دانشکده تحصیلات تکمیلی نیروی دریایی مرکز تولید پیشرفته را به عنوان اولین مجموعه دریچه زیردریایی با چاپ سه بعدی باز می کند – 3DPrint.com

مربوطه، FMD اخیرا به دست آورد سازنده قطعات زیردریایی AMMCON، مستقر در ،ونویل، فلوریدا، که با صنایع Huntington Ingersoll و General Dynamic Electric Boat برای چاپ سه بعدی اولین مجموعه های تخلیه عرشه برای زیردریایی های نیروی دریایی ایالات متحده کار کرد.

در یک بی،ه مطبوعاتی در مورد افتتاح مرکز جدید تولید پیشرفته NPS، اسکات گارتنر، پروست NPS، گفت: «آنچه در اینجا درباره آن صحبت می کنیم، تغییری دگرگون کننده در روش مفهوم سازی زنجیره تأمین است. چیزی که ما در مورد آن صحبت می کنیم این است که کشتی – و ناوگ، که در نزدیکی خود با ظرفیت پشتیب، هستند – قطعاتی را در صورت نیاز برای فعال نگه داشتن آن کشتی ها و ایمن نگه داشتن دفاع ملی ما فراهم می کند. این دگرگون کننده است. راه انجام این تحول این است که همه این ذینفعان با هم در یک جعبه تحت فشار کار کنند و در مورد آن فکر کنند. و این کاری است که ما اینجا انجام می دهیم. شما ناوگان، صنعت، دانشگاهیان، دانشگاه‌های دیگر را دارید که همه با هم کار می‌کنند – دقیقاً همان راهی که قرار است برای ایجاد نتایج نوآورانه پیش برود.»

نکته کلیدی در اینجا این است که نیروی دریایی ایالات متحده “در حال یادگیری است” و این کار را با سرعتی سریع انجام می دهد. علاوه بر این، و به همین ترتیب، یک حلقه بازخورد بین تحقیق و توسعه و تولید در حال تقویت است. علاوه بر آن، و شاید مهم‌تر از همه، صنعت خصوصی این تحولات را به ،وان سیگنال‌های تقاضا درونی کرده است و در نوع خود پاسخ می‌دهد.

فعالیت تولید مواد افزودنی نیروی دریایی ایالات متحده (AM) در سال 2023 شتاب قابل توجهی داشت، اما همانطور که در نوامبر سال گذشته نوشتم، شعبه تازه در حال گرم شدن بود. با توجه به این موضوع، این هفته به خصوص برای نیروی دریایی، با اعلام قابلیت های جدید در حوزه تحقیق و توسعه و تولید، هفته شلوغی بوده است.

اول، هانت سوپاپ ویسکانسین، بخشی از تامین کننده موتورهای دریایی قدیمی دفاع مورس فیربن، (FMD)، تولید شده است اولین مجموعه شیر چاپ سه بعدی که بر روی زیردریایی های نیروی دریایی ایالات متحده نصب می شود، یک قطعه 70 پوندی که در مس نیکل چاپ شده است. شایان ذکر است که در اینجا سازمان دیگری که هفته بسیار شلوغی را پشت سر گذاشته است، لینکلن الکتریک، با Hunt Valve برای تولید مجموعه ها همکاری می کند. سازم، که مرکز جنگ های سطحی نیروی دریایی، بخش فیلادلفیا (NSWCPD) آن را مدیریت می کند، کنسرسیوم فناوری پایدار و نوآوری دریایی (MSTIC)، قرارداد را به Hunt Valve واگذار کرد.

تصویر از ستوان Cmdr. ادوارد ارلی از طریق DVIDS

تصویر از FMD

اندرو فایستر، معاون توسعه محصولات افترمارکت و توسعه محصول در FMD، در یک بی،ه مطبوعاتی در مورد اولین شیر چاپ سه بعدی برای زیردریایی های نیروی دریایی ایالات متحده، گفت: «استفاده از [AM] مونتاژ با مس نیکل برای تولید شیرهای بزرگ گامی واقعی به جلو برای صنعت ما است. …فناوری های نوآورانه مانند [AM] برای ایجاد پایگاه صنعتی زیردریایی برای غلبه بر چالش های زنجیره تامین ضروری است. با مقیاس بندی [AM]ما می‌تو،م حمل‌ونقل از سایر نقاط جهان را کاهش دهیم و سرعت تولید را در خانه افزایش دهیم – که تأثیر مثبتی بر هدف استراتژیک کلی نیروی دریایی برای ارائه ناوگان 300+ دارد.»

علاوه بر این، دانشکده تحصیلات تکمیلی نیروی دریایی (NPS) کنسرسیوم برای تحقیقات و آموزش ساخت پیشرفته (CAMRE) مراسم ب، روبان برای مرکز جدید تولید پیشرفته NPS، در مونتری، کالیفرنیا. این تسهیلات جدید در حال حاضر شامل انواع مختلفی از فرآیندهای پرینت سه بعدی ف،ی سازگار با نیم دوجین ماده ف،ی مختلف، و همچنین یک دستگاه CNC پنج محوره و سخت افزار نظارت درجا است.

به طور فزاینده ای واضح است که برخلاف دهه 2010، زم، که به نظر می رسید رویکرد ارتش ایالات متحده به AM عمدتاً شامل انداختن همه چیز به دیوار و دیدن آنچه که گیر کرده است، در دهه 2020، افزایشی که نمونه آن تداوم استراتژیک است، بسیار در حال انجام است. البته، شتاب عصر حاضر بدون دوره قبلی «تحقیق محض» نمی‌توانست اتفاق بیفتد: ی،ی پیشرفتی که اکنون رخ می‌دهد به این دلیل است که و، دفاع دقیقاً تعیین کرده است که در تلاش‌های دهه قبل چه چیزی «گیر کرده است».

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308499/naval-postgraduate-sc،ol-opens-advanced-manufacturing-center-as-first-submarine-valve-،embly-is-3d-printed/