». ما همچنین بسیار تشویق می‌شویم که می‌بینیم تمرکز مجدد ما بر قابلیت اطمینان سیستم و موفقیت مشتری نتایجی را به همراه دارد، زیرا بیش از 50٪ از این سفارش‌ها از مشتریان فعلی است. ما همچنین خوشحالیم که از Mears Ma،e به ،وان مشتری استقبال می کنیم زیرا آنها به دنبال استفاده از قابلیت های پیشرو در صنعت ما برای تسریع استقرار AM ف،ی در صنایع هوافضا و دفاع هستند.

با تکیه بر این حرکت، در حالی که بیشتر رزروها در اوا، سه ماهه اتفاق افتاد، شرکت پیش بینی می کند این سفارشات را در اوایل سه ماهه دوم سال 2024 ارسال کند. حاشیه ناخالص مورد انتظار از منفی 25٪ تا 10٪، با تعهد به دستیابی متغیر است. تقریباً 30 درصد حاشیه ناخالص تا سه ماهه چهارم سال 2024. همچنین، انتظار می رود هزینه های عملیاتی بین 13 تا 18 میلیون دلار باشد.

براد کرگر در پنل مدیر عامل AMS 2024 صحبت می کند. تصویر از 3DPrint.com/سارا ساندرز.

سال 2023 برای Velo3D یک سال ترن هوایی بود، به ویژه با ،وج بنی بو،، مدیرعامل و بنیانگذار آن مشخص شد. پس از یک سال سخت با کاهش درآمد و افزایش شدید زیان خالص، مدیرعامل تازه منصوب شده این شرکت، براد کرگر، با چالش های مهمی روبرو است. کاهش درآمد سالانه به 77.6 میلیون دلار از 80.8 میلیون دلار در سال 2022 و زیان خالص بسیار بزرگتر از سال های گذشته و افزایش به 135 میلیون دلار، به وضوح نشان دهنده مشکلات مالی است.

به نظر می رسد که بخش دفاعی واقعاً می تواند راه نجاتی برای صنعت چاپ سه بعدی از جمله Velo3D باشد. همکاری اخیر Velo3D و تحقیقات تولید افزودنی (AM). منجر به یک کاغذ سفید به نام “چاپ سه بعدی و بخش دفاع: آینده اکنون است“، که اهمیت روزافزون AM در دفاع را برجسته می کند. این سند اتکای روزافزون پیمانکاران و ارتش های دفاعی به فناوری های AM را که ناشی از رقابت استراتژیک، به ویژه بین ایالات متحده و چین است، روشن می کند.

فقط چند روز بعد Velo3D (NYSE: VLD) گزارش درآمد وحشیانه‌ای را فاش کرد، این شرکت نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد و از اواسط دسامبر رزروهایی را به مبلغ 27 میلیون دلار اعلام کرده است. علاوه بر این، Velo3D این خبر را به اشتراک گذاشت که با سازنده قراردادی پیشرو جه، Mears Ma،e، که دو سیستم Sapphire XC را ،یداری کرده است که به صنایع دفاعی و هوافضا اختصاص داده شده است.

این و، دفاع (DoD) سخت کار می کند تا تولیدات ایالات متحده را با متحدان خود هماهنگ کند و تحقیقات و فناوری های جدید را به ویژه در چاپ سه بعدی پیش ببرد. این برای دیجیتالی‌تر ، و سریع‌تر ، زنجیره‌های تامین مهم است. دریافت سریع قطعات برای امنیت ملی حیاتی است و نشان می دهد که صنعت دفاعی چقدر برای رشد چاپ سه بعدی اهمیت دارد. علاوه بر این، اخیرا گزارش AM Research پیش‌بینی می‌کند که هزینه‌های و، دفاع آمریکا برای AM از 300 میلیون دلار در سال 2023 به 1.8 میلیارد دلار تا سال 2032 افزایش می‌یابد و این بخش را به یک محرک مهم برای رشد آینده کل صنعت چاپ سه‌بعدی تبدیل می‌کند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308507/onward-for-velo3d-with-optimistic-q1-outlook-،ning-momentum-in-defense-sector/

تلاش های ،ت ایالات متحده برای بازگرداندن تولید به این کشور نشان می دهد که بخش دفاعی چقدر برای شرکت های چاپ سه بعدی حیاتی است. با همکاری با بازار دفاعی، Velo3D در حال حرکت به سمت صنعتی با فرصت های عالی است. در همین حال، Velo3D با وجود روزهای سخت سال گذشته شروع به مشاهده تغییر کرده است. تضاد بین گزارش مالی تیره سال 2023 و شروع امیدوارکننده سال 2024، غیرقابل پیش بینی بودن بخش های فناوری و تولید را برجسته می کند. با این حال، انعطاف پذیری Velo3D نشان می دهد که این شرکت هنوز چشم انداز روشنی برای بازیابی دارد و این راه نجات جدید دقیقاً همان چیزی است که برای عبور از چالش های مالی خود و بازپس گیری موقعیت خود در چشم انداز AM به آن نیاز دارد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

با این حال، Velo3D رو به جلو حرکت می کند. با هجوم جدید رزروها به ارزش 27 میلیون دلار و تعداد معوقه ای که اکنون در مجموع به 23 میلیون دلار رسیده است، شرکت پتانسیل بهبود را نشان می دهد. سفارشات برای سیستم های Sapphire XC توسط ماشین Mears نشان دهنده یک تغییر بزرگ و علاقه جدید در بخش های دفاعی و هوافضا با رشد بالا است.

درآمد پیش‌بینی‌شده چاپگر AM توسط دفاع/،ت در آمریکای شمالی، 2020-2032، بر اساس نوع فناوری. تصویر با حسن نیت از تحقیقات تولید افزودنی.

با وجود ارقام نگران کننده از سال قبل، تغییرات استراتژیک Velo3D و افزایش اخیر رزروها خوش بینانه است. به نظر می رسد تمرکز انرژی روی بخش های حیاتی مانند دفاع، استراتژی خوبی باشد که احتمالا نتایج مثبتی را برای Velo3D به همراه خواهد داشت.